Morgan's APK

hier spreekt even ervaringsdeskundige op het gebied van die inhalatie dingen miniboy, het stofje dati n ventolin zit, de werkzame stof dus is salbutamol.

ventolin heft snel de verkramping in de luchtwegen op, zodat je weer beter kunt ademen (blauw pompje)

dan heb je nog serevent (die is groen)
die voorkomt aanvallen van benauwdheid etc…

en dan heb je ook nog seretide (is een paarse) daar zit datzelfde spul in als bij ventolin EN een ontstekingsremmer

dan heb je nog een bruine (pff hahha) dat is pulmicort
die remt ontstekingen en beschermt de luchtwegen tegen prikkels die benauwdheid veroorzaken

jaja heb ze allemaal zelf gehad

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

kijk dat bedoel ik … bedankt voor de info! We blijven nog even doorgaan met ‘puffen’… gelukkig een andere puf dan die wij moeders kennen

Ja dat was het, ik moest het 3x per dag gebruiken 4x bij accute benauwdheid, maar dat heeft ze gelukkig niet.

Groetjes,

Michèle

lijkt me ook doodeng als je kleine ineens een accute aanval zou krijgen. ik had het wel, en believe me het is geen pretje is kei eng! voor zo’n kleine zal het helemaal zijn van what the hell overkomt mij nou?
wij “weten” dat het kan, zij snappen daar niks van

Morgan heeft dat gelukkig niet. Ik heb wel gister alles weer gewassen en we luchten nog meer dan we al deden en elke dag ook haar kamer zuigen. Daar komen de katten meestal niet, maar toch even het zekere voor het onzekere nemen. Ze is niet allergisch voor ze maar ik weet van die schimmel bij mij toen dat alles even te veel zou kunnen worden dan.

Groetjes,

Michèle

Merk je al iets verbetering Michelle? Hier lijkt het wel ietsiepietsie te helpen… nu iedereen toch voor jouw aan het duimen is … kunnen ze het gelijk voor onze zieke kindjes doen!?

Denk dat het nu niet raadzaam is om buiten te komen met hem? of juist nu ook? Het is zo koud en veel wind… Vind het zelf erg lekker om te wandelen maar het belang van de kleine staat voorop!!

Het gaat beter, al hoeste ze gister weer flink, maar het zit los en ze heeft goed lucht. En Morgan gaat gewoon naar buiten, maar ik doe haar regenscherm erover ook al regent het niet als het echt hard waait. Maar ze heeft geen koorts dus naar buiten met haar. Ze zal denk ik wel snotterig blijven deze winter, heb ik al rekening mee gehouden. Maar ze heeft gewoon 1 tot 2 luiers en ze krijgt weer lucht dus ik ben allang blij. Creche is toch een broedplaats.

Groetjes,

Michèle

ooh dat is echt fijn om te horen. en ach het heeft zn tijd nodig, daar blijven ze elkaar idd toch wat aansteken met die verkoudheid, en ze zijn er al zo vatbaar voor.
nog helemaal geen weerstand opgebouwd etc etc etc.
maar die spuitluiers zijn dus wel minder?
rico heeft gelukkig weer normale poep pff dat was echt irritant gweoon kon m eigelijk wel een aantal keer per dag in bad doen maar ja dat schiet niet op met zn droge huid.
heb je ook nog steeds een ui onder dr bed?
kreeg ook het advies weer gisteren op het cb. maar ja bij rico helpt dat gewoon echt niet het enigste is dat hij rode ogen heeft en constant knippert ja dat schiet ook niet op

Hoi Michelle,

Jij schrijft iets over de regenkap. Dus daar heb ik even een vraag over. Jullie hebben toch ook een Quinny kinderwagen? Wij ook, maar nu dachten wij dat de regenkap die over de bak kon ook over de kinderwagen kon, maar dat past dus niet.
Hebben jullie hier een aparte regenhoes voor gekocht?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik had een quinnyzak Mini-boy, maar een topic wagen. Maar het scherm van de bak is inderdaad een andere dan van de wagen Ik heb alles overgenomen dus bij mij zat ie er al bij, maar je zal denk ik inderdaad een andere moeten kopen want dat gaat niet passen ben ik bang.

Enne ja haar weerstand is nog niks en dat geeft niet, als het maar dragelijk is voor haar.

Groetjes,

Michèle

Oke, dank je!

Dan toch maar naar de winkel voor een regenkap.

Groetjes,
Sandra

ik heb ook quinny … maar is dat zo dat die niet past? nog nooit geprobeerd! hij ligt netjes onderin de wagen… hahaha sta ik voor gek als het opeens gaat regenen! Maar waar kan je die los kopen dan? Is toch eigenlijk gek he dat die niet erom past!

Ik heb geen idee maar misschien hema of prenatal maar dan een universele zeg maar.

Enne ik zie ineens dat ik mini-boy en sandra steeds omwissel door de donkere achtergrond op de foto’s… lekker slim weer van mij.

Groetjes,

Michèle

Maakt niet uit hoor Michelle, kan gebeuren. Haha als je het nu maar wel in de gaten houd

Ja, van het regenscherm blijf ik vreemd vinden. Mijn vriendin heeft dezelfde en zei dat het scherm niet paste. Dus ik eigenwijs toch nog even snel proberen, maar het lukte niet. Maar heb net op de site van Quinnie gekeken en zie daar maar 1 regenhoes. Ben nu aan het werk, maar ga morgen toch nog een keer proberen of hij toch wel past.

Groetjes,
Sandra

Ik heb volgens mij universeel, ik weet het echt niet, wat ik zeg ik heb alles overgenomen van mijn collega…

Enne zal niet meer gebeuren

Groetjes,

Michèle

hahaha … moet ik profiel foto verwisslen??

Heb het nog niet getest … jij wel Sandra? Blijf het ook gek vinden…

Nee hoor ik heb wat meer geslapen nu

Groetjes,

Michèle