Morgan gister gesmuld heeft

van haar eerste chocolade eitje. Ik was een beetje voorzichtig met chocolade want ze had in het verleden 2 keer stratiatella youghurt gehad en toen was ze 's nachts gaan stuiteren. Maar giter had ze een zelfbeschilderd bakje meegekregen van het kdv met 2 eitjes erin. Het duurde even maar ineens had ze door dat het papiertje eraf kon en dat het eetbaar was. Ze had hem met 2 handjes vast, de gezicht straalde en oogjes glomen en met een gelukszalige zucht kwam er uit. Oh Lekker mamma. Ze heeft echt zitten genieten. Alleen het andere eitje wat witte chocolade en die luste ze niet (mamma lust ook geen wit).

Maar het is dus nu wel chocolade verstoppen denk ik.

Groetjes,

Michèle

Een echte vrouw dus…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Lekker toch!!
Nick heeft al een tijdje door dat mama lekker choco eitjes aan het eten was. hij kreeg toen een klein stukje van mij. Maar tegenwoordig gaan ze in het geheel de mond in en kan hij er enorm van genieten. Een verrassingsei vindt ie ook geweldig! Ik moet dus al lange tijd de eitjes verstoppen. Nu alleen met pasen nog voor de lol verstoppen en dan krijgt hij ze niet meer

Groetjes Bianca

oh heerlijk, ik kan met het koppie al helemaal voor me halen.
echt heerlijk om zo’n meisje te zien genieten!

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Haha, Seth stopt ze mt papier en al in zijn mond
Maargoed, hier verdwijnt alles er nog in…

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hier ook 1 die gek op chocolade is, van die paashaasjes moet ie niet veel weten dat is hem te groot, maar een choco eitje gaat er heerlijk in…:smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Wat Mriek zegt!

Liefs
Tanja

Ze zegt ook chcolade he. Als ze het zot roept ze chocala. En daarna zegt ze hmm lekkah.

Groetjes,

Michèle

Hehe, die mmm lekkah ken ik hier ook, en glunder oogjes, en dan over zijn buikje wrijven!

Doet die van jou dat alleen bij lekkers?? Morgan bij elke vorm van eten. Ik had van de week per ongeluk vit D tabletjes gekocht ipv druppels maar daar zegt ze het zelfs bij

Groetjes,

Michèle

Ook hier werd heelijk gesmuld van de paaseitjes en indd zo’n glunder gezicht Ook het zoeken vond hij leuk. We zeiden al je bent een jongen hoor geen meisje

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Hij heeft gewoon beckham trekjes Michelle

Groetjes,

Michèle

Hehe Michèle, ik kan het me voorstellen.
Ik denk dat hij het enkel bij iets lekkers doet, maar hij lust bijna alles dus ik kan er niet echt een antwoord op geven, haha.
Wel zie je het onmiddelijk aan zn snoetje als hij iets extra extra lekker vind, want dan glunderd hij!

@Michèle ieksssssss

Liefs Michelle

Oke ik bedoel metroseksueel Michelle, maar eh wat als ie nou net zo’n talent is

Groetjes,

Michèle

hmzzzzzzzz das niet verkeerd
maar vind het zo’n enge man brrr

Liefs Michelle

Ha ha ha ik bedoelde ook meer als persoonlijkheid niet als uiterlijk enne ik vind hem wel leuk, maar hij moet wel zijn mond houden

Groetjes,

Michèle