2 nachtjes achter elkaar uit logeren gaat. En ik dat eigenlijk best wel spannend vind. Ik heb geen creche tussen die dagen en nog geen genoeg vrije dagen om alles vrij te nemen plus ik werk er net dus vind ik het ook niet erg aardig om meteen een week vrij te nemen. Maar goed ze wordt maandagmiddag door mijn stiefvader opgehaald. Mijn moeder moet zelf ook werken en hij brengt haar dan naar mijn moeder. Daar kan ze dan nog even lekker spelen met het oppaskindje van mijn moeder. Die is net zo oud als morgan dus dat is gezellig voor haar en dan brengt mijn moeder haar woensdagmiddag weer thuis. Dus wij zijn 2 avonden/ nachten kindvrij zeg maar. Maar ik ga haar wel bellen hoor want ik moet werken maandag dus ik zie haar dus of heeel kort of niet maandag en ik mis haar nu al, maar ja nood breek wetten ben ik bang. Mijn moeder heeft wel een ledikantje geregeld dus ze slaapt wel lekker in een echt bedje en niet in een campingbedje dus dat is wel fijn. Ha ha ha zijn we voor het eerst in 2 jaar langer dan 1 nacht zonder kind. Vreemd enne gelukkig is het nog maar 1 keer per jaar of minder want volgend jaar is de creche gewoon open tussen kerst en oud & nieuw. Dan pas weer als ze 5 of zo is dat de langer dan een nachtje weggaat
Groetjes,
Michèle