Nee, geen plannen om weg te gaan. De dametjes vinden het al prachtig dat papa 2 weken lang elke dag thuis is om met z’n viertjes leuke dingen te doen en aangezien ze allebei nog op een middagslaapje zitten vind ik het zonde om naar Italië te rijden, daar elke dag na een rustige opstart pas halverwege de ochtend op pad te kunnen en na de lunch weer terug te moeten zijn omdat de dames een slaapje moeten.
Dan blijf je nog in en om het bungalowpark vakantie vieren. Nou, dan zit ik liever gewoon lekker hier in mijn eigen omgeving, want voor die kleine moppen maakt het niet uit of ze hier in een speeltuin spelen of dat ze in Italië in een speeltuin spelen, bij wijze van spreken.
Dus het leven gaat hier gewoon door (peuterspeelzaal, zwemles, muziekles met de jongste) met het verschil dat papa steeds meegaat en dat is een groot feest voor beide dames. En verder hebben we natuurlijk onze Efteling-abonnementen en de Efteling verveelt nooit!
Op de donderdagen gaan de meisjes net als altijd gewoon naar mijn ouders toe zodat mijn man en ik ook weer eens een keertje niet in de rol van papa en mama op pad kunnen. Dus donderdag gaan we winkelen in den Bosch, lekker terrasje pikken, lekker ergens lunchen. Oh wat verheug ik me daarop! Winkelen zonder luiertas! ![]()
Volgend jaar willen we wel weer graag die kant van Italië op gaan.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 04 Sep 2006 13:40:13