zal ff kort uitleggen,er staan wel wat topics hierover maar ff geen zin om te zoeken,hahah hoezo lui vandaag
maar ik ben in juni gevallen met skeeleren,iemand kon niet stoppen en pakte mij dus beet,met gevolg eerst keihard op me reet hihi en daarna viel mijn rechterknie de zij kant dan kei hard op de grond,ik hoorde een knak,maar dacht ja oke zal wel opstaan en doorgaan.
na 2 weken kon ik haast niet meer lopen en belande in ziekenhuis voor foto en ook orthopeet,en ik liep met 2 krukken anders ging het niet
op foto niks te zien,maar de orthopeet deed onderzoeken en wist dus met 80% te zeggen dat het me meniscus was,ik werd 10 aygustus geopereerd maar nee geen meniscus…wel meer pijn stijve knie en maar zeggen daar rust houden en ontstekings remmers slikken,na zo 4 weken kon ik nog niet goed lopen en ben naar ha gegaan dat dit niet kon zo
orthopeet gebeld gelijk komen,en moest therapie,maar ik vertrouwde het allemaal niet en heb echt zoiets er is meer aan de hand dan alleen botvlies beschadigd en ondertussen een flinke irritatie in knie.
second opinion aan gevraag en hij denkt dat het me banden zijn die uitgerekt zijn,of scheurtje of in het ergste geval gescheurd geweest…
ben ook door verwezen naar andere therapeut,want ik heb dus gewoon 5 maanden verkeerde begeleiding gehad,gevolg dat ik tot 2 maanden terug nog met kruk liep
en helemaal fout loopt.ik vermijd de pijn dus ik ga meer op links lopen
nu leren ze me goed lopen en nu komt de pijn die ik had in het begin terug
zo ff in kort maar vrees als ik terug leest toch nog lang is geworden,maar dit is dus het verhaal achter de mri scan die ik straks om 1 uur krijg
Bianca,Dylan & Kaitlyn