Morgen allemaal weer

naar school! dan is die eindeloze grote vakantie weer afgelopen door heel nederland…
Ik weet onder jullie zijn er al een aantal alweer 3 weken bezig maar toch, morgen gaan ook voor zover ik weet Sofie, Eva,Tanja en Stephan weer naar school.Dusse allemaal veel plezier en vooral Lisa met voor de eerste keer naar school gaan!

groetjes Kim, mama van

en

HEEEEEEEEEEERLIJK!!! Eindelijk die vakantie voorbij… hahahahahhaha de weken leken eindeloos lang hihhihihi…

Liefs, Els

Voor wie morgen pas weer naar school gaan Heeeeeeeel veel plezier!

Tries

Ja, Nicky mag morgen weer naar psz. Eindelijk weer een rustig ochtendje!
Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>

Hier gaat morgen de 4e week alweer in, maar ben nog net zo blij haha!
Veel plezier allemaal!

Groetjes Nathalie & Co

heerlijk ,ja tanja gaat morgen weer naar school .en krijgt dan twee nieuwe juffen .dus ben benieuwd hoe het gaat .ze kent de juffen al wel langer hoor .maar mama nog niet .ja moet morgen ook weer werken dus alles draaid hier weer vol op tot woensdag dan hebben we een bruiloft .even een onderbreeking en dan weer verder

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu 

Lilypie 5th Birthday Ticker

iedereen weer allemaal veel plezier op school

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu 

Lilypie 5th Birthday Ticker

…en onze vakantie van 2 weken begint morgen pas…maar ik zal aan jullie denken hoor als jullie allemaal weer op school zitten!

Groetekes, Sje

allemaal heel veel plezier op school

ene sje heerlijk 2 weken vrij ga je nog weg??

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Steef had heel veel zin om weer naar school te gaan morgen, maar had in bed vanavond toch wel een beetje “mixed feelings” geloof ik
'T is voor die kleintjes ook best lang, 6 weken geen school.
Maar hij is onwijs trots dat ie “oudste kleuter” is

Alle kids heeeeeeeeel veel plezier morgen (enne…mamma’s: geniet weer ff van de “rust” )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Nee, geen plannen om weg te gaan. De dametjes vinden het al prachtig dat papa 2 weken lang elke dag thuis is om met z’n viertjes leuke dingen te doen en aangezien ze allebei nog op een middagslaapje zitten vind ik het zonde om naar Italië te rijden, daar elke dag na een rustige opstart pas halverwege de ochtend op pad te kunnen en na de lunch weer terug te moeten zijn omdat de dames een slaapje moeten.

Dan blijf je nog in en om het bungalowpark vakantie vieren. Nou, dan zit ik liever gewoon lekker hier in mijn eigen omgeving, want voor die kleine moppen maakt het niet uit of ze hier in een speeltuin spelen of dat ze in Italië in een speeltuin spelen, bij wijze van spreken.

Dus het leven gaat hier gewoon door (peuterspeelzaal, zwemles, muziekles met de jongste) met het verschil dat papa steeds meegaat en dat is een groot feest voor beide dames. En verder hebben we natuurlijk onze Efteling-abonnementen en de Efteling verveelt nooit!

Op de donderdagen gaan de meisjes net als altijd gewoon naar mijn ouders toe zodat mijn man en ik ook weer eens een keertje niet in de rol van papa en mama op pad kunnen. Dus donderdag gaan we winkelen in den Bosch, lekker terrasje pikken, lekker ergens lunchen. Oh wat verheug ik me daarop! Winkelen zonder luiertas!

Volgend jaar willen we wel weer graag die kant van Italië op gaan.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 04 Sep 2006 13:40:13

geef je groot gelijk sje

en het is ook heerlijk om thuis te zijn meestal zijn er altijd wel dingetjes in huis wat gedaan moet worden hihih

ene idd efteling verveelt nooit nee,vooral voor die kleintjes niet

wens jullie donderdag veel shop plezier

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

HOOR IK DAAR EFTELING ABONNEMENT???

ik ben enormmmm jaloers!!! hihihihiihihihi!!!

Liefs, Els

Jaja, je las het goed: Eftelingabonnement!

Al voor het 3e seizoen op een rij en volgend jaar weer! Gezellig hoor! Lekker om voor een paar uurtjes naar toe te kunnen gaan met die kleine moppen. En het voelt altijd alsof je thuiskomt van vakantie als je in de Efteling geweest bent.

Groetekes, Sje

owwww als ik in de buurt zou wonen droom droom ben echt efteling fan hihihi Nou ja, als je maar eens in de 1-2 jaar gaat blijft t ook wel zo bijzonder natuurlijk

Liefs, Els

Inderdaad, eens in de 1-2 jaar is het ook een leuk uitje.

Maar toch (en nu ga ik je gewoon weer jaloers maken) wij hebben al voor het derde seizoen achtereen een abonnement (en daarvoor ging ik sowieso ook al dik 30 jaar elk jaar een keertje) en het verveelt nog steeds niet. Komt waarschijnlijk omdat we maar voor een paar uurtjes gaan en niet hele dagen.

Zo kiezen we gewoon elke keer een paar attracties die we willen doen/zien. En dat rouleert wat, zodat het altijd leuk blijft. Alleen het poppenfestival slaan we nooit over! Die kleine moppen zijn daar zo gek op!

Ik vind het ook nog steeds leuk vanwege die muziek en ik moet eerlijk zeggen ik kom in dat poppenfestival elke keer nog dingen tegen waarvan ik denk “Stond dat er altijd al?”. Dus zelfs voor ouwe wijven als ik blijft er zat te zien. Hihi!

Groetekes, Sje