Morgan bijna kwijt en mezelf ook

Kom ik net hier vlak bij mijn huis het bruggetje overrijden word de voorkant van mijn fiets incl morgan er bijna vanaf gereden. Ik reed al heel rustig want ze kunnen daar als gekken rijden, maar deze kon in dus echt net ontwijken. Ik zag hem op me komen gieren en ik remde en gooide instinctief mijn stuur om met als gevolg dan mijn fiets met morgan voorop een duik nam. Hoe ik het gedaan heb weet ik niet maar ze heeft een heel zachte landing gemaakt alleen de binnenkanten van mijn knieeen zijn wat geschaafd. Ik had vanmiddag morgan op mijn arm gehad bij Renz tijdens het dieren kijken dus ik had een lage suikerspiegel en dus ook geen kracht en door de schrik al helemaal niet meer dus ik kon haar niet meer overreind krijgen maar het stuur los laten was geen optie omdat ik haar er dan niet uit zou krijgen. Gelukkig kwamen er gelijk twee mannen aan die haar wel omhoog kregen en de bestuurder van de auto wilde ook helpen, hij vroeg of het ging, dus ik zeg ja alleen geschrokken. Ja zegt ie ik ook. Ja zeg ik je reed veel te hard en je muziek staat te hard. Hij antwoorde alleen maar ja maar je hebt toch niks. Ik was even te perplex en te suikerloos om te reageren. De omstanders bleven wel staan maar hij reed meteen weg. Ik kon wel janken. Gelukkig heeft morgan niks. Ze riep alleen het laatste stukje wel steede grote auto he mamma. Daar had ze gelijk in, echt zo’n jong broekie in een veel te grote auto. Echt die mogen ze van mij meteen aanpakken. Maar goed we zijn nu veilig thuis. Goddank.

Groetjes,

Michèle

och jeeeetje man! dat is toch niet normaal meer!
lieverd gaat het goed met je? en met Morgan nu ook nog steeds? had zij verder geen schrammetje?
want ik snapte niet echt wat je bedoelde nadat je zei dat je je stuur omgooide.
zijn jullie nou met zn 2en op de grond gevallen? en morgan dus nog in de stoel?
tof dat de omstanders meteen kwamen helpen.
jeee je hebt echt goed gehandeld! ondanks je suikerloosheid
schrok van je berichtje.gerum!

nou mijn stuur heb ik een kwartslag gedraaid dat bedoel ik met omgooien. En ja Morgan zat er gewoon nog in toen we tegen de grond gingen. We hebben beide gelukkig niet veel. Ja ik een beetje last van mijn knieeen en mijn armen omdat er al niet veel meer kracht in zat. Morgan heeft niks, zelfs geen schrik gelukkig. Ze is lekker aan het rommelen en dwarelen achter me en is aan het dansen op de top 40.

Groetjes,

Michèle

Gelukkig dat jullie er nog zo goed vanaf zijn gekomen, het had heel anders af kunnen lopen!!! Je hebt goed gehandeld hoor. Ik heb ook eens zoeits gehad waarbij ik mijn stuur om moest gooien en dan zijn ze gelukkig nog redelijk beschermd in het stoeltje omdat ze ook vast zitten… Sommigen mogen ze idd het rijbewijs afnemen en die opmerking dan ook nog pfffff…

Wat een schrik hé! Bah! Het moet wel heel erg schrikken zijn geweest als jij perplex was, je bent toch altijd wel van de scherpe opmerkinge, toch? Gatver, wat naar. Sterkte met bijkomen!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Bijgekomen ben ik wel nu. Mijn moeder kwam nog even langrijden dus ik kon mijn verhaal kwijt, merk alleen dat ik met bukken een beetje last van mijn rug heb dus die heeft toch een tik gekregen. Zal het morgen wel voelen ben ik bang.

En ja Mriek mede door de schrik en de lage suiker was ik echt flabbergasted.

Groetjes,

Michèle

ja nee dat snapte ik wel maar ik vroeg me af of jullie beide gevallen waren of dat jij misschien de val kon breken op de 1 of andere manier, dus dat jij wel tegen de grond lag maar morgan niet alhoewel dat geowon eigenlijk onmogelijk was geweest. zoiets gaat echt snel.
haha lekker meedansen meid kan ook zittend he. fijn dat je dochter zo’n muziekfanaat is, rico ook, die wil wel weer eens met morgan buddypoke swingen

Nee door de snelheid gingen we inderdaad beide alleen gelukkig kon ik de schade beperken enne geloof me met mijn knieen wilde ik even niet dansen. Maar goed het is allemaal goed afgelopen maar ik hoef die achterlijke gebaksdoos niet nog een keer te zien.

