Morgan en Bo's playdate

Drie maal is scheepsrecht en vandaag hebben Morgan en Bo (van Woezel) kennis gemaakt met elkaar. De mamma’s en pappa’s overigens ook. Terwijl zij achter de kids aanholden en zich vermaakte op de toestellen van kids city hebben de mamma’s lekker zitten beppen (geen foto’s van gezien die altijd door een mamma gemaakt worden). Van de kennismaking tussen morgan en Bo zijn uiteraard wel foto’s.

Lunchen

Het verkregen speelgoed vergelijken

Moe en voldaan nog 1 rondje op de paarden

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 23 Jul 2011 19:34:46

Wat leuk zeg! Een potentieel Ikkeben-huwelijkskoppel? Ziet er geslaagd uit. Leuk dat de papa’s ook mee waren, was er tussen hen ook een klik? En tussen Michèle en Woezel, ook gezellig?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Alle 3 een klik Mriek. De pappa’s zijn beide waterman dus dat zit wel goed en morgan bo hebben lekker gepeuterd, dus op zichzelf gespeeld, samen gerommeld en zelfs een beetje ruzie gemaakt dus net een echt huwelijk En tussen de mamma’s zit het ook goed hoor

Groetjes,

Michèle

Het was zeker een geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar! Bo ligt inmiddels uitgeput in bed, maar had tegen opa en oma ook hele verhalen over dat hij in het kasteel was geweest, en in de draai molen samen met Morgan en over de bots auto’s!
Hij was echt bekaf, gedeeltelijk door de vakantie en door het vele klimmen en klauteren, in de auto op de terug weg heeft hij ongeveer een uur geslapen.
De foto’s zijn super leuk geworden michele!!
de foto’s van Alex helaas niet echt, teveel beweging

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ha ha ha hier is pappa voor de laatste keer vandaag de trap op gekropen om te gaan slapen die is ook op. Ik ga er ook niet te laat in.
Ben alleen bang als ik ook nu ga ik om 3 uur vanacht lig te plafond staren…

Enne ik heb ook nog foto’s naar je gemaild en op me hyves staan ook nog.

Groetjes,

Michèle

Ziet er gezellig uit! Fijn dat het zo’n leuke dag was.

Groetjes Natasja

kei leuke foto’s

Gezellig zeg…

Bijzonder ook he die ontmoetingen via een forum…
Sandra & Anne
Bakmama en miniboy ()
Woezel en Michéle…

en dan binnenkort een grote meeting … LEUK

Gezellig!
Leuke foto’s hoor!

En idd leuk dat iedereen ook onderling met elkaar en kids afspreekt!

Lilypie First Birthday tickers

Oh, leuk zeg! Ziet er geslaagd uit! Vaak is het wel zo dat je wel WILT afspreken, maar het er niet echt van komt. Het is altijd maar de vraag of het in het echt ook klikt, maar bij jullie is dat dus zo? Gezellig!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@ Rainbiow ja die klik is er zeker, wij hebben natuurlijk behalve dat bo en morgan in dezelfde leeftijd zitten meer dingen gemeen dus dat maakt de klik ook makkelijker

Groetjes,

Michèle

Wat leuk dat het zo’n geslaagde dag is geweest. Bo en Morgan hebben zich zo te zien ook erg vermaakt.

Net als wat mini-boy al zegt het blijft bijzonder al die ontmoetingen door dit forum. Ik zie kikie (nu alweer even niet meer actief hier, maar mama van Jesse) regelmatig. Ook met Anne al meerdere malen afgesproken en ondanks de afstand ook al een paar keer met Mriek.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Ziet er gezellig uit!!!
Leuk dat er tussen jullie, en de papa’s ook een klik is

Idd leuk al die ontmoetingen! Zo heb ik een vriendinnetje die ik nu nog heel regelmatig zie hier ook leren kennen, alleen is zij al een jaar of 2 niet meer actief hier op het forum…
Maar onze kids kunnen het ook super goed samen vinden.
En de papa’s … ehhh die vinden het allemaal wel best zien elkaar op verjaardagen, maar hebben verder niks samen .

Ik ben ook heeeeeel benieuwd hoe onze meeting binnenkort gaat worden

Er is zeker een klik tussen michele en mij, maar ook tussen de papa’s. Wat michele al zegt, wij hebben meerdere dingen gemeen, en dat zorgt ook voor een klik.
Bo en Morgan hebben zich super vermaakt, lekker geklauterd allebei!!
Bo was vandaag eigenlijk ook nog bek af, maar het was het zeker waard

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ha ha ha morgan moest ook nog een beetje bijtrekken en vond het ook helemaal niet erg om vanavond te gaan slapen

Groetjes,

Michèle

Superleuk zeg! Mooi dat het zo geslaagd was

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ja, het is zo gek. Ik vind het altijd super om hier met jullie te kletsen en ik heb dan ook het idee dat ik ‘de vaste kliek’ wel ‘ken’. Maar ik heb dan niet zoiets van, dat ik ook echt actie onderneem om iets af te spreken. Terwijl dat superleuk is! maar meer het idee van: is het dan net zo leuk? Dat je hier leuk kunt kletsen, betekent niet meteen dat dat in het echt ook zo is. Daarom is het des te leuker dat er hier wel vriendschappen ontstaan, heel bijzonder!

@Rainbow: haha ja hoever wonen wij nou eenmaal van elkaar af en hoevaak zeggen wij al; toch eens een bakkie doen…komt er nooit van

en Woezel en ik kennen elkaar ook behoorlijk goed vanaf een afstand en belde ook regelmatig. ook wij hebben al tig keer gezegd: we moeten eens afspreken maar op de 1 of andere manier komt het er ook niet van, dat heeft meer met mijn treinproblem te maken geloof ik

Gewijzigd door - MamavanRico op 25 Jul 2011 12:09:32

Ja, raar he? Bakmama en ik zouden ook heel goed samen kunnen shoppen, wat we weleens zeggen, maar tot nu toe is dat niet gebeurd. Is misschien wel goed voor onze portemonee!

Ik wil jullie allemaal graag een keer zien, maar van de Ikkeben-meetings kwam ook niets… Het is gewoon moeilijk om te plannen. Die in Zeeland is met Max erbij echt te ver weg, dus dat wordt niks…Ach, gezellig ‘virtueel kletsen’ is toch ook hartstikke leuk en dat blijf ik hier nog lang doen!