Morgen fabiano 2 jaar word

nou morgen is het weer zover. ( waar blijft de tijd) mijn kleine grote jongen word morgen alweer twee jaar. al heb ik er zin in denk ik weemoedig terug aan de tijd dat hij aan mijn borst lag. haha. en ik moet zeggen ik weet niet of dat bij jullie ook zo is als je kindje jarig is: ik heb er altijd zo’n emotioneel gevoel bij? nou vanavond een drukke avond. balonnen opblazen, slingers ophangen en dergelijke… ja apart hoor…

Gewijzigd door - maup op 17 Feb 2004 09:17:30

Hoi Maureen,

Je bent absoluut niet de enige hoor!!!
Het is hier weleens vaker ter sprake gekomen en toen bleek dat veel mamma’s hier last van hebben, haha!
Ik dus ook.
Ik zat me laatst nog af te vragen tot welke leeftijd je dat houdt.
Ik bedoel: zou je dat gevoel ook nog hebben als hij 20 wordt?
Nou ja, dat duurt nog ff, zien we tegen die tijd wel!

In ieder geval veel plezier met de voorbereidingen!!

Groetjes, mamma van Stephan

ja ik denk ook dat het met trots te maken heeft en ja je denkt toch weer aan de bevalling terug en wat er de afgelopen tijd allemaal is gebeurd. ik heb het gevoel dat ik wel kan janken… gek he? dat mijn jochie morgen weer in de belangstelling staat. en dat ik zijn mama ben. nou ja we zien wel. nou gelukkig ben ik niet de enige

Dit is weer een mijlpaal erbij. Alvast een hele leuke dag toegewenst.

Wij vieren elke maand dat sanne een maandje ouder is geworden en dan krijg een gevoel van trots en geluk die niet te omschrijven is. Het is een allesomvattend gevoel. Ik benieuwd hoe dat is als Sanne 1 jaar word.

Liefs Kristel