Morgan eindelijk zit

Midden in een sprong en soms niet te genieten, maar morgan heeft vanmiddag op het gras op der bips met de popje zitten spelen. Alleen de batterijen van de camera zijn leeg en ik had dus niks bij me… Enne ze heeft ook een paar keer een aantal tellen losgestaan.

Groetjes,

Michèle

Wat goed!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed bezig Morgan!

Hoe vond ze dat gras? Ik kan me herinneren van onze oudste dat ze de eerste keer gras aan haar blote beentjes maar niks vond. En met haar handen steunde ze ook niet in het gras, vond ze ook eng, dus ze deed voortdurend ontzettend haar best om handen en voeten omhoog te houden en alleen maar op haar billen te zitten.

Geen gezicht! Hahaha!

Groetekes, Sje

Oh nee het gras vond ze leuk. Het kriebelde dus ze lag steeds in een deuk de muts. Maar onze golden retriever (das morgan) wilde steeds het water in

Groetjes,

Michèle

wat leuk!! Dat moment (zelf zitten) moet hier nog gebeuren…

Jahoei, dan mag dat spruitje mee op de fiets. Leuk hoor !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wat goed van Morgan dat ze nu zelf kan zitten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

@Asje. Dat mocht ze al omdat mutsie al stond. Niet los maar wel de hele dag dus ze had een extra check op het cb en bij de ha gekregen dus fietsen deden en mochten we al.

Groetjes,

Michèle

Toppie Morgan!!! nu nog lopen en je kan alles al en je bent nog maar net 10 maanden

snelle vogel

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

ja wrijf het er maar in Michelle, mijn baby is geen baby meer…

Groetjes,

Michèle

You go Morgan!

Leuk, zo’n snelle meid! Maar ik wweet hoe het voelt… het babygevoel is er zo wel heel snel vanaf!

Dan maar snel voor de tweede, hahaha!

Nou zo erg is het ook niet hoor Liske. Pas als Morgan een jaar of 2 is gaan we voor een brusje

Groetjes,

Michèle