Morgan sinds vanmiddag

Lid is van de Bibliotheek. Ik had het er al een keer met Mervin over gehad en vandaag wa ik op weg naar mijn pa die we tegenkwamen toen hij onderweg was naar de bieb. Dus morgan meteen lid gemaakt en 3 boekjes en 3 dvd’s meegenomen. En ze zit er nu een te kijken. De boekjes zijn al verslonden zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Dus ook Morgan doet mee met de bieb fan club Rico is er helemaal wild van. ik kreeg toen hij geboren was zo’n brief in de bus dat we een koffertje op mochten halen met een boekje mmet rijmpjes een cd en een gratis lidmaatschap. dat hadden we dus ook gedaan.
ben er al een poos niet geweest trouwens, we hebben een boete open staan van te laat terug brengen bedenk ik me nu. 15 cent maar, das niks toch?

Huh nee dat hebben we niet. Ze heeft wel een boekerpas waarmee ze met korting boeken kan kopen en naar musea kan en zo. En elke keer als ze een boekje leent spaart ze 10 cent met een max van 50 cent per week en ze heeft al 5 euro kado gekregen.

Groetjes,

Michèle

Ik had dat inderdaad ook van iemand anders gehoord van dat koffertje en die woont in Groningen. Wij hebben dit ook nooit gehad, wel jammer hoor.
Super leuk dat Morgan nu lid is van de bieb Ik wil Sylvie ook lid maken, maar ze vind boeken nu nog niks aan, dus ik wacht wel tot ze oud genoeg is

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@Michele: dat is leuk! dat hebben wij dan weer niet maar echt gaaf dat ze zo voor iets kan sparen! motiveerd ook weer he

ja al snapt ze er nu nog geen snars van maar hij loopt tot ze 18 wordt in princiepe dus ze heeft nog even om het te gaan snappen…

Groetjes,

Michèle

Leuik, dat Morgan lid is van de bieb.
Seth is ook lid van de bieb, en vindt het erg leuk.

Ook wij hebben die pas, maar ik snap er geen snars van, want volgens mij mag je hem ook niet overal voor gebruiken enzo…maargoed.

Liefs, Anne

Hier ook biebfans! leuk man, elke twee weken gaan we er naar toe en daar trekken we echt een uur voor uit! Er is een heel speel gedeelte voor de kinderen en allemaal bankjes en kussens waar je alvast wat boekjes met ze door kan kijken. Joey is helemaal wild van de bieb! Ik wens jullei heel veel leesplezier! Maar dat komt wel goed zo te horen

Groetjes Anouk

Oef ik ben ook al heel lang niet meer geweest jhaha, hij is al wel meer als een jaar lid

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@ Anne ik moet ook nog even pluizen hoe dat werkt

@ Anouk ik kwam er heel veen vroeger enne ik wil er ook echt meer tijd voor uittrekken maar morgan wilde vandaag de geleende dvd’s meteen kijken

Groetjes,

Michèle

Hier ligt nog steeds een brief, dat Max lid kan worden van de bieb. Ik heb 'm wel ingevuld, maar ben nog steeds niet langs de bieb gegaan om dat koffertje op te halen. Ik wil het wel doen, want boekjes lezen is supergoed! Leuk dat Morgan ook lid is geworden!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Leuk dat je lid bent geworden van de bibliotheek. Dat moet ik ook nog steeds doen voor Tim. We lezen iedere dag met hem, maar de bieb lijkt me ook wel erg leuk. Ik was daar zelf vroeger ook lid van. Dus goed dat je dit topic opent, want meteen een goede herinnering voor me om daar deze week echt langs te gaan.

Veel plezier!

Groetjes,
Sandra