Morgan stapt

Gister bij oma op der nieuwe schoenen heeft Morgan haar eerste 2 stapjes los gezet. Ze stond aan de salontafel en wilde naar pappa en daar ging ze, ze deed al steeds stapjes heen en weer maar dat was dan echt van 1 voet naar voren en vastpakken maar nu moest ze er 2 zetten en daar ging ze. Ook staat ze los af en toe. De muts staat overigens op de onstabiele bank beter los dan op de vloer. Ook lijkt ze met schoenen aan makkelijker te staan en geneigd te lopen. Ik weet niet of dat normaal is omdat iedereen zegt dat ze het zonder schoenen moeten leren.

Groetjes,

Michèle

Supergoed van je Morgan!!
Ja, nu gaan ze hard vooruit, en rennen maar dalijk, er achter aan
Liefs, Anne

Oh Michele wat goed van je meissie!! Het lijkt me zo’n leuk gezicht…zeker als het straks steeds meer stapjes worden…als ze dan waggelend door de kamer heen lopen. Prachtig!

[img]http://b1.lilypie.com/2WgQp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

morgan wat knap van je mama let op nog even en dan wordt het rennen

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie Fifth Birthday tickers

Toppie zeg!!! dan gaat het nu hard hoor.

En wat is normaal?? zeg jij het maar niet ieder kind is hetzelfde
Dylano wou ik daarstraks ook zijn schoentjes aangeven toen we weggingen (vond alleen sokken te koud, de rest te klein ) en hij ging er niet eens mee staan!!! heel even en ging weer zitten, misschien zaten ze wel niet goed wat een ramp weer om die dingen aan te krijgen dus op zijn sokken meegeweest

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ja mijn ma dacht dat ze meer steun had dan zeg maar. Maar vanavond wilde ze een stuk papier lezen en ze had der wipper vast, die liet ze los om met beide handen het papier te lezen en ze had niet eens door dat ze los stond. Toen ze klaar was gaf ze het weer terug en ze hield zich weer vast enne geen schoenen aan

Groetjes,

Michèle

Dus geen schoenen nodig
Hier begint het af en toe los staan ook hahaah en dan ziet hij het opeens en dan gaat hij zitten

Liefs Michelle

Ha ha ha ja en dan kijken van wat deed ik nou???

Groetjes,

Michèle

aaaah goedzo Morgan!!
wat super van haar meid!
en los staan haha hier ook in de box
hij doet het zo bizar.
dan staat hij in het midden van de box, draait zich dan in de box op zijn rug dus dat hij met zijn rug tegen de spijlen staat en de spijlen dan nog wel vasthoudt.
en dan laat ie los. soms waggelt ie iets naar voren en weer naar achter zoekt dus nog wel steun in zijn rug. maargoed het is een begin!
vandaag liet ie ineens gewoon zijn handen los toen hij gewoon met zijn gbuik richting spijlen stond. toen ik ineens hysterisch WOOOW RICO riep (haha stomme muts) schrok ie en viel op zn billen. hij had zelf helemaal NIET door dat hij los stond haha.
enne je meisie doet het echt goed, binnen de kortste keren rent ze achter een bal aan, en brengt ze haar eigen plasje naar de wc hahaha (zie=oei ik groei bij 8 mnd sprong…geloof ik)

Wat leuk!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Die bal zie ik nog wel gebeuren. We moeten ook echt aan een tuigje nu want anders staat pappa’s team op zondag ineens met 12 spelers op het veld. Maar dat plasje betwijfel ik. Ze wil der volle luier niet eens meer vasthouden als we naar beneden gaan

Groetjes,

Michèle

Plassen jullie kindjes niet op het potje? En gooien ze het niet zelf weg? Ze zijn toch al 12 maanden (bijna)? Wat zijn ze tráág! Ik moest om die opmerking in het Oie-ik-groeiboek erg lachen!

Goed dat Morgan al een beetje stapt! Eva kan nu heel af en toe wat pasjes naar de zijkant zetten als ze aan de tafel staat, daar blijft het bij.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat goed van Morgan dat ze een paar stapjes heeft gezet.

Voor je het weet stapt ze de hele kamer rond, erg leuk!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Hey,

Wat goed zeg van Morgan! Berg je maar, want dan gaat het ineens snel! Bij Nora zat er een maand tussen los staan en echt zelf lopen. Nu rent ze serieus achter de bal aan en schopt er dan tegen… Dus het kan. Zo’n tuigje… daar begin ik ook wel heil in te zien

In ieder geval super, het is echt genieten en TROTS zijn!

Liefs, Liske

HOe gaat het met Morgan haar stapjes??
ben benieuwd!
enne Rainbow; haha tjah rico die plast al wel op een potje en gooit het niet in de wc maar over het balkon, KNAP HE!

Morgan blijft het bij stapjes houden ook la een keer met slaapzak aan, maar ze doet nog geen poging tot echt lopen. Ze is lui Maar losstaan gaat wel wat vaker inmiddels. Alleen als ze het doorheeft laat ze zich op der bips vallen

Groetjes,

Michèle

Zit er al vooruitgang in Michèle?

Liefs Michelle

Het los staan wel. Ze staat soms ook los te dansen alleen als ze het door heeft zakt ze snel op de kont of op der knieeen, maar het stappen helaas niet. Ja met stoelen, haar rolator en der buggy loop ze overal heen, maar los niks nog.

Groetjes,

Michèle

Hier ook het los staan wel steeds langer en indd hij moet het niet door hebben want dan gaat hij ook gauw zitten
Van de week ging hij wel vanuit zijn knieen staan, gewoon midden in de keuken maar ook dat was maar eenmalig.
Af en toe doet hij 1 of 2 stappen. En als wij tegenover elkaar gaan zitten doet hij er 1 en laat zijn eigen dan gewoon voorover vallen, zo van jullie vangen me toch wel op. De doerak

Liefs Michelle

Gister stond ze op de voetbal naast de radiator. Die liet ze los om mee te klappen met de muziek en daarna pakte ze hem weer vast. Eindelijk zonder zich te laten vallen.

En zelf gaan staan heeft ze nog niet gedaan los. En overlopen doet zij inderdaad ook niet. Wel heeft ze gister rondje veld gelopen met de buggy. Mamma ook mee om te sturen dus pappa en mamma waren sportief gister

Groetjes,

Michèle