Morgan gisteravond

later sliep dan wij. Althans daar ga ik vanuit. Om 19.00 lag ze in bed en om 21.30 zijn wij naar bed gegaan. Ze zat maar te klooien en te doen in bed. Ik heb haar een pcm gegeven in de hoop dat dat ze druk van der hoektanden wat zou verlichten. In bed heb ik mijn doppies maar ingedaan maar om 22.00 hoorde ik haar nog zingen.

Om 6.00 was ze weer wakker… En dit is alweer 3 avonden zo. Ze slaapt steeds later… en ze is dood en dood moe. Ze is wel gezellig, maar gaapt de hele dag en wrijft oogjes. Op de dag slaapt ze 1.5 a 2 uur en that’s it.

Groetjes,

Michèle

Zooo dat is niet niks, 1.5uur slaap.

Ga je savonds niet naar der toe dan? om te zeggen dat ze nu echt moet gaan slapen?

Misschien iets later naar bed doen savonds?

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Meid ik blijf lopen. Zowel in als Mervin gaan geregeld naar der toe en dan zit ze gewoon te lachen en zo. En als je haar oppakt legt ze haar hoofd op je schouder en geeuwt ze maar ze slaapt niet. En die 1.5 uur is op de dag hoor. 's nachts slaapt ze denk ik 7 tot 8 uur meer niet op het moment.

Later naar bed hebben we ook al geprobeerd werkt ook niet. Ze zit ik midden in haar laatste sprong, hopelijk is alles snel voorbij en haalt ze weer slaap in.

Groetjes,

Michèle

ergens wel gezellig een zingende nachtergaal
Ruben heeft ook een hele periode gehad dat ie druk aan het spelen en zingen was in bedje.
Maar inderdaad dan was hij overdag moe en juist niet te genieten hahaha
Nu zingt ie alleen s’morgens vroeg als hij net wakker is, en het concert begint hier bijna standaart tussen 6-7 uur

Groetjes Marianne mama van Ruben

Herkenbaar hoor. Sanne wordt weer vroeg wakker. Vanancht was ze ook aan het brabbelen en zingen. En werd vanochtend weer om 5.30 wakker. We hebben 2 week mogen genieten van uitslapen. 6.30 en van het weekend zelf tot 7.30. Maar het is weer mis de laatste 2 ochtenden.
Zal die hoektanden nu wel komen. Die meid is al vanaf begin november aan het pesten.

Groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

he bah, hopelijk gaat Bo dat niet hebben. Hij is wel weer heel erg vroeg, vannacht om 400 weer. Alleen hij is dan dus aan het huilen, niet fijn dus. eerst wat drinken gegegeven, slokje water, nou 200 cc schoon op. Dorst dacht ik dus, maar nee hoor, hij ging gewoon door. Tegen 515 maar een pap fles gemaakt. 250 cc schoon op!! Hij had dus honger!!
Hopelijk is het vannacht bij ons weer beter!

liefs woezel

Ik hoop bij ons beide Woezel

Groetjes,

Michèle

Bo? Tom toch

quote:
Bo? Tom toch

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lilypie.com/pic/2010/02/05/QLnj.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2m.lilypie.com/eI7Ep1.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

nee vanaf is het weer gewoon Bo, alleen mijn nickname woezel blijft hetzelfde!! hahahaha

liefs woezel

Heerlijk om weer Bo te noemen. Toch?
Fijn hoor!

Liefs Carolien

Da’s inderdaad bar weinig. Oké, beter zingen dan huilen, maar toch. Hopelijk slaapt ze snel weer beter!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja dat is echt wel prettig gewoon Bo te schrijven ipv Tom. Moest er ook altijd zoveel bij nadenken, dat ik 1 dezer dagen toch wel de fout zu hebben gemaakt om Bo te schrijven ipv Tom. hahahahahahhaha

liefs woezel

Lilypie Second Birthday tickers

Pffffff, ik hoop dat ze vanavond iets sneller gaat slapen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

fluister volgens mij slaapt ze fluister

Groetjes,

Michèle

BOEH … daar is ze weer… geintje…

Toch maar kindival

Hopelijk slaapt ze nog.

En foei mini-boy wat ben jij gemeen

Liefs Michelle

En bedankt mini boy, maar ze slaapt inderdaad nog steeds. Wij gaan er ook in. Mamma is na 2 nachten spoken ook een beetje moe. Het leek mo ook stug dat ze dit nog 1 avond/ nacht vol ging houden.

Groetjes,

Michèle

Dat ze lekker mag slapen … heel de nacht

We hebben geen kick gehoord tot 6.15 vanmorgen en dat was volgens mij meer omdat ik in de keuken iets uit mijn handen liet vallen. Mamma was weer blij, nu hopen dat het zo blijft want ze is nog niet helemaal op tie maal.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat ze vannacht goed heeft geslapen, hopelijk heeft ze nu weer door hoe het moet

Liefs Michelle