Morgan haar goede voornemens

weer over zijn. Echt weer half zeven vanmorgen, en eergister zelfs 6.00. Ik heb haar vanmorgen tot 7.45 laten rommelen want ik vertik het zo vroeg beneden te gaan zitten maar oh waarom geen 7.30 meer of later

Groetjes,

Michèle

wat naar is dat he als ze zo vroeg zijn, juist ook omdat ze op andere momenten het dus wel kunnen!!! Bo heeft nu al maanden gelukkig dat hij tot 800 slaapt wanneer we vrij zijn, behalve in het weekendje weg, toen was hij om 600 klaarwakker, en 1 dag zelfs 530!!! Man o man, wat is het dan vroeg zeg!!! hahahahahaha

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Bij mijn moeder heeft ze zelfs tot 9.00 geslapen, maar thuis zijn die tijden inderdaad nu ver te zoeken en ja dan is 6.00 echt heel vroeg. Weet je zomers vind ik het niet zo heel erg, maar nu het nog zo donker is mag het van mij wel wat later.

Groetjes,

Michèle

Oh bah, ik weet hoe het voelt. Hopelijk laat ze jullie snel weer langer slapen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik hoop het ook. Ze gaat vanavond zo ie zo wat later omdat pappa pas om 19.00 thuis is zoals elke zaterdag en vanmiddag heb ik haar na 2 uur echt wakker gemaakt. Hopelijk heeft het geholpen plus er gaat geen wekker af morgen. Heb soms het idee dat ze daar ook wakker(der) van wordt. Als pappa zijn wekker gaat dan he.

Groetjes,

Michèle

jee balen zeg.Ik vind 7 uur al vroeg

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Luka sliep altijd tot 8.00 uur of 8.30 uur, maar de laatste 2 weken vind hij 7.00 uur ook vroeg genoeg blijkbaar…
En ik kan daar niet zo goed tegen, helaas…

Hij ging altijd rond 19.00 uur naar bed, nu brengen we hem rond 19.30 uur en 20.00 uur. Hij is dan onwijs moe en het gaat soms wat moeizaam, maar hopen dat hij dan wat langer slaapt… We doen dat nu 3 dagen, maar tot nu toe nog geen resultaat.

Ik hoop voor jullie dat ze gauw weer wat langer doorslaapt!

Hier ook geen resultaat, ze is er om 19.30 ingegaan, sliep vrij vlot want ze was moe. Geen kick gedurende de nacht (oke das ook wat waard) maar om 6.30 werd ik huilend naar beneden gesommeerd om kleine tijger te pakken. Ze is wel weer gaan liggen en ik heb nog wat gedommeld maar ik heb der muziekje gehoord, haar complete zangreportoire voorbij horen komen en om 8.00 was ze het echt wel zat. Hopelijk veranderd ze weer snel van wakker wordt tijd.

Groetjes,

Michèle

Vervelend dat ze zo vroeg wakker wordt. Kan me voorstellen dat je dit veel te vroeg vind. Hoop voor jullie dat ze snel weer wat langer gaat slapen.

Groetjes,
Sandra

Ik hoop het ook Sandra want 6.30 door de weeks alla maar in het weekend

Groetjes,

Michèle

hmm tja kinderen vinden dan dit en dan weer dat
hoe is het nu inmiddels?