Groetjes,

Michèle

nee daarom ik zei al, zittend kun je ook dansen.
hoeft niet persee met je benen, gewoon swingen met je armen en je boven-lichaam op een stoel
rico roept WAT DOE JE!! Ik zeg: tegen michele praten dat ze moet dansen.
hij zo; OP BUMBA!! hahaha

Wat een idioot zeg! Gelukkig heb je snel gereageerd en zijn jullie beiden min of meer in orde.

Je zou ze inderdaad bijna preventief van de weg moeten halen die jonge gastjes in veel de dikke wagens…

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Wow wat een schrik, gelukkig is het goed afgelopen. Wat een idioten heb je toch.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@ Inge wat is het toch een schatje.

@ Liske volgens mij zijn ze daar wel mee bezig omdat veel van deze auto’s niet met legaal hard werken verdiend zijn.

Groetjes,

Michèle

@Michele: tja dat heeft ie van mij
maar ja hij is idd wel erg lief. op zn streken na dan. hij begint echt al een heel mensje te worden. met zijn verwoede pogingen om zinnen te maken
gisteren hadden we (sorry even offtopic moet het even kwijt) besloten tomaatjes te kopen in de winkel, voor roerei met tomaat, daar is ie zo gek op. Enfin…eenmaal daar, liepen we voorbij de deegmixenen taartmixen etc.
ik dacht ineens; hee koekjes bakken, lekker!
ik zo: rico kies maar wat uit.
hij pakte lily princes. ik zo: nee joh das voor meisjes! hij zo: oh oh… en gooide het pak weg, nou dat was dus ook weer niet de bedoeling uiteindelijk koos hij alfred J kwak, en dan de cakejes ipv de koekjes.
nou wij samen gaan maken thuis, hij heeft mee helpen roeren en ook een lepel deeg in zo’n vormpje gedaan. echt heel schattig. voordat dit een heel lang verhaal wordt (het was ook zo gezellig!) hij zei toen ineens s’avonds voor het slapen (hij had al een cakeje gehad hoor s’middags) nou mama. kom maar.
ik zo wat moet ik gaan doen? hij zo: ik ga nog een KOEKIE pakken.
ik lachend: wat ga jij doen? hij zo: nog n koekie pakke!
briljant toch hoe ze ineens zinnen maken.
ik weet echt niet waarom ik ineens zo off topic ga…
sorry!

Ha ha ha hier een die hele liedjes maakt ineens en zo. Heerlijk is dat, en ja dat praten gaat inderdaad steeds makkelijker en beter. Laatst had ik een bijna heel gesprek met haar in zoverre ze met 2 een gesprek voeren

Groetjes,

Michèle

wat gaaf michele! zover is rico dan nog niet.
wel dat liedjes zingen; hij zingt dan: poesje mauw brabbel brabbel voor jouu! brabbel brabbel MIJJJ brabbel brabbel rijjjj. WIJJ
hahaha.
geweldig.
hij praat wel hele verhalen hoor maar echt gesprekken voeren zit er nog niet in. het is wel zo dat hij dingen aangeeft en zinnetjes begint te maken met wat hij wil, of wat hij moet. hij geeft ook langere antwoorden als ik wat vraag, maar echt dat ik iets vertel en dat hij dan iets verteld of echt met een “verhaal” antwoord geeft nog niet.

He meis, wat een toestand zo op de fiets! Gelukkig is het goed afgelopen, maar je schrikt je rot! En jij flabbergasted (hoe schrijf je dat??), dat komt inderdaad zelden voor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Jeetje, je had eigenlijk aangifte moeten doen of iets in die richting.
Hij had niet later zomaar mogen wegrijden. Volgende keer nummerbord opschrijven. Wat zou jij geschrokken zijn zeg, gelukkig heeft Morgan er niet echt wat aan overgehouden… Sommigen geven ze ook echt het rijbewijs.

@ Rainbow ik weet het dat is ook zeldzaam, maar ja lage suiker en zo geschrokken. at was ik blij da ze zich thuis veilig op de bank nestelde tegen me aan

@ Jaantje er is niemand gewond geraakt dus daar doen ze dan toch niks mee helaas.

Groetjes,

Michèle

Gelukkig dat jullie er weinig tot niets aan overgehouden hebben. Kan me heel goed voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Belachelijk dat die jongen meteen wegreed. Tja helaas heb je tegenwoordig van die asocialen die alleen maar aan zichzelf denken.

Groetjes,
Sandra

Jeetje wat een verhaal zeg! kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent.
Maar wat een belachelijk kerel zeg dat hij zo snel weer in de auto stapte, zou zelf stijf aan de grond staan als ik zoiets zo veroorzaken. Gelukkig gaat het goed met jullie.

Gr Patries