Iedereen kent denk ik wel het verhaaltje van het jongetje dat Wolf riep. Nou dat hadden wij vannacht. Morgan heeft er op het moment een handje van om tussen 0.00 en 1.00 wakker te worden en dan huilen om alles. Pijn in der knie, pijn aan der oog, pijn aan de billen en er is niks. Nou vannacht dus ook weer. Alleen nu is het de hele nacht door gegaan. Gestoord werd ik er van en boos. Ze bleef nadat ze elk lichaamsdeel gehad had op der oor hangen. En ik was het zo zat, dat ik best boos geworden ben. Om half 8 heb ik haar er uit gehaald nadat ik om 6.00 weer boos geworden was. Toen merkte ik dus dat ze strontverkouden was geworden en dat alles potdicht zit dus dat geeft druk op der oor. Ik heb haar een pcm gegeven toen knapte ze wat op. Ze heeft geen koorts of verhoging maar ik gewoon stront en stront verkouden. Net ook een neusspray gehaald dus nu was er wel wat. Maar we hebben zoveel nachten loos alarm gehad dat we haar nu even niet meer serieus namen. Ook pech voor mamma want grote kans als ik haar wel serieus genomen had ze gewoon geslapen had en ik ook. Maar goed, ze slaapt nu weer en ze wilde nu per se geen billenpil (zoals wij dat noemen) dus denk dat het nu nog wel gaat maar vanavond maar even geven just in case.
Groetjes,
Michèle