Morgan wordt ziek als ze gaat logeren

Morgan was van de week al niet lekker en zeheeft bij oma geslapen donderdag op vrijdag. Dat ging overigerns weer heel goed deze keer, alleen ze wilde niet echt eten en was hangerig. Maar ja ze was al niet lekker, maar toen pappa kwam knapte ze ineens een beetje op. Maar toen ik kwam 2 uurtjes later was ze ineens weer het vrouwtje in de zin ze at weer en was weer aan het spelen. Helaas had ze om 5 uur vanmorgen weer 38.5, maar ze eet wel en ze speelt.

Wat blijkt toen pappa vroeger uit logeren moest werd hij altijd doodziek. Koorstlippen en niet eten. Zou Morgan deze reactie ook kunnen hebben?? Nou moet ik wel zeggen dat Mervin pas op later leeftijd uit logeren ging en ook niet sliep ergens.

Enne kent iemand dit. Dat de kindjes ziek worden als ze gaan logeren. Overigens is het een puur lichamelijke reactie omdat ze het wel naar der zin heeft. Ze is alleen hangering en eet minder dan normaal.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 14 Nov 2009 14:42:12

rico slaapt heel slecht als ie uit logeren gaat. waarom dat is weet ik ook niet. wordt ie heel paniekerig wakker enzo, en zn temp is altijd wat hoger dan normaal.
ik vind dat ook heel gek.
niks met koortslippen ofzo.
wel verkoudheid, dat is weer gekomen toen ie bij mn ouders was maarja mn pa was toen ook verkouden…alleen rico isnu al weer 6 weken aan het snotteren.
maar bij jou is het dus net andersom?
als ze NIET bij je ouders is is ze ziek? want snap het even niet helemaal omdat de titel is ziek wanneer niet bij ouders…maar in je verhaal merk ik op dat ze bij je ouders wel ziek is geworden zeg maar…
maar morgan heeft toch geen koortslippen?
nooit kusjes laten geven als ze blaasjes hebben (de omgeving)
helaas gaat herpes nooit meer uit het lichaam. Mijn moeder heeft ook koortslip maar rico gelukkig niet

Lijkt op een sterke vorm van heimwee Michèle. Zou het zoiets kunnen zijn?

Groetekes, Sje

Ik heb die ervaring niet zelf, maar je vertelde toch dat ze al niet lekker was VOOR de logeerpartij? Er zat in elk geval iets te broeden…
Wat ik juist merk, is dat Jack altijd het mannetje is bij anderen ( beetje uitsloven ) en als mama komt dan is hij zichzelf en geeft hij ook toe aan zijn moeheid. Hij is vannacht ook wezen logeren en het is prima gegaan, zoet geslapen tot half 8 vanmorgen bij oma. Maar toen papa en mama hem vanmorgen kwamen halen was hij niet van schoot weg te slaan en om 12:15 uur lag hij al in bed, helemaal versleten!!

Groetjes van Christa

@ Inge. Is ie zo duidelijker???

@ Sje. Ja Mervin had dat inderdaad heel sterk. Zijn moeder zij dat het al een wonder was dat ie bij mij slapen kon meteen. Dus blijkbaar voelde hij zich thuis in mijn flatje toen.

Maar het zou kunnen dat Morgan dat ook heeft. Al slaapt zij gelukkig wel als ze ergens is. Ze is nu wel warm nog maar ja der verkoudheid is ook nog niet weg, maar ze is lekker aan het spelen en doen en er is niks te merken van wat mijn schoonmoeder gister zei van niet willen eten en hangerig. Ook heeft ze alweer een tuit diksap op. En kruidnoten die ze van zwarte piet gekregen had. Dus ik zie niks vreemds. Zou inderdaad heimwee kunnen zijn.

@ Christa, ja klopt ze was niet lekker, maar er is een verschil tussen een goede verkoudheid en ineens niet meer eten en drinken en wel als pappa en mamma er zijn. Mervin zie het ook al. Ze is bezeten van appel maar ze wilde pas hebben toen ik binnenkwam.

Groetjes,

Michèle

haha ja ik vat m
wat sje zegt… NU ze het zegt zit ik daar ook aan te denken.
misschien mist ze jullie gewoon heel erg.
maar kunje daar koorts van krijgen dan sje?
verhoging oke, van het drukmaken, maar koorts?