Morgen naar de thermen

Hoi allemaal,
Ik ga morgen met een vriendin naar Thermen 2000 in Valkenburg. Lekker een hele dag weg zonder kids. Mijn vriend en haar man letten op de kids. Ik verheug me al op de sauna, ligweide, zwemmen, masagestoel lekker eten enz. Is alweer een tijd geleden dat ik dat gedaan heb. Ik verheug me er ontzettend op. Morgen vertrekken we om 10.30 en we komen 22.00 weer terug. Dan ben ik lekker uitgerust en kan ik komende weken er weer lekker tegenaan. Ik heb nu al lekker voorpret. Mijn vriend heeft morgen vrij en dan mag hij uitslapen van mij morgen tot 10.00. groetjers chantal

Chantal

Hoi,

Relaxese

groetjes

lon106

geniet ervan!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

geniet ervan,is zoooo heerlijkkkkkkkkkkkkkkkk

ga binnenkort naar de zwaluwhoeve en kijk er ook al naar uit

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

oef, lekker hoor. Geniet ze !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

veel plezier lekker hoor,

Gr Tries

Wat lijkt mij dat het toppunt van ontspanning!!! Heb het zelf nog nooit gedaan, vind het best prijzig, maar het lijkt me heeeeeeeeeeerlijk! Kun je echt even lekker bijtanken.

Lekker genieten van je ontspandag en maak er een mooie dag van!

wauw wat heerlijk geniet er van

groetjes marielle mama van tanja

meid geniet ervan tis je gegunt

och heeeeeeerlijk!!!
geniet er maar lekker van.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Je zult nu wel lekker aan het genieten zijn!
En vannavond weer lekker bijgetankt!

Geniet ervan

groetjes Gytha

Hoi Judith/Anna en andere dames

Kijk zelf regelmatig op kortingsbonnen.nl en Vaak staan er in diverse damesbladen regelmatig aanbiedingen die het aantrekkelijk maken. Ook vaak twee voor een en dat scheelt aan zienelijk…

groetjes

lon106

Bedankt Lon, heb gelijk even gekeken en misschien is dat wel eens leuk. Moet ik alleen nog even iemand anders charteren om mee te gaan. In je eentje is het ook zo saai!

Hoi allemaal,
Zo ben weer terug uit de ontspannen sfeer. Ik had een vriendin dit kado gedaan voor haar verjaardag en ben zelf meegegaan met de helft korting. Ik had zoeen bon uit een weekblad geknipt. Het koste normaal 27.50euro nu ben ik voor de helft 13.75. Uiteinelijk ben ik met eten en drinken toch nog op 55.75 uitgekomen maar ja voor 1 keer in de zo veel tijd mag dat wel eens. Schrok wel van de prijs bij de kassa. Ze deden daar ook van zoeen sessies geven ieder half uur. Zo heb ik floaten gedaan(zelf drijven en mijn vriendin deed mij voortbewegen in het water en ondertussen keek ik naar een sterrehemel en luisterde ik naar onderwatermuziek) na 10 minuten anders om. Ook temtation(drijven op drijfgevalllen en ook kijken naar sterrehemel en muziek onder water). Ook twee sauna sessies gedaan. Een fruitopgieting(staat daar een medewerker te zwaaien met zijn bezwete lichaam met een handdoek om het nog heter te maken in de sauna.(kon het alleen zo lang uithouden omdat ik wat te kijken had hahaha)en daarna stond er fruit klaar om te eten en ijs om af te koelen en daarna ging de sessie verder en toen die afgelopen was in het koude water gesprongen.Later op de dag deden we iets ongeveer hetzelfde met jezelf met honing insmeren. Ben wel eerder eruit gegaan want het was echt heeeeet! Gauw onder de douche gegaan om de honing eraf te wassen want er vlogen ook wespen rond die wel graag op mij wilde gaan zitten. Ook hebben we geslapen en in een relaxbioscoop in een massagestoel gezeten. OOk in bubbelbaden en gezwommmen en op de ligweide gelegen met een ijs van ben en jerry’s. De dag ging gauw om. Een paar sauna’s hebbben we niet meer gedaan omdat er geen tijd meer was. We zijn dus van 12.00 tot 10.30 daar geweeest. Ik ben ook nog uitgegleden op de ligweide.( mijn hele badjas vies!) Scheen een komisch gezicht te zijn geweest want ik had een bekertje vast en toen ik viel kwam dat bekertje water in mijn eigen gezicht)Gelukkig had mijn vriendin het alleen gezien die kwam de eerste 5 minuten niet meer bij van het lachen. Ik had haar nog nooit zo zien lachen. Heb nu wel echt pijn aan mijn arm maar dat mag de pret niet drukken. Moe maar voldaan gingen we weer naar huis.Maar ja dat was mijn geweldige dag die ik zeker nog een keer over ga doen. Een echte aanrader dus. Er is op dit moment een aanbieding voor 37.50 euro een hele maand onbeperkt gaan. Ik dacht eerst: dat ga ik doen maar toen ik verder dacht besefte ik en mijn vriendin niet zo snel een oppas kunnen regelen dus hebben we dat maar niet gedaan als je dan niet gaat is het zonde geld. Als ik nu een geldboompje had gehad had ik ook de gezichtsbehandelingen en masages laten doen. Maar ja er wil maar geen geldboompje achter in mijn tuin groeien…hahahagroetjes chantal

Chantal

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 30 Jul 2008 10:00:39

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 30 Jul 2008 10:02:18

fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad!
En zo te lezen heerlijk genoten!

groetjes GYtha

Dat klinkt erg gezellig! Lekker ontspan-dagje!