Morgen mee naar school


#21

Ik schrijf dit soort dingen inderdaad altijd op. Leuk om terug te lezen.

Groetekes, Sje


#22

is ook mijn voornemen. Leuk om die stukjes te verwerken in schrapbooking.


#23

Maar nou weten we nog niet hoe het met Sofie gegaan is!

Groetekes, Sje


#24

Nee en ik ben ook zooooo benieuwt.


#25


heel goed gegaan, sofie’s juf zei direct toen ze binnen kwam, OOOH jongens kijk dan Sofie heeft een echte!!Ze heeft er alle klassen mee rondgemogen, en dan moest iedereen heel veel geluidmaken en dan ging de meter draaien(sofie drukte dan op het knopppie)

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#26

Haha hoe komen julie erop ? Supergaaf gedaan !


#27

Superleuk zeg! Haha!

Groetekes, Sje


#28

superrrrrrrrr gedaan zeg…

en wat is het alweer een grote kanjer zeg.

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#29

Dat kakafoniemetertje zou helemaal op tilt gegaan zijn in de klas van onze oudste.

Ik was daar tegen enen om een groepje op te halen en ik vroeg “En hoe was jullie zwemles vanochtend?”. Iedereen door elkaar proberen te roepen dat het allemaal een grap van de juffen was geweest en dat er helemaal geen zwembad was. Hahaha!

Helemaal teleurgesteld! Waren vanmiddag op het schoolplein trouwens veel ouders die de grap echt niet konden waarderen omdat ze het eigenlijk geen leuke grap vonden voor kleutertjes. Dus zal me niks verbazen als het nog een staartje gaat krijgen.

Gelukkig zijn mijn meiden niet zo moeilijk en hebben we hier zat gevoel voor humor dus we lachen er maar gewoon om.

Groetekes, Sje


#30

lijk wel of steeds meer mensen niet meer tegen grapjes kunnen hoor

allemaal gehaast en niks vinden ze meer leuk

maar ik vind het wel een gedurfde grap eigenlijk van het zwembad hahah

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#31

Ik sprak vanochtend de leraar van onze jongste van 4 en ik vertelde dat er op het schoolplein heel wat geluiden waren gistermiddag dat het best een heftige grap was voor kleuters.

Hij vertelde dat het team zich dat inderdaad ook gerealiseerd had en dat de kinderen in elk geval als compensatie bij terugkomst in de klas (nadat ze in de gymzaal geconstateerd hadden dat er geen zwembad was) iets lekkers kregen. Ze hadden allemaal een paaseitje en iets lekkers te drinken gekregen. En blijkbaar maakte dat heel veel goed.

Kinderhand is gauw gevuld blijkt wel weer. Hihi!

Groetekes, Sje


#32

idd die zijn na dat lekkernij het helemaal vergeten hahaha

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn