Morgan gevoel voor

Humor heeft. Vorige week toen ze niet wilde slapen was pappa op een gegeven moment naar der toe gegaan om te zeggen dat ze moest gaan slapen. Alleen der tul was weg, hij zoeken en zoeken, en zij lachen en lachen. Uiteindelijk heeft ie maar een reserve tul gegeven. De volgende dag vond ik der tul in der dekbed overtrek gestopt.

Nu ligt ze weer te keten in der bed en ik ben al twee keer geweest. Nu roept ze net heel duidelijk pappa komen, dus mervin naar boven. Begint ze heel hard te lachen als hij der kamer binnenkomt. En ja hoor weer der tul weg. Dus hij waar is je tul, haalt ze lachend der schouders op. En ja hoor weer in der dekbedovertrek. Ik had hem natuurlijk al gevonden dus nu moest pappa het weer ontgelden. Hoe bedoel je die ukken hebben nog geen humor

Ik hoop alleen dat ze zo wel gaat slapen.

Groetjes,

Michèle

Hier ligt er ook nog een in zijn bed te keten

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Morgan is na haar pappaplaag actie in slaap gevallen. Lachen is best vermoeiend

Groetjes,

Michèle

STINKERDJE! Wel lachen! En ik zie haar al helemaal gniffelen in zichzelf, zo van: hij komt eraan…spannend…gelukt!

Eva was ook aan het dollen met haar beesten. Het hangt in de lucht denk ik. Hele verhalen hing ze op! Nu is ze in slaap gesukkeld. Eindelijk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Noah heeft hier ook een tijdje gehad dan ging ie om half 8 naar bed, En half 10 pas in slaap vallen…
We zijn er extra niet naar toe gegaan…

Nu weet ie dat we niet komen, en slaapt ie vrijwel direct…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Haha wat een lekkere boef !!

Ze heeft idd wel humor

Groetjes,
Sandra

@ Melanie ik loop meestal ook niet maar 1 keer hoorde ik tok, das tul op de grond en 1 keer was het huilen, ze had zich in der slaapzak gedraaid en kreeg zich niet los. Enne de 3e keer had ze dus heel duidelijk pappa geroepen om hem te foppen

Groetjes,

Michèle

Hier was het kwart over 9 stil
En om half 7 weer wakker, maar laten liggen tot 8 uur en hij was tussendoor geregeld stil. Toen ik met zijn pap bezig was begon hij te huilen en das zo niet Dylano dat ik er maar meteen heen ging zat hij helemaal vast tussen de spijlen Had zich als een slangetje met zijn been door de spijlen gewurmd en ik kreeg hem eerst ook niet eens los. Moest hem dus echt pijn doen Hoop dat hij zulke fratsen niet meer uithaalt anders voortaan geen slaapzak meer.

Ook nu ligt hij weer volop te spoken pff, je zou zeggen dat hij doodmoe is intussen.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Jaaa Noah maakt er dan ook een spelletje van… zijn speen valt ook geregeld, daarom heb ik er maar 3 in bed gelegt… en hij heeft ze altijd alle 3 vast… 1 in de mond, en 2 in beide handjes 1…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Oh nee morgan heeft er 1, en 2 doekjes en 2 beestjes das genoeg

Groetjes,

Michèle

Da’s lachen!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

hahaha grappenmaker

Groetjes Marianne mama van Ruben