Morgan vanavond

besloten had dat ze niet wilde slapen. Ik zei kom pyjama aan en naar bed. Neeee gilde ze niet slapen. Dus ik zeg blijf je dan de hele nacht wakker. Ja dat wilde ze wel. Dus ik zei maar dan wel in je eigen bed proberen. Dat vond ze wel goed en nu is ze al bijna vertrokken
Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 14 Nov 2010 18:51:31

Haha, lekker eigenwijs ding!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

mmm zit t in de lucht??
doet ze t dan (voor jou in ieder geval) toch een stuk beter dan Lindsey

liefs,
Rinske

hahaha, boefie! nee betekende dus wel weer ja, ze wilde even haar stem laten horen, zovan: heb ik ook nog wat te zeggen in huize vermeer?

Eva wilde gisteren bij oma ook niet slapen! Het hangt inderdaad in de lucht. Thuis ging ze vanavond gelukkig meteen slapen, maar van mij mag ze ook de hele nacht opblijven IN HAAR EIGEN KAMER!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

geweldig hoe ze dan het idee heeft controle te hebben maar vervolgens wel haar bedje instapt. Goed opgelost

Hihi geweldig dat ze zegt niet te willen slapen, maar ondertussen al heel snel vertrokken is.

Idd goed aangepakt!

Groetjes,
Sandra

Vanmorgan droeg pappa haar de trap af en zij heel vrolijk goelemoge mamma. En ik goedemorgen Morgan. Ben je nog wakker gebleven en zij Jaahaa onder het mom dat had ik toch gezegd

Alleen pappa mopperde dat ze om 6.45 wakker was en dat ie niet uit kon slapen, Ja dan moet je niet aan kinderen beginnen. Ja zegt ie maar bij jou slaapt ze wel tot 9.00. Nou zeg das twee keer voorgekomen en als hij trouwens wel uit kan slapen is ie altijd om 6.00 wakker. Ach het is wel een lieve mopperkont

Groetjes,

Michèle

@Michele: haha we kunnen die mannen van ons langs elkaar zetten. over 40 jaar zijn het 2 ouwe brompotten

Hoezo over 40 jaar Inge?? Dan is die van mij bijna 80

Groetjes,

Michèle