Morgan net uit de keuken

een halve komkommer gepikt heeft en dat ze die nu voor de tv op zit te eten. Ik wist niet eens dat ze dat luste zo. Maar ik vind het prima, ze zal zo wel geen brood meer hoeven, maar ze heeft er al 2 op vandaag enne een beetje xtra vocht, vitamine en schilletjes voor de darmen kan ook geen kwaad.

Groetjes,

Michèle

Haha, foto!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hebben we:

Nee de komkommer is niet zuur, dit is morgan haar reactie tegenwoordig als ik vraag of ze wil lachen voor een foto.

Groetjes,

Michèle

Ik zag ze net op je hyves, leuk! En ik herken dat met dat lachen: kijk maar naar mijn profielfoto van Erik. Hij doet z’n mond open alsof hij schreeuwt als ik vraag of 'ie wil lachen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Zo te zien viel het aardig in de smaak. Wat is het toch een mooie meid om te zien. En die lach vind ik super. Die van Erik trouwens ook.

groetjes Ramona

Hihi wat een heerlijk ondeugende boef. Echt grappig zoals ze kijkt. En gelukkig is het een komkommer en geen zak chips ofzo die ze stiekem aan het eten is.

Groetjes,
Sandra

@ Sandra gelukkig komt ze dat altijd nog netjes vragen. En Mervin stond in de keuken en daar zal ze het wel aan gevraagd hebben alleen heeft hij denk ik weer niets doorgehad dus is ze er zo mee weggelopen.

En ja dat snuitje spreekt boekdelen.

Groetjes,

Michèle

Gelukkig dat ze het altijd netjes komt vragen. Als Tim iets wil hebben dan vraagt hij het ook netjes, dus dat is wel fijn. Hihi blijf het verbazingwekkend vinden dat ze die komkommer zo lekker vind. Ik dacht dat kleintjes dat meestal niet luste. Tim in ieder geval niet.

Groetjes,
Sandra