Morgan de trap

alleen opgeklommen is vanavond. Ik liep wel achter haar aan natuurlijk maar ze heeft het verder helemaal zelf gedaan en ze was heel trots op zichzelf.

Groetjes,

Michèle

Wat knap van morgan zeg! nu snel traphekjes bevestigen want als ze het eenmaal doorhebben begint de ellende

Groetjes!

Ha ha ha die hebben we al een tijdje want ze is al een keer helemaal alleen tot halverwege geklommen om de poes te aaien, Maar omdat ze zo vol was van de poes had ze niet door wat ze gedaan had. Maar ik wil toch wel wat meer met haar oefenen nu.

Groetjes,

Michèle

Ah een mama die al voorbereid was heel goed…
Jessie loopt ook al een tijdje trappen maar is dan ook al 2 jaar de eerste keer was bij mijn moeder thuis en we hadden niks in de gaten ( voelde me echt even een slechte mama) en je kunt het al denken hij donderde er vanaf gelukkig niet vanaf heel hoog maar heb thuis wel meteen traphekjes bevestigd… gebeurd me geen tweede keer

Groetjes!

Ja morgan is volgende week pas 18 maanden maar ze doet het al heel netjes.

En ik schrok ook hoor toen ze ineens mickey stond te aaien. Ik dacht nog wat schattig ze knuffelt de kat en toen bedacht ik me dat die halverwege de trap lag. Dus heel voorzichtig omgedraait. Stond ze daar metde neus in de vacht van de kat aai aai aai te zeggen. Dus ik heel rustig naar haar toe en haar van de trap getilt maar mijn hart klopte in mijn keel inderdaad uit angst dat ze ook zou vallen ja.

Groetjes,

Michèle

Goed van Morgan!!
Ik ben ook heel blij dat wij geen trap hebben, want als we bij mijn ouders zijn klimt hij gelijk naar boven als de deur open staat

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Goed van Morgan zeg! Sinds een week of 6 kan Eva het ook, helemaal van beneden zelf naar boven. Eerst snapte ze niet dat ze het brede stuk moest pakken, maar daarna wel. Ze gaf altijd een high five als ze boven was, zo trots was ze op zichzelf! Nu kan ze even niet oefenen (hoewel, laatst in de Prenatal…), want we hebben natuurlijk geen trap hier. Maar straks mag ze van mij ook weer traplopen, alleen wél met mij of papa als ‘val-tegenhouder’!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Goed he van Morgan! Wel opletten nu hoor!
Ik moet er zelf aan denken om de deur van de kamer dicht te houden. Nu is het minder. Nick liep de trap al op ruim voor hij kon lopen (gek genoeg). En dat was natuurlijk heeeelemaal fantastisch. Vond ik niet zo… Want het kwam regelmatig voor dat hij weer halverwege de trap zat.
Maar gelukkig is de nieuwigheid er af en kan hij goed traplopen. (wel onder mijn toezicht) Hij is nu bezig om te leren de trap af te gaan. En dat gaat nog niet helemaal zoals het hoort

Groetjes Bianca

Toppie Morgan!!! Nu nog er terug af, vind ik zelf enger

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Goed van Morgan dat ze zelf de trap op kan lopen. Goed dat jullie al traphekjes hebben. Die hadden wij dus niet, maar moesten ze toen heel snel gaan aanschaffen. Toen Tim het traplopen ontdekt had wilde hij niets anders meer. Tim kon vlak na zijn 1e verjaardag de trap al helemaal oplopen, dus daar hadden we geen rekening mee gehouden. Hadden wel al een traphekje op de 1e verdieping, maar toen ook heel snel beneden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Goed hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

wat supergoed! (beetje laat he van mij)
vond je het niet eng?
ik vraag me af hoe wij dat ooit gaan doen want wij hebben nu geen trap. pas als we gaan verhuizen dan wel maarja dan is ie 4
en tot die tijd?? hoe moet ik hem in godsnaam leren traplopen!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@INge: Wij wonen ook in een flat zonder trap, maar toch kan Seth al sinds hij 10 maanden is zelf de trap op.
Hij doet dat gewoon bij mijn ouders.
Dus, daar maar gaan oefenen met Rico
Komt wel goed!

Liefs, Anne

Nee hoor Inge ik loop een tree achter haar dus ik vang haar zo op als ze misstapt. Ze ‘vergeet’ alleen steeds de laatste tree en klauters over die tree de overloop op dus we corrigeren haar daar nu steeds in.

Groetjes,

Michèle