Morgan zichzelf had vannacht

Iedereen kent denk ik wel het verhaaltje van het jongetje dat Wolf riep. Nou dat hadden wij vannacht. Morgan heeft er op het moment een handje van om tussen 0.00 en 1.00 wakker te worden en dan huilen om alles. Pijn in der knie, pijn aan der oog, pijn aan de billen en er is niks. Nou vannacht dus ook weer. Alleen nu is het de hele nacht door gegaan. Gestoord werd ik er van en boos. Ze bleef nadat ze elk lichaamsdeel gehad had op der oor hangen. En ik was het zo zat, dat ik best boos geworden ben. Om half 8 heb ik haar er uit gehaald nadat ik om 6.00 weer boos geworden was. Toen merkte ik dus dat ze strontverkouden was geworden en dat alles potdicht zit dus dat geeft druk op der oor. Ik heb haar een pcm gegeven toen knapte ze wat op. Ze heeft geen koorts of verhoging maar ik gewoon stront en stront verkouden. Net ook een neusspray gehaald dus nu was er wel wat. Maar we hebben zoveel nachten loos alarm gehad dat we haar nu even niet meer serieus namen. Ook pech voor mamma want grote kans als ik haar wel serieus genomen had ze gewoon geslapen had en ik ook. Maar goed, ze slaapt nu weer en ze wilde nu per se geen billenpil (zoals wij dat noemen) dus denk dat het nu nog wel gaat maar vanavond maar even geven just in case.

Groetjes,

Michèle

Tja, dat is logisch. Na zoveel nachten drama om niets geloof je het de volgende nacht ook niet. Sneu dat ze zo verkouden is. Hopelijk slapen jullie de komende nacht allebei beter. Enne, billenpil…leuk!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ze is nu ook weer onrustig aan het rommelen, maar ik wil haar eigenlijk nog niet meteen geven. Ze heeft er om half 8 vanmorgen een gekregen. Ze mag wel weer geloof ik hoor. Maar ik hoop het ook want morgen moet ik weer werken.

Enne ja ik vond het wel gezellig klinken voor iets dat niet leuk is.

Denk dat ik maar even ga geven want ze moet echt even slapen.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 10 Apr 2011 12:56:17

ja meid maar dat kan iedereen gebeuren ik snap heel goed dat je het nu ook even niet serieus nam.
wel vervelend dat ze zich echt niet lekker voelde. hoe gaat het nu met dr? geen koort oid?

Ja we namen het onzelf ook niet echt kwalijk hoor, maar ik baalde wel.

En het gaat op zich wel goed. Ze ligt in bed te jammeren in de hoop dat ik weer naar boven kom met een pcm in en een gespoten neus. En een ui. Der temp was maar 37.8 dus dat was goed. Ze is gewoon snot en snot verkouden.

Groetjes,

Michèle

Heb ik aan zitten denken bakmamma maar ik zag dat die maar tot 120mg ging en pcm tot 240mg. Dus vandaar de pcm. Enne vanavond afgeleid en ze had het niet eens door. Nu maar hopen dat het vanacht rustig blijft.

Enne ik weet het. Pappa heeft het ook en ik ben er net vanaf.

Groetjes,

Michèle

Beterschap voor Morgan!

Groetjes,
Sandra

Het is vannacht stil geweest tot 5 uur. Toen hoorde ik haar morrelen, even gaan kijken en ze klaagde dat ze het koud had. Ze had de deken afgegooid. Weer lekker ingestopt en doekjes en beer gegeven en ze is weer lekker gaan slapen.

Groetjes,

Michèle

Oke ik hou ze in mijn achterhoofd, maar ik heb haar wel beloofd dat ik sinaspril zou kopen want ze wil niet billepille meer zoals ze zelf zegt.

Groetjes,

Michèle

Sinaspril smaakt naar pepermunt.
en dat is heel vervelend.
Want dan zijn het opeens lekkere snoepjes.

De Hema heeft ook paracetamol tabeltjes,
net als vrijwel elke drogisterij.
Trouwens hebben wij alleen tabletjes van 120 mg gevonden.
De dosering daarbij is voor een 3-jarige 1 tot 1,5 tabletje per keer.

Dat is dus een lagere dosering dan bij de zetpillen.
(maar werken wel net zo goed voor zover wij zien)
Iemand daar een verklaring voor?

M.

Gewijzigd door - MarselenDiana op 11 Apr 2011 21:38:31

Ja hou maar op over de smaak van sinsspil. Mijn moeder moest ze vroeger verstoppen voor me en naar mijn heugenis smaakte ze naar sinasappel. Maar kan me vergissen. Maar ik ga ook wel bij de HEMA kijken.

Groetjes,

Michèle