Morgan tussen kerst en oud&nieuw

2 nachtjes achter elkaar uit logeren gaat. En ik dat eigenlijk best wel spannend vind. Ik heb geen creche tussen die dagen en nog geen genoeg vrije dagen om alles vrij te nemen plus ik werk er net dus vind ik het ook niet erg aardig om meteen een week vrij te nemen. Maar goed ze wordt maandagmiddag door mijn stiefvader opgehaald. Mijn moeder moet zelf ook werken en hij brengt haar dan naar mijn moeder. Daar kan ze dan nog even lekker spelen met het oppaskindje van mijn moeder. Die is net zo oud als morgan dus dat is gezellig voor haar en dan brengt mijn moeder haar woensdagmiddag weer thuis. Dus wij zijn 2 avonden/ nachten kindvrij zeg maar. Maar ik ga haar wel bellen hoor want ik moet werken maandag dus ik zie haar dus of heeel kort of niet maandag en ik mis haar nu al, maar ja nood breek wetten ben ik bang. Mijn moeder heeft wel een ledikantje geregeld dus ze slaapt wel lekker in een echt bedje en niet in een campingbedje dus dat is wel fijn. Ha ha ha zijn we voor het eerst in 2 jaar langer dan 1 nacht zonder kind. Vreemd enne gelukkig is het nog maar 1 keer per jaar of minder want volgend jaar is de creche gewoon open tussen kerst en oud & nieuw. Dan pas weer als ze 5 of zo is dat de langer dan een nachtje weggaat

Groetjes,

Michèle

Spannend hoor. Hopelijk gaan jullie haar niet te veel missen en zij jullie niet te veel, dan kan het stiekem ook wel heel lekker zijn om even kindvrij te zijn misschien

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@ Mriek, mijn moeder zou eerst hierheen komen omdat ze maandag moet werken en dan zou ze maandag hierheen rijden om dinsdag met morgan naar huis te gaan en haar woensdag weer te brengen (mijn ma woont 20 min van Hoorn NH af) maar mijn stiefvader ziet haar niet zoveel enne opa vond het dus wel heel leuk als ze kwam dus komt hij haar zelf halen. Ze zou ook in eerste instantie al daarheen gaan dus ik had me er al op voorbereid en ze sliep toen ook weer wat minder dus ik dacht oh twee nachten doorslapen maar nu gaat het weer beter en dacht ik hmm twee nachten missen. Maar goed het heeft beide voor en tegens toch

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 19 Dec 2010 14:40:31

jee 2 nachten knap hoor! ik zou het niet aandurven maar ik snap de beweegredenen wel heel goed.
Ik snap ook dat je niet gelijk een week vrij kunt nemen. maar zie je morgen wel in die periode?

Zit ik morgen in welke periode Inge??

Groetjes,

Michèle

Ik snap 'm Michèle…en inderdaad: beide heeft voor- en nadelen. Uiteindelijk komt dit ook vast goed.

Groetjes,
M

Oh ja zeker wel hoor, ben ik van overtuigd, maar missen doe ik haar wel hoor

Groetjes,

Michèle

Nu al?

Groetjes,
M

Ha ha ha bijna wel

Groetjes,

Michèle

Kan ik me voorstellen hoor, knuffel d’r nog maar lekker even!

Groetjes,
M

Ha ha ha doe ik toch wel, elke avond nu als ik toch op tijd thuis ben voor het eten en ik blij ben dat zij of lekker thuis is of lekker warm op het kdv waar ze zo is. Vanmorgen in de tram een peuter die hardverscheurend huilde omdat hij het zo koud had na een uur wachten op de tram en die zat ook nog eens bom vol en hij wil zitten want hij was zo moe. Dan denk ik nood breekt wetten, blijf thuis met zo’n kleintje en ga dit niet trotseren om je baas tevreden te stellen.

Groetjes,

Michèle

Inderdaad, zielig voor zo’n ukkie. Maar ja, misschien heb je niet altijd een keuze. Je weet het niet.

Groetjes,
M

Dat is ook weer zo Mriek, maar ik vind het zo zielig voor die ukken. Zo lang wachten in de kou en dan die propvolle afgeladen trams.

Groetjes,

Michèle

Dat ben ik met je eens.

Groetjes,
M

Vandaag reed alles weer normaal.

Groetjes,

Michèle

Joepie!

Groetjes,
M

Moet het alleen niet meer gaan sneeuwen nu

Groetjes,

Michèle

Haha, ik duim! Hier sneeuwt het lichtjes sinds begin van de middag, maar het lijkt mee te vallen.

Groetjes,
M

Ik wacht het allemaal maar af en neem het maar dag voor dag. En dan te bedenken dat ze zeggen dat we in een kleine ijstijd zitten en de komende 10 jaar of zo nog zulke winters krijgen.

Groetjes,

Michèle

Oh echt? Toestand. Aan de ene kant vind ik het ook wel tof; als het dan toch winter moet worden, dan maar een goede winter. Aan de andere kant ligt gelijk het hele land plat en dat is minder.

Groetjes,
M