Morgen een dagje overslaan

Hoi, Ik sla morgen een dagje over.
Het is morgen precies een jaar geleden dat m’n moeder is overleden. Ik voel me al een aantal dagen niet lekker, heel erg rusteloos. Ik denk dat dat met morgen te maken heeft.

De hele week speelt er een film af in m’n hoofd, van hoe het was vorig jaar. Hoe ziek ze was, heb ik wel echt goed afscheid genomen enz.

Omdat ik er zelf heel erg mee bezig ben, voelt Nicky de spanningen ook. Heeft de laatste dagen meer over haar oma.

Mama, oma woont toch in een luchtballon? Als het regen dan gaat oma douchen. enz Dan breekt je hart toch als moeder! Ik kan het wel 10 x uitleggen dat oma niet meer komt, dat weet ze wel hoor maar dan zegt ze toch Ik wil naar oma toe, ik mis oma zo en dat is zo moeilijk want dan komen bij mij de tranen alweer.

Maar goed vandaag mag ik gelukkig werken en hoop dat ik wat afleiding vind. Ik ga op m’n werk een mooi bloemstuk voor m’n moeder maken.

Dus tot over een paar dagen. Dat Ikkeben lucht wel je hart hoor!

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>

heel veel sterkte morgen,weet hoe je,je voelt ik heb ook weken last van hoofdpijn,en onrustig…en als dan 22-8 voorbij is voel ik me langzaaam beter

doe lekker rustig aan en mooi gebaar dat je een mooi bloemstuk maakt voor je moeder

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Meis ik wens je veel sterkte toe.
het lijkt me echt vreselijk je moeder te moeten missen
ik zou me echt geen raad weten, zonder haar.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

maaike heel veel sterkte meid .wat een mooie gebaar, een bloemstuk voor je moeder .ze zal hem vast mooie vinden .op een sterretje in de hemel kijkt ze naar jullie .sterkte

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu 

Lilypie 5th Birthday Ticker

hoi maaike, altijd als bij mij een datum eraan zit te komen, word ik rusteloos en kan me draai niet vinden en als de dag dan werkelijk aanbreekt is dat gevoel voorbij.
Ik wens je veel sterkte met je herrineringen

groetjes Kim, mama van

en

Heel veel sterkte hoor! Het blijft altijd moeilijk zo’n bijzondere datum. Toch vind ik het zelf ook wel mooi om op zo’n dag extra te denken aan die dierbare persoon. Ik heb zelf een zus verloren alweer ruim 6 jaar geleden.
We zullen aan je denken.
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Tweede Ticker

Maaike, heel veel sterkte morgen!

Groetekes, Sje

Heel veel sterkte morgen!

En alle andere dagen van het jaar. Je moeder nu al moeten missen moet heel erg verdrietig zijn.

Tessie

Veel sterkte morgen!

liefs, Els

Sterkte morgen.

Groetjes Mim

Heel veel sterkte morgen

Heel veel sterkte meid!

Groetjes Nathalie & Co

Heel veel sterkte !!Zeker moeilijk maar we denken aan je hoor.

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

Sterkte meid

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ha meis,
hoe is het met je gegaan vandaag?
Ben je de dag een beetje goed doorgekomen, voor zover dat gaat natuurlijk.
Heel veel sterkte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Veel sterkte.
Ik weet hoe dat voelt mijn moeder is ook overleden en
dat wordt in oktober 10 jaar.

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

Hoi Maaike,
Ik hoop voor jou dat je de dag een beetje goed doorgekomen
bent en dat je hem zo in hebt kunnen vullen zoals je wilde.
Wel fijn dat je die mogelijkheden hebt op je werk om een
bloemstukje voor je moeder te maken.

Ik maak een beetje uit je tekst op dat je nog midden in de
verwerking zit.
Meis, het verdriet gaat nooit weg maar ik hoop voor jou dat
het een beetje een plekje gaat krijgen de komende tijd en dat
de scherpe randjes er een beetje af gaan.

Veel liefs van Miranda.

Bedankt voor jullie lieve reacties. Doet een mens erg goed.

Gister ben ik meegesleept door een vriendin naar Sprookjeswonderland.
Dus dat gaf wel afleiding met 4 kinderen. Maar anders bleef ik toch weer piekeren. s 'Avonds ben ik naar me vader geweest en even koffie gedronken, Het ging redelijk met hem. BEn blij dat die dag voorbij is, want je blijft toch aldoor denken wat er een jaar terug gebeurt is, het hele filmpje maalt door je hoofd.

Maar goed, maar 1 ding heb ik wel geleerd CARPE DIEM en geniet van het leven, want het kan zo over zijn.

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>

Meissie, das een hele goeie instelling alhoewel dat niet altijd even makkelijk is. Nog een dikke cyberknuf van mij !

quote:
Maar goed, maar 1 ding heb ik wel geleerd CARPE DIEM en geniet van het leven, want het kan zo over zijn.

Dat ben ik helemaal met je eens, en daar ben ik zelf ook net een beetje achtergekomen dat het leven veel te kort dus maak er wat van.
iemand anders doet het niet voor je.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben