Morgan uitgeblust

Nou na een periode van ik ben niet moe op de dag en spoken in de nacht en vroeg opstaan is Morgan vanavond opgebrand.

Ze was al huilerig toen we thuis kwamen en warm. Terwijl pappa kookte heeft ze op mijn schoot met purr tegen mijn schouder aangehangen en toen ze eten kreeg begon ze heel hard te huilen en der bord weg te duwen.

Ze had 38.5. Op zich niet extreem hoog, maar ze was wel rood met rode oren en hele kleine oogjes. Op de bank met pyjama aan doen kon ze ze ook niet meer open houden, dus we hebben haar met een pcm en zonder eten in bed gelegd. Ze was zo vertrokken. Waarschijnlijk BMR, tanden/ kiezen en heel veel slaapgebrek hebben nu zijn tol geeist. Geen idee of ze vanacht komt omdat ze eten wil. Zien we dan wel weer, nu eerst slapen slapen slapen. Morgen gaat ze naar oma dus dan wordt ze lekker vertroeteld. Tuurlijk wil ik het liefst zelf bij haar zijn, maar ja ik heb een begrafenis en pappa moet werken. Die krijgt echt geen vrij nu. Maar bij oma is ze in goede handen en als het niet mocht gaan ga ik haar als nog halen natuurlijk.

Hopelijk doet een goede nachtrust al wonderen.

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Het is dat je ze niet goed kan uitleggen dat ze echt moeten gaan slapen. Maar misschien zat dit gewoon te dringen. Nu heeft haar lichaam aangegeven dat de maat vol is. Ik wens jou en haar een zeer goede nachtrust toe.

groetjes

lon106

Ahhh, sneu…

Wens haar en jullie veel beterschap toe!

Gr, danielle

[img]http://b2.lilypie.com/7kXip1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Combinatie van verschillende dingen, tis ook niet niks voor zo’n klein hummeltje… Hoop dat ze zich morgen wat beter voelt, en anders oma maar instructies geven om haar lekker te verwennen.

Kus voor je kleine meid (Rare kussmiley trouwens…)

Gelukkig hoef ik oma geen verwen instructies te geven dus dat scheelt. Maar ik hoop zeker op een goede nachtrust. Niet zozeer voor mij maar meer voor haar. Want ze is echt op. Want je zegt Lon ze snappen het niet dat ze moeten slapen. Echt kunnen ze slapen willen ze niet en als ze onze leeftijd hebben en willen slapen kunnen ze niet

Groetjes,

Michèle

Hoi hoi,

hopen dat ze idd ff goed slaapt nu, kan ze zo te horen wel gebruiken!! En voor jullie zou het ook niet gehaal onprettig zijn

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Ook toevallig. Jesse is nu al sinds hij in bed ligt huilend wakker geworden. Tweede keer 39,3
Hopelijk wordt hij niet ziek.
Beterschap voor Morgan.

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Ik hoop dat Morgan even lekker bij kan slapen. Arme meid, zo moe!
We horen het morgen wel.
Liefs

Wat vervelend Michelle.

Ik hoop voor haar en natuurlijk ook voor jullie dat ze lekker slaapt vannacht, zodat ze zich morgen weer beter en fitter voelt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Wat sneu. Hoe ging het vannacht? Nog gekomen omdat ze honger had of zo moe dat ze lekker doorsliep?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ach, die arme meid… zichzelf echt even voorbij gelopen! Ik hoop dat de nacht goede slaap haar goed heeft gedaan!

Beterschap Morgan!

Liefs!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

en? heeft ze vanacht lekker geslapen???
hopelijk wel en is ze al een stuk opgeknapt!
vandaag vertroeteld worden door oma …wat wil je nog meer…!!

groetjes karin

karin

Ze heeft om half twaalf een piep in der slaap gegeven, om half vijf was ze wakker maar is ze op mijn aanraden wel weer gaan slapen en om half zeven was ze wakker en toen ik er uit wilde gaan hootde ik haar hard zucht en en heeft ze nog een uur geslapen. Ze had wel net 38.1 dus een pcm gegeven voor de zekerheid. Ze heeft overigens geen vlekjes dus ik denk niet dat het de BMR is, maar kan als nog wel hoor. Wel echt snot en snot verkouden. Ze loopt helemaal leef enne kluiven weer he dus ik denk dat er weer wat doorkomt.

Oma zal haar inderdaad wel lekker vertroetelen enne ze kan als ze wil slapen wanneer en zoveel ze wil. Dus dat scheelt denk ik ook wel.
Maar de nacht was gelukkig rustig.

Groetjes,

Michèle

Ach goss de arme mop,
Waarom snappen ze nu toch niet dat ze moeten slapen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Gelukkig was de nacht rustig en ik hoop dat ze snel weer is bijgetankt en opgeknapt!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat het nog een redelijke nacht is geweest. Hier moest ik4 keer lopen en hij had hoge koorts, maar 's ochtends nergens meer last van.

