Morgan 4 tanden heeft

Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wel wat. Vanavond lachte Morgan breed toen ze op de bank lag en ik zag 2 keer ribbels met her en der wat witte puntjes. Er zijn 2 tanden tegelijk doorgekomen. Niet zo gek dat het arme schaap zo’n last gehad heeft natuurlijk.

Ze wilde niet echt warm eten vanavond maar der kauwe kwark ging er goed in, dus het zal allemaal denk ik nog wel wat gevoelig zijn. Pappa moest ook wachten tot ze lachte want ik mag er even niet aan zitten nu. Maar zo heb je er 2 zo heb je er 4. Ze zal alleen nu wel een heel ander gezichtje gaan krijgen ineens.

Groetjes,

Michèle

Wat leuk! Een hamstertje, of een konijntje. Haha! Erik heeft er nu 8, vier boven en vier onder. Op naar de kiezen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha inderdaad zo staat het ook op me blog. Het leek erop dat ze dracula zou worden of de bruid van eigenlijk, maar het is een konijntje geworden

Groetjes,

Michèle

JOEPIE eindelijk zijn ze dus door.
hier ook inmiddels vier tandjes, en ik kan je zeggen die twee boventandjes groeien echt heel snel. bij Lindsey zit er ook een behoorlijk spleet tussen, echt een schattig gezicht haha. ik denk dat dat nog wel wat bij zal trekken wanneer d’r andere tandjes ook doorkomen, dus maak me er ook niet echt druk om en dan je kan er toch weinig aan doen tenslotte.

liefs,
Rinske

Wat ik zien zijn die van Morgan wel breed dus best kans dat ze mijn gebit heeft dus dat wordt een beugeltje als dat zo is…

Groetjes,

Michèle

Of eerst de hoektanden Mriek!
“Normaal” eerst de kiezen en daarna hoektanden maar hier ook een eigenwijs ding en eerst hoektanden krijgen.
Wij zijn nu toe aan de laatste 4 kiezen, de chamodent en dentinox vindt weer gretig aftrek

Groetjes van Christa

Oh succes christa, ik hoorde dat die best zwaar en pittig zijn voor die ukkies.

Groetjes,

Michèle

op naar de volgende Morgan maar eerst even bijkomen van deze hoor

Volgen na de acht boven en ondertanden de kiezen??? En ik maar kijken bij dylano waar nr 9 blijft bij zijn hoektanden dus want merk dat hij er last van heeft maar zag eigenlijk niets dus mama zit waarschijnlijk verkeerd te kijken straks is een poging wagen om te kijken voor kiesjes

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Wat fijn dat haar boventandjes nu eindelijk door zijn.

Bij Tim groeide zijn boventandjes ook veel sneller dan onder. Hij heeft 2 boventandjes en 4 ondertandjes. Maar hij is nu wel volop bezig, want zowel onder als boven dikke bulten. Ook tussen zijn voortandjes zit een grote spleet. Vraag me echt af hoe dat komt. Ze horen toch gewoon tegen elkaar te groeien of zie ik dat nu verkeerd.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Dat schijnt te komen als de rest ook doorkomt. Dan worden ze naar elkaar geduwt.

Groetjes,

Michèle

@Christa: we zullen zien! Hij is eigenwijs genoeg, haha.

Erik heeft ook een spleet tussen z’n boventanden, schijnt vrij normaal te zijn bij die kleintjes. Hoeft niet te betekenen dat het later na het wisselen ook een spleetje blijft.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ah oke, nou dan wachten we het gewoon af.

Groetjes,
Sandra

Lilypie