Nou iedereen is weer thuis en het is super goed gegaan!!
Gistren avond heeft papa nog om 2300 een papfles gegeven, omdat hij vanmorgen nuchter moest zijn. Op di emanier had hij niet zoveel honger.
Papa heeft Bo wakker gemaakt, en ondanks dat ik aankomende nacht vrij kon krijgen, kon ik er vanmorgen niet bij zijn omdat ik te laat klaar was, en gisteren nacht geen vrij kon krijgen. Baalde daar heel erg van, want het is ons ventje wat daar ligt!! Heb het daar heel moeilijk mee gehad, maar goed , het was niet anders, dus oma ging mee vanmorgen, en ik was er uiteraard bij thuis komst!!
Het verhaal van papa hoe het ging:
Bo ging heel leuk spelen in de wachtkamer, en na datalles was uitgelegd door de verpleegkundige , mocht hij ook nog even spelenb. Toen werd hij naar binnen geroepen samen met papa. Bo zei eerst: NEE PELEN!! hij wilde dus spelen, maar accepteerde gelijk dta hij mee moest en ze Dag oma!!
Eenmaal in de operatie kamer, vond hij het allemaal prima, liet het over zich heen gaan, en vond het kapje niet erg!
Hij ging dus rustig in slaap vallen! Na 10 minuten (iets langer) werd papa weer binnen geroepen, en bo werd net naar binnen gereden omdat hij klaar was.
Bo hoefde niet echt te huilen, maar was in gedrag wel erg onrustig, qua bewegen dan. DIt was niet handig omdat hij door de narcose nog erg duizelig was, en dan kan het gevaarlijk zijn, dus papa moest bo op schoot nemen om wakker te worden, wat normaal in het bedje gebeurd. De verpleeging had een pap fles opgewarmd, en die kreeg hij ook gelijk, bij papa voor de tv waar sesamstraat op was, in de uitslaapkamer!!! Bo heeft zijn pap les heerlijk opgedronken, en daarna wilde hij …je raad het al!! PELEN!!! hahahahahahahaha, geen onvertogen woord van hem en is lekker gaan spelen daar!!
Toen kwam de arts weer langs om te vertellen heo het gegaan was. Achter zijn linker oor waar geen buisje in zat, zat ontzettend veel vocht en troep achter, dus echt weer tijd om een buisje te zetten!! Bij zijn rechter oor hebben ze het oude buisje weg gehaald en een nieuwe ingezet. Er was daar sprake van wildvlees groeiing, en dat heeft hij weggehaald, dus hij heeft daar wat korsten zitten. O dat erg is, dat er wildvlees zat, en o dit gevolgen heeft, is papa vergeten te vragen, maar over 6 weken moet bo op controle dus vraag het dan wel even.
Toen mocht bo naar buis, en ze waren de gang nog niet op, en bo zag oma, en schreeuwde keihard door de hele gang, KIJK OMAAAAA!!! hahahahahaha, Bo is lopend met papa en oma naar de auto gegaan, en was de gehele tijd vrolijk!! En bij thuiskomst was er alsof er niks was gebeurt, heel vrolijk, hefet zich nog vermaakt met manderijntjes pellen (kan hij sids kort) en daarna lekker opeten, en om 12:55 lekker naar bed gegaan!!
Al met al heel erg mee gevallen dus!!!
Vond het echt heel erg moeilijk dat ik er niet bij kon zijn, omdat ik geen rvij kon krijgen. Helaas heb je geen recht op zorg verlof als er een ander (papa) er ook bij is. Ik was dus allang blij dat ik aankomende nacht vrij kon krijgen, maar twee nachten , zo kort dag, in de zorg is bijna niet op te lossen, dus ik kon er niet bij zijn.
Echt, wat was dat moeilijk, maar het is goed gegaan, boven verwachting goed zelfs!!!
Morgen vroeg gaan we met hem naar een speelgoed winkel en mag hij een kadootje uitzoeken omdat hij een super knappe kerel is!
Zal de voorbereiding, gewerkt hebben, en dat hij daar zo rustig van was?? Ik weet het niet, ik vind het wel fijn om te denken dat het heeft geholpen!!
liefs woezel