Morgan doctor wordt

Mamma heeft gisteren een doodssmakker gemaakt. Los steentje waar voor de helft zand onder zat en een aflopende stoep maken dat mamma nu op der werk zit met een blauwe knie, schouder en gekneusde middenvoetsbeentjes. Maar ze hebben van de week op het kdv als thema ziekenhuis gehad en ze mochten kun beesten met verband en pleisters verbinden dus toen pappa (hij is gelukkig BHV-er) met het drukverand kwam zou morgan mamma wel even verbinden, gelukkig mocht pappa het afmaken en deeed zij het kusjeswerk daarna, maar we moesten l*llen als brugman zeg maar om het door pappa te laten doen. Waar het kdv al niet goed voor is. Ze snapte alleen niet waarom haar kusjes niet werkte

Groetjes,

Michèle

Wat lief! Maar balen zeg, die smakkerd. Heb je veel pijn?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ja heel lief en ja helaas best wel. Mijn voet gaat wel als ik hem stil houd. Lopen is moeilijk (lang leven de pijnstillers) alleen mijn armen ga ik steeds meer voelen. Kan niet eens druk zetten op mjin stempels… En vannacht heel veel pijn gehad, ben pas tegen enen in slaap gevallen. En Morgan is snotverkouden dus die werd twee keer huilend wakker omdat ze moest hoesten en geen lucht kreeg dus kon ik weer strompelen want pappa hoort niks natuurlijk. Hopelijk trekt het allemaal snel bij maar fietsen zit er even niet in ben ik bang

Groetjes,

Michèle

Ik las het al op hyves, jeetje zeg wat een pech!! Wel een bikkel hoor dat jij zo wel gewoon gaat werken!! Ik denk dat ik een dagje thuis was gebleven
En ontzettend lief van Morgan

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@ Goudvisje, of ik nou hier of thuis achter de pc zit met mijn voet omhoog, en mijn collega’s letten wel een beetje op want ik mocht niet eens koffie haen vandaag

Groetjes,

Michèle

Wat vervelend dat je zo’n ontzettende smakker gemaakt hebt. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Wel heel erg lief dat Morgan zo bezorgd was en jouw zoveel kusjes gaf.

Groetjes,
Sandra

Ik leef met je mee. hopelijk bnen je snel weer soepeler ter been. Tip: Zorg er voor dat je spieren niet te stijf worden. af en toe lekker even een beetje bewegen en thuis jezelf lekker laten verwennen.

groetjes Corina

Danielle is geboren op 7-1-2010

@ Groentevrouw. Zorg ik ook voor al denken ze op mijn werk dat ik alleen maar moet zitten, maar das gelukkig niet zo. Alleen mijn armspieren doen nu zo ontzettend pijn van de spierpijn das echt niet grappig meer.

Groetjes,

Michèle

Gelukkig is dokter Morgan er!

Veel beterschap meid!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

och meid toch! beterschap wat pijnlijk!
hoe voel je je?
en wat is morgan ook een scheetje! echt superlief dat ze zo wilde helpen.
nouja dan maak je er toch van dat je door de pijn je wat verdrietig voelde maar dat je nu door haar kusjes je in ieder geval weer blij bent, dan heeft ze niet zozeer de zere plek beter gemaakt maar wel in je koppie

Poe, dat is behoorlijk dan. Sterkte!

Groetjes,
M

Jeetje!!
Wat een lieve Morgan

Beterschap!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lief zeg, dokter Morgan! Maar voor jou vreselijk balen zeg, hoop dat het gauw weer wat beter gaat!

Groetjes Carolien
(ps. ik had m’n man s’nachts een beste por gegeven…! )

Lilypie Premature Baby tickers

@ mamma van jasper mijne port terug en slaapt verder

Groetjes,

Michèle

Beste stomp dan, net onder de ribben…
hihi

Gewijzigd door - Mama van Jasper op 08 Feb 2011 13:36:36

@ mamma van Jasper geloof ik heb alles al geprobeerd, dan loop ik liever zelf want anders blijft ze huilen. Zeker met die verkoudheid. Nou moet ik zeggen vannacht met de ui ging het goed.

Groetjes,

Michèle