Morgan heeft een vriendje

We waren vandaag op het KDV even een kennismakings gesprek met de nieuwe leidsters in de nieuwe groep en hoe hun dagindeling en zo eruit ziet. Nog geen evaluatie gesprek want dat krijgt ze over drie maanden pas.

Maar ze gaven aan dat Morgan zo goed overweg kon met Deniz. Tijdens de kring zat ze heel vaak op zijn schoot en als er iets is dat loopt ze naar hem. Deniz is al 3.5 jaar en heeft zich een beetje ontvermt over haar. Ze was wakker geworden tijdens het gesprek en ze hoorde ons dus na afloop hebben we haar mee naar huis genomen maar eerst moest Deniz uitgebreid gedag gezegt worden en geknuffeld. Oh ja ze kreeg ook kusjes van twee oudere meisjes, maar morgan had alleen oog voor der vriendje

Groetjes,

Michèle

Wauw
wat schattig.
Die is er ook snel bij…hihi.

Lilypie First Birthday tickers

Geweldig! Die puppylove. Merel heeft ook een vriendje op het KDV. Max, en het is hele dagen Mak, Mak. Laatst kwamen we hem met z’n moeder tegen in de supermark. Max werd helemaal rood en Merel had zoiets Oehhhhh daar is MAK! Ze gaan ook samen naar de volgende groep op het KDV en woensdagmiddag toen Max wegging moest hij ook een kusje hebben. Erg grappig.

Groetjes Natasja

ach gos wat lief!
ik vind dat altijd zo schattig om te zien

liefs,
Rinske

Aahh…wat schattig! Leuk om te horen en zien dat ze sociale contacten voorkeuren opbouwen! Nora heeft een vriendinnetje, Jade. Daar vertelt ze honderduit over thuis! Bijna heel de groep krijgt een knuffel als ze naar huis gaat, dus we zijn altijd wel even bezig.

Lief van dat jongetje dat hij zich heeft ontfermd over Morgan

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ach, wat schattig. Lief om te zien! Erik heeft ook een vriendinnetje, Fenna. Ze is 9 maanden ouder. Als zij er maar is, dan is het goed. Dolle pret samen. Erik knuffelt haar heel veel, maar zij hem iets minder. Volgens mij is Erik helemaal van haar in de wolken en zij ietsje minder van hem

Groetjes,
M

Hier zal Morgan wel afscheid moeten nemen van Deniz tenzij hij daar blijft om naar de NSO te gaan, maar anders zal ze wel een andere lover moeten zoeken. En ja die puppy liefde is wel heel lief Gelukkig houden ze op deze leeftijd alleen nog niet van aardbeien

Groetjes,

Michèle

quote:
Gelukkig houden ze op deze leeftijd alleen nog niet van aardbeien

Huh?? Die snap ik even niet…?

Liefs!

Ken je die reclame niet Liske van die auto. Valt bij een meisje een condoom uit der tas en der oma pakt hem. Hmm zegt Oma I thought you didn’t like strawberry’s. en die steekt zo die condoom in der blouse.

Groetjes,

Michèle

Nope, ken ik niet! Maar nu snap ik in elk geval wat je bedoelde!

Liefs!

Schattig is dat he!

Mijn beste vriednin is 5 dagen na mij bevallen van een dochtertje. Echt zo schattig om te zien hoe Tim en zij elkaar knuffelen en kusjes geven.

Groetjes,
Sandra

@Sandra, dat is zeker dat hele mooie meisje bij jou op de Hyves? Dat poppetje? Tim heeft wel een goede smaak!

Eva heeft nog geen vriendje. Ze is alleen helemaal into ‘Sascha’ en ‘Elle’. Twee meisjes ja…al zegt dat geloof ik nu nog niet veel. Ze praat constant over ze. Als ze gaat slapen, zegt ze vaak ‘Elle’, waarom weet ik niet? Wel erg schattig dat Morgan al helemaal weg is van Deniz en ook grappig dat Max rood werd toen hij Merel zag! Schattig!

Ik snapte die van de aardbeien ook niet, maar inderdaad ken ik die reclame wel! Dus hier viel het kwartje ook later pas, haha!

Groetjes Rainbow, trotse mama