Morgan echt een bloedhekel

heeft aan zwemvleugels. Ik stad en land afgelopen voor zwemvleugels, en gevonden van hello kitty. Ze vind ze heel leuk tot ze ze om moet. No way dat dat lukt en als het lukt doet ze ze weer af. Dus we hebben vanmorgen alleen maar in het kindergedeelte gedobberd want morgan mag niet in de wildwaterbaan en zo zonder vleugels. En ze wil heel graag maar vleugels om dat nooit, dus nu haalt ze haar schouders op (letterlijk) als we zeggen dat ze daar niet mag zonder vleugels en loopt terug naar het ondiepe.

Groetjes,

Michèle

hmm ja nee dan heeft ze pech (zou je denken, maar zij haalt gewoon haar schouders op haha!)
het zal wel weer de : ik wil ook invloed hebben" fase zijn.
jammer eigenlijk he, want dan kon je toch wat meer doen als ze eens mee werken
ik hoop dat ze de volgende keer wel haar vleugeltjes aanwil.
Rico heeft die dingen nooit graag omgehad maarja, het moet!
we hadden ook een baby float maar volgens mij kunnen ze daar nu niet meer in wel?

Ja ach haar pech. Ze vind de wildwaterbaan geweldig maar ja zonder vleugels geen wildwaterbaan, ze komt er nog wel achter

En nee volgens mij gaan die maar tot een bepaald gewicht.

Groetjes,

Michèle

wel shit eigenlijk ik vond die dingen echt ideaal!
enne idd haha alleen ik ken een wildwaterbaan die echt niet toegankelijk is voor peuters, met of zonder vleugels, die gaat zo gigantisch hard dat ik er een bloeduitstorting van heb ik jou daar aan over heb gehouden

nou mijn kinderen hebben gewoon pech, geen vleugels? dan gaan we weer naar huis… echt werkelijk waar, zodra er water in de buurt is gaan de vleugels om.
ik stond erbij en ik keek erna… toen mijn ventje met vleugels en al in water viel en wij allemaal niks doorhadden … duurde echt even hoor voordat we het doorhadden… zonder vleugels had ie het niet gered
niet zwemmen zonder vleugels
hoe hard ze ook piepen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Zijn zwemvleugels bij jullie dan niet verplicht? Ik zwem iedere donderdag met Tim, maar zelfs in het ondiepe zijn de vleugels verplicht. Ik doe ze echt altijd om, hoe ondiep het water ook is. Tim heeft heel af en toe een bui dat hij ze niet aan wil. Maar zodra ik zeg dat we anders naar huis gaan zijn ze zo om.

Groetjes,
Sandra

Nope ze zijn bij ons niet verplicht in het ondiepe, ik zou bijna zeggen gelukkig niet want anders gaan we nooit meer zwemmen. Maar het diepe en de waterbaan zitten er dus nu niet in. Overigens pappa zijn grote wens het tikibad dus ook niet want onder de 1.20 zijn ze daar wel verplicht.

Groetjes,

Michèle