van zwarte olijven??? We hebben net samen een pizza belegd en ik liet haar voor de gein een olijfschijfje proeven en toen moest ik haar snel een eigen bakje geven anders at ze me pizza meteen weer kaal…
Groetjes,
Michèle
van zwarte olijven??? We hebben net samen een pizza belegd en ik liet haar voor de gein een olijfschijfje proeven en toen moest ik haar snel een eigen bakje geven anders at ze me pizza meteen weer kaal…
Groetjes,
Michèle
Bijzonder! Ik vind olijven ronduit smerig, altijd een prestatie als mensen dat lusten, vind ik
Groetjes,
M
hier ook eigenlijk niemand die ze lust, behalve manlief.
Ikzelf en de kids vinden ze ook niet echt lekker…
Maar gelukkig dat niet iedereen hetzelfde is…
Gr.
Hier nog zo’n olijvenfreak! Wij hebben hem aan de spaghettisaus gekregen door er olijven doorheen te doen. Hij eet ze als snoep Zelf vind ik ze ook heerlijk, maar we eten ze eigenlijk te weinig.
haha ja ik snap dus niet dat ze dat lust! ik vind het echt ranzig, evenals augurk ook niet te eten (en rico smult ervan)
maarre was je pizza gelukt?
Ja da pizza was erg lekker, heb nu een ander pak voor de bodem genomen en die was lekkerder dan wat ik gewoonlijk heb.
Groetjes,
Michèle
ik heb ooit 1 keer pizza gemaakt en dat was op het vmbo eerste jaar haha verder eet ik het liefste pizza van 1 bepaalde pizzatent bij mij in de buurt en dat is dan een pizza kebab met knoflooksaus (jummie!) ohw enne de pizza’s van de winkel die vind ik minder. op 2 na. dat is het eigen merk van super de boer big american 4 cheeses, en een sensation pizza mozzarella met cherrytomaatjes (ik geloof van wagner…)
ik lust veel pizza’s maar zelf maken ik niet moeilijk en erg lekker enne een stuk minder vet (ivm morgan) enne minder duur dan bestellen
Groetjes,
Michèle
ja dat minder duur zal me mn reet roesten, niemand pakt mij die pizza kebab af, ooh echt als zij ooit gaan sluiten ga ik serieus demonstreren maarre dat een zelfgemaakte pizza erg lekker is daar twijfel ik niet aan ik ga het zeker een keer proberen maar dan wordt het wel gewoon een tomaat/kaas pizza en zonder de rest. hooguit champignons erop
ohw en ham dat kan ook maar GEEN ananas
Das het voordeel van zelf maken Inge kun je er alles opdoen dat je wilt.
Groetjes,
Michèle
Hihi grappig, hè?!
Hier gaat dat precies hetzelfde. Seth pikt alle olijven van de pizza af
Liefs, Anne
Heerlijk als je zo’n kind hebt dat alle groenten lust! Zijn olijven wel groenten trouwens?? Hier gaat ALLES uit het bakje: paprika, brocolli, ananas…allemaal ‘niet lekker’. Jammer!
Als je pizza zelf maakt, gaat 'ie dan gewoon in de oven? Een vriend van ons bakt 'm in zo’n speciale pizza-oven, maar die hebben wij niet. En ik had geen deegrol, dus dat deeg plakte als een gek en ik kreeg het niet plat (had deeg van Koopmans). Ik had ook geen bloem, dus er zat meer zooi op mijn aanrecht dan wat de bedoeling was. Ik vond het moeilijk! Dat werd een rondje friettent toen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Jammer Rainbow!
Wij vinden het altijd erg leuk om pizza ta maken met Seth!
Het deeg plakt inderdaad wel wat, maar we doen het gewoon gelijk (na mixen) op een ingevette bakplaat en dan met je handen ‘uitrollen’ en anders met een langdrinkglas, want wij hebben ook geen deegrol
Vervolgens gaatjes erin prikken, tomatenpuree erop, salami/ham, prei, ui, paprika, ananas, olijven, kaas, knoflook, italiaanse kruiden en Seth mag altijd alles zelf erop doen. En dan doet hij van alles zo veel mogelijk, haha, en eet het ook vaak helemaal op.
En inderdaad het gaat gewoon in onze combi-oven.
Liefs, Anne
Haha grappig he!
Mijn dochter is ook dol op olijven!
Ik lust ze niet… en koop ze dus ook nooit maar mijn ouders hebben eigenlijk altijd wel een bak olijven in de koelkast staan… en daar komen we regelmatig. Dus dan zit ze die ook altijd te pikken
@ Rainbow inderdaad gewoon in de over enne als je geen deegroller hebt kun je ook een lege (wijn) fles nemen
En hier gaat er ook meer in het mondje dan op de pizza als ik niet oplet.
Groetjes,
Michèle
@lalala: Volgens mij is het bij jullie meer een bak groente als Pizza: zowee…wat jij allemaal opnoemt…hoe moet dat er toch allemaal oppassen!
Ik vind pizza eigenlijk gewoon een lap deeg en meestal niet lekker.
Ik lust graag bami pangang en babi ketjap
Haha! Ja, daarom zeg ik ook altijd dat als wij de pizza zo maken, het echt niet zo ongezond is Bij komend voordeel: Seth eet veel groente! (normaal ook wel aardig, maar toch)
Enne… passen doet het wel hoor, gewoon een bakplaat met opstaand randje gebruiken
Liefs, Anne
Ahhhh…ja…zo dus!
Ja…dat is een bijkomend geluk dat ie dan extra vitamines eet …haha
Gr, Danielle