Moppie wordt een grote zus!

Hoi meiden,

EINDELIJK durf ik het te zeggen…Moppie krijgt een broertje of zusje!!! We zijn vandaag precies 13 weken zwanger en uitgerekend op 17 september. Sje, wil jij ons toevoegen?

Oh ik ben zooo blij. Ik wilde het al meteen zeggen en ik zag heel veel stoere meiden hier het al heel vroeg vertellen maar omdat wij al eerder een MK hebben gehad durfte ik het niet. Omdat ik 33 ben hebben we de combinatietest laten doen en vandaag lag de brief op de mat, geen verhoogd risico! Oh zo blij!!

Ben wel heel ziek geweest hoor meiden. Pfff. Vreselijk misselijk en zoooo moe. Bij moppie had ik dat helemaal niet, dus zou dit een jongetje zijn? Hihi.

Daarom heb ik ook zo weinig van mij laten horen (ok lezen ) op het forum, ik kon gewoon niet meer maar we zijn weer terug.

Hele blije groetjes,
Wendy

SUPER … vind het heel leuk voor je…

Hoe voel je jezelf?

Geniet ervan…!!

Oh wat leuk! Gefeliciteerd!
Ik voeg je toe aan het meldplichttopic! Enne…als die kleine mop op 9 september geboren wordt en je stuurt me een geboortekaartje dan maak ik een spiegeltje voor je. (En die zijn heel gewild, vraag maar aan Rainbow, Kimmetje, Judith bijv. )

Groetekes, Sje

hoi hoi,

Het gaat nu alweer ietsje je beter, ben weer een beetje mens gelukkig! Mijn buik groeit echt heel snel joh, ik heb het met 9 weken al op het werk verteld want je zag het echt. Nu genieten hoop ik.

Dank je wel Sje! Nou dat ga ik zeker onthouden!
groetjes,
Wendy

gefeliciteerd!!!
geniet ervan, hopelijk ben je snel van je misselijkheid, moeheid en andere kwaaltjes af zodat je snel kan genieten van je zwangerschap!

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat leuk, gefeliciteerd! Ik wens je een fijne en goede zwangerschap toe.

Groetjes,
M

Gefeliciteerd, ha ha ha als het zo doorgaat dan wordt er een voetbal elftal aan 2011 ikkeben baby’s geboren. Kunnen we een eigen team starten.

Groetjes,

Michèle

Van harte gefeliciteerd… wat leuk!

Liefs, Melanie

Wat leuk, nog een ikkebenbaby

Gefeliciteerd, en geniet ervan (ondanks de evt. kwaaltjes)!
Liefs, Anne

Wat super voor jullie! Gefeliciteerd!
Geniet ervan ondanks de kwaaltjes…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Hihi meid, wat een mooi verhaal
Ik ben zooooooooooooooooooooo blij voor jullie
Ik ben deze zwangerschap ook veel meer misselijk en veel meer last van andere kwaaltjes Zullen we samen voor een jongen gaan Haha
Nou een jongen en meisje lijkt me erg mooi en leuk maar 2 meiden lijkt me ook fantastisch, dus maakt mij allemaal niet uit
Dikke knufffffffff

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Heerlijk hoor dat het zo snel gelukt is, wie had dat verwacht na die MK. En nu durf ik te gaan genieten! Met mijn bolle buikje, hihi! Iemand nog een leuke positiejas voor het voorjaar in maat M in de aanbieding? Ik pas nl. niets meer! grinnik.
groetjes,
Wendy

Geweldig! Van harte gefeliciteerd. Hopelijk ligt de zieke periode achter je en kun je nu genieten van de zwangerschap.

Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

Ik ben ondertussen heel hard aan het duimen dat je niet weer een miskraam hebt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wat leuk zeg! Gefeliciteerd!!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er maar lekker van.

gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap! en inderdaad die schilderijtjes van sje zijn super gaaf!!!

Groetjes Gytha