Morgen mri scan

eindelijk is het zover morgen voor de mri scan,nu pas begin ik beetje nerveus te worden gek eigenlijk,maar goed hoop dat er wat uit komt dan weet ik wat ik heb en anders moet ik met veel therapie er wel weer boven komen,want ja het botvlies is zo beschadigd dat het wel ff duurt om te herstellen,maar mijn gevoel zegt toch nog steeds er is meer aan de hand.

9 februari uitslag dus 3 weken in spanning

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hai Bianca,

Ik heb geen idee, wat de voorgeschiedenis van je verhaal is, maar ik wilde wel even zeggen dat ik het heel naar voor jullie vind! Heel veel succes in het zieken huis!!

Groetjes Charon

hey bianca,
heel veel succes morgen he?
ik zal voor je duimen hoor!

groetjes christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Oh ja das waar ook, succes morgen, hopelijk word je wat wijzer!!

Groetjes Nathalie & Co

Heel veel succes vandaag
En ik hoop dat je over drie weken eens precies weet wat er aan de hand is
Sterkte meid

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hoi bianca

ik weet niet wat er is gebeurd, maar wens je
veel succes vandaag in het ziekenhuis.
en hoop dat je over 3 weken een goeie uitslag hebt.

katinka

ook ik weet niet wat er is gebeurd maar wens je heeeel veel sterkte.

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

zal ff kort uitleggen,er staan wel wat topics hierover maar ff geen zin om te zoeken,hahah hoezo lui vandaag

maar ik ben in juni gevallen met skeeleren,iemand kon niet stoppen en pakte mij dus beet,met gevolg eerst keihard op me reet hihi en daarna viel mijn rechterknie de zij kant dan kei hard op de grond,ik hoorde een knak,maar dacht ja oke zal wel opstaan en doorgaan.

na 2 weken kon ik haast niet meer lopen en belande in ziekenhuis voor foto en ook orthopeet,en ik liep met 2 krukken anders ging het niet

op foto niks te zien,maar de orthopeet deed onderzoeken en wist dus met 80% te zeggen dat het me meniscus was,ik werd 10 aygustus geopereerd maar nee geen meniscus…wel meer pijn stijve knie en maar zeggen daar rust houden en ontstekings remmers slikken,na zo 4 weken kon ik nog niet goed lopen en ben naar ha gegaan dat dit niet kon zo

orthopeet gebeld gelijk komen,en moest therapie,maar ik vertrouwde het allemaal niet en heb echt zoiets er is meer aan de hand dan alleen botvlies beschadigd en ondertussen een flinke irritatie in knie.

second opinion aan gevraag en hij denkt dat het me banden zijn die uitgerekt zijn,of scheurtje of in het ergste geval gescheurd geweest…

ben ook door verwezen naar andere therapeut,want ik heb dus gewoon 5 maanden verkeerde begeleiding gehad,gevolg dat ik tot 2 maanden terug nog met kruk liep
en helemaal fout loopt.ik vermijd de pijn dus ik ga meer op links lopen

nu leren ze me goed lopen en nu komt de pijn die ik had in het begin terug

zo ff in kort maar vrees als ik terug leest toch nog lang is geworden,maar dit is dus het verhaal achter de mri scan die ik straks om 1 uur krijg

Bianca,Dylan & Kaitlyn

jee dat is niet niks zeg!!
hoop dat je duidelijkheud hierover krijgt.
veel sterkte en bedankt voor je korte uitleg ha ha niet dus

Groet, El
Marten (11-11-02)

Om 13:00 uur dan ben ik dus nog op tijd om je veel suc-6 te wensen!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ja, bedankt voor je uitleg.
Over een kwartiertje is het zo ver. Ben benieuwd hoe het gaat!!
Succes

groetjes cahron

nou ben er weer pfffffff heb er dus een half uur onder gelegen en als je geen opsluitings angst heb dan krijg je dat wel jeetje zeg ben niet zo angsthaasje maar had toch ff benauwd daar

heb oordoppen ingehad dus het geluid viel wel mee,lekker relex met oogjes dicht gelegen en het was zo voorbij eigenlijk

op naar 9 februari

Bianca,Dylan & Kaitlyn

gelukkig dat je t hebt gehad, nu maar wachten op de uitslag, ben erg benieuwd.

Groet, El
Marten (11-11-02)

Dat lijkt me inderdaad naar ja! Maar…nu is het achter de rug!!
Ik duim voor je!
Groetjes Charon

Nou meid, het zal mij eens benieuwen. Ik hoop dat alles nu duidelijker word. Succes met ( alweer ) wachten.

oke bianc, de scan heb je gehad.
nu is het wachten op de uitslag meid.
dat duurt 3 weken he? best wel lang. kom maar veel op ikkeben, dan houden wij je wel bezig oke?
gaan de weken wat sneller haha.

groetjes christa mama van dianhta

[URL=http://imageshack.us][/URL]

quote:
kom maar veel op ikkeben, dan houden wij je wel bezig oke? gaan de weken wat sneller haha.

hhahaha ja idd,kan het nu al niet bijhouden hier ,maar komt goed

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Oh spannend meis, ben erg benieuwd, je hebt het achter de rug in elk geval!

Groetjes Nathalie & Co

Nu volgen dus 3 spannende weken
Ik hoop zo dat ze je dan vertellen wat er aan de hand is
succes met wachten en ik wacht met je mee

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Fijn dat je het gehad hebt meis, nu hopen op een uitslag waar je wat mee kan!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)