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

ach het arme schaapje…
hoeveel dagen geleden had ze dr bmr ook alweer gehad? en buiten koorts om geen vlekjes gehad ofzo?
fijn dat de nacht redelijk is gegaan meis. slaap doet wonderen
gelukkig is ze er nu vanaf. alleen shit dat ze dan bijna weer een inenting krijgt.

Ik vroeg trouwensn og aan ons cb over dat in de arm geven.
zij zei dat dat werd gedaan vanaf 1 jaar omdat kindjes dan vaak lopen en dan last krijgen in hun beentjes.
maar stel ik zou willen dat de bmr in zn been werd gegeven deden ze dat ook zei ze, aangezien rico nog niet loopt.
het klopt wel dat de bmr in een spier wordt gespoten en de dktp in vet…of was het nou andersom… haha enfin…dat kan dus zowel in arm als been. zowel bij vet als spier…

@Michele, wat zielig dat Morgan zo oververmoeid was! Arm kind. Raar he, dat die kindjes zo moe kunnen zijn en toch niet willen gaan slapen dan? Gelukkig is ze bij oma geweest, die haar vast vertroeteld heeft. En zakt de koorts hopelijk. Eva slaapt nu juist erg veel. Vanmorgen 3 uur en vanmiddag 1,5. Ik heb haar wakker moeten maken omdat ze anders straks niet wil slapen. En zij is net zo dol op Purr als Morgan! Ik hoop dat Morgan snel weer helemaal het dametje is!

@Inge, waarom vind jij het zo belangrijk waar de BMR wordt gezet? Ik merk dat je 'm erg graag in Rico’s beentje wil hebben. Ik snap 'm niet helemaal. Een prik is toch een prik? Of zie ik dat verkeerd? Maar ik denk dat Rico 'm dan best in zijn beentje mag hebben hoor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hier ligt Aaron al vanaf kwart over 6 in bed!
Doodop!
Heeft vanmiddag 45 minuten geslapen op de hele dag en vanmorgen om 6 uur wakker.

Duimen jullie nu ook voor mij dat ik een rustige nacht heb!

@michele, gelukkig is ze wat opgenapt…ennu…hoe doe jij dat smorgens…zeggen dat ze verder moet slapen?
Hier is wakker is wakker!

Gr, Danielle

[img]http://b2.lilypie.com/7kXip1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Danielle:

Van iemand op ander forum:
Mijn zoontje van bijna 2 jaar gaat meestal rondom half 8 's avonds naar bed en wordt de afgelopen weken constant om 04:30 's morgens wakker. Spenen geven, water geven, melk geven, speelgoed in z’n bedje doen, geen licht aan doen, fluisteren, hem ophouden tot 21:00 uur 's avonds, ik heb ALLES geprobeerd, maar hij heeft een inwendig klokje ontwikkeld dat bij hem om half 5 afgaat, en dan wil hij z’n bed uit!

Ikzelf ga 's avonds zeer vroeg naar bed want ik weet hoe vroeg ik weer op moet. Hem bij mij in bed nemen is ook geen oplossing, want hij wil eruit spelen. De laatste dagen laat ik hem maar huilen, maar hij valt meestal niet meer in slaap, en dan zijn we alletwee zenuwachtig van het lawaai zo vroeg op de morgen.

Tip 1:Je koopt een leuk kinderwekkertje, dat laat je om bijvoorbeeld half 8 aflopen en je zegt tegen je zoontje dat hij jou mag komen wakker maken (of je roepen als hij zelf zijn bed niet uit kan komen) als de wekker is afgegaan. Voor die tijd moet hij dan proberen om zichzelf bezig te houden, bijvoorbeeld met puzzeltjes, boekjes etc.

Tip 2:Heb je het al eens geprobeerd met een automatische tijdschakelaar, die een klein lampje aan laat springen 's ochtends? Je kan met je zoontje afspreken dat als het lampje aangaat het tijd voor mama is om op te staan. Je begint dan met 04.45 en schuift de tijd steeds een beetje op.

Het voordeel van een klein lampje t.o.v. een wekker is dat als je zoon wel eens doorslaapt, dat hij niet alsnog wakker wordt van de wekker. Ik denk overigens wel dat je zoontje vanzelf binnenkort wel weer doorslaapt, meestal zijn dit periodes.

Tip 3:Jouw probleem heeft zich ook voorgedaan (wat is een hekje toch een uitkomst, dacht ik toen). Erheen gaan, niet eruit halen, wel eruit halen. Nou, niets hielp natuurlijk. Totdat wij ook toen al ervaarde dat door niets te doen en gewoon in je bed te blijven (kijk eens op je wekker; 10 minuten is echt heel lang hoor!) tot het te lang duurde. Erheen gaan, zeggen dat we allemaal aan het slapen zijn en weer weggaan. Zorgen dat er geen beloning volgt, in welke vorm dan ook.

Het kan twee, misschien drie nachten duren, maar dan zul je verbaasd staan van het resultaat. Wel geldt, dat welke methode je ook kiest, kies niet elke dag wat anders. Hou het wel even vol. Veel succes. Er komen altijd weer andere tijden (…met andere problemen, ha, ha).

Misschien hebben jullie er wat aan?!