Morgen heb ik een buikdansworkshop!

Morgen dan is mijn schoonzus haar vrijgezellendag en we gaan eerst een workshop buikdansen doen. Ik heb er zin in.

Daarna eten bij een vegetarische chinees, weet niet echt wat ik me daarbij moet voorstellen. Maar we zullen zien.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Buikdansen met een zwangere buik, da’s weer eens wat anders, haha!
Lijkt me wel leuk hoor!
Heel veel plezier alvast!

Groetjes, mamma van Stephan (23 juni 2001)

P.S. een vegetarische chinees ken ik ook niet hoor, hihi!
In ieder geval een apart vrijgezellen feestje. Wordt vast gezellig!

Gewijzigd door - Bieb op 03 Sep 2004 12:21:43

Heel veel plezier morgen
Groetjes Heleen mama van Robin

Wat een leuk idee! Moet je dan ook echt in blote buik? Het lijkt mij erg leuk om het zelf een keer te doen, maar ondanks dat ik 20 kilo ben afgevallen, ben ik nog niet zo pronkerig met mijn buik (wel met de rest hoor! dik tevreden).

En een vegetarische Chinees? Zou dat ook nog wat zijn? Ik hoor dat nog graag van je. Ik ben zelf namelijk vegetarisch en ik vind het Chinees eten niet zo bijzonder. Ik zeg altijd maar dat mijn champignonnetje, worteltje en bamboescheutje allemaal hetzelfde (olijf?)olie smaakje hebben.

Veel plezier!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

ik eet bij de chinees best wel vaak vegetarisch, omdat ze daar wel lekkere dingen van maken, maar het hangt dus sterk van de kok af, dat wel, ik ben dus heel benieuwd wat het geworden is.

en natuurlijk of je nu doorgaat als buikdanseres

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Nou ik ben er helemaal klaar voor.
Ik ga mijn schoonzus om 2 uur halen voor een zogenaamde tupperwareparty.
Dan gaan we naar mijn schoonmoeder, waar de rest al wacht. Daar wordt ze als buikdanseres aangekleed en gaan we richting de workshop.
We houden het gewoon op en tupperwareparty en die vrouw die die workshop geeft zou ook meedoen. Pas als we binnen in de zaal zijn, zal zij vertellen wat we gaan doen.
Ik ben benieuwd hoe ze het zal vinden.
Al denk ik dat ze wel weet dat het vandaag is, mijn zwager had gisteren onverwachts zijn vrijgezellenavond.

Ik laat jullie vanavond of morgen wel weten hoe het was.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Wat leuk dat ze het pas in de zaal hoort!!!
Maar denk je niet dat ze argwaan krijgt als jullie haar als buikdanseres verkleden terwijl ze niet beter weet dan dat ze naar een tupperware-party gaat?
Ik ben echt super benieuwd naar je verhaal!
Heeeeeeeeel veel plezier gewenst!!!

Groetjes, mamma van Stephan

Ben ook erg benieuwd, volgens mij is buikdansen geweldig! We zullen het wel horen.

Groeten,
Nikki (bag lady)

hahaha lachen hoor, ben benieuwd hoe het geweest is joh. Kom maar gauw weer vertellen.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

JAaaaaaaa vertel, vertel…

Het was heel erg leuk!
Het was een workshop van 2,5 uur. Ik heb de eerste helft gewoon mee gedaan maar de 2de helft kreeg ik toch wel last van harde buiken dus toen heb ik langs de kant gezeten.
Het eten was wel lekker maar erg wennen dat vegetarische.
Mijn schoonzus vond het helemaal geweldig en daar ging het toch om.
Ik zal zo een leuke foto van mijn schoonzus plaatsen.

Mijn schoonzus in haar buikdanspakje, gemaakt door mijn schoonmoeder (die staat op de achtergrond).

Dit was tijdens de cooling-down. Ik vond het wel een leuke pose.

Er is ook een film gemaakt en die laten we tijdens de trouwerij 's avonds zien. Echt hele leuke poses!!!

hahaha leuk hoor en heel bijzonder zo`n workshop buikdansen. En wat een leuke outfit zeg ! Super dat je schoonzusje het erg naar dr zin had.

Wat leuk zeg!
Lijkt me echt wel lachen hoor!
En wat een leuk buikdanspakje haha!
Zal wel leuk worden als jullie straks stukjes film laten zien tijdens de bruiloft!!!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 05 Sep 2004 11:00:14

der is nog geen reactie, dus of een kater, of spierpijn, ken ze niet meer typen

he, ik post dit, en der komt ineens veel meer??? mijn pjoeter is nog niet wakker
maar: ziet er leuk uit zeg! en idd, dat je schoonzus het leuk vond is heel belangrijk! ze ziet er goed uit hoor, kan zo’n pak prima hebben

groet
Mo

Hihi spierpijn? Nou valt mee. Wel wat harde buiken, maar verder gaat het goed vandaag.

Misschien dat ik nog een keer een workshop buikdansen ga doen als ik bevallen ben. Ik vond het zo leuk. Alleen jammer dat ik niet alles mee kon doen.

Zo te horen was het een geslaagd feestje. Ik blijf het een hartstikke leuk idee vinden en zal hem zeker onthouden.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hoi hoi
Wat een leuke foto`s zeg
Wij hebben in november een bruiloft van vrienden zal het een voorstellen
hun willen alles samen doen hahah
zie die vriend al staan in een buikdans pakje
hahah
Groetjes Heleen mama van Robin

ja hahahahaha bestaat er een buikdansworkshop voor mannen ? Zou wel lachen zijn op een mannen vrijgezellenavond of zo. Hihihi