Morgen mijn laatste dag is

Morgen avond om 4 uur sluiten mijn ouders en ik de winkel. We hebben hem kunne verhuren aan een nieuwe groenteman.
Deze weeek ben ik al de hele week op de zaak met sanne en nu is ze bij mijn schoonzus. Danielle is heerlijk aan het spelen op het kdv.
Het is 4 weken geleden rond gekomen, en sinds dien ben ik bezig met als eerste genieten van mijn kinderen, en tussen door alles rond krijgen voor de overname en solisiteren.
Nu nog ruim een dag werken en dan denk ik janken .

Groetjes groentevrouw Corina

Och heden ja, de winkel sluiten? Wat ga je dan doen?
Kan me voor stellen dat je daar even door heen moet, succes!

Manderijn

Oh ja joh? Da’s ook wat. En nu? Wat voor werk wil je gaan doen? Sterkte morgen!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

We stoppen met de zaak omdat mijn ouders moe/op zijn en ze met pensioen gaan. Alleen kan ik de winkel niet aan, en daarnaast wil ik ook meer van mijn gezinnentje genieten en niet meer 80 tot 100 uur moeten werken.
Het liefst wil ik in de groenten en fruit blijven. En dan ook nog in de buurt van de gemeente west maas en waal.

De reactie van klanten was vanddag al fantasties, we hebben heel veel complimenten gekregen, maar ook bloemen, kaartjes, flessen wijn, snoepjes en nog meer. Ik vraag me soms echt af waarom / waaraan we dat verdient hebben.
We hebben nu 9,5 jaar in Boxtel gezeten en hebben daar een mooie band opgebouwd met de klanten. Vandaag weer een paar klanten in de winkel gehad die de tranen in de ogen hadden.
Ik weet zeker dat ik mijn mederwerkers, het werk en de vaste klanten er ga missen. Maar daar tegenover kijk ik ook uit naar het onbekende waar ik nu voor sta.

Groetjes Corina

Heftig hoor als je al zo lang een eigen winkel hebt. Kan me goed voorstellen dat je het hier dan erg moeilijk mee hebt en je gevoel dubbel is. Aan de ene kant krijg je er veel tijd met je kids voor terug. Wat naar mijn mening erg belangrijk is. Maar ja je vaste klanten etc. zal je ook erg missen. Succes en ik hoop voor je dat je snel een leuke baan vind.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra