Moppen!


#1

Het lijkt me leuk om af en toe eens een mop te vertellen hoop dat jullie dat ook leuk vinden. Nou hier komt de eerste

Brief aan papa

Een vader komt in de slaapkamer van zijn dochter en ziet een brief op het bed liggen. Na enige aarzeling besluit hij de brief te lezen.

Liefste Papa,

Ga even zitten als je dit leest.
Het is met pein in mijn hard dat ik je vertel dat ik er zo plotseling op uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend.
Ik ben passioneel verliefd en het is best een vriendelijke jongen, ondanks zijn piersings, tatoeasjes en zijn grote mooter.
Dat is nog niet alles; ik ben in verwachting en Ahgmed zegt dat we heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijke onderhuuradres bij de broer van zijn vaders tante.
Hij wil veel kinderen en zoals je weet is dat ookmijn grootste droom,en die sluier is echt handig tegen de zon en tegen de vliegjes…
Ik leerde reeeds dat marihuana niet ferslafend is en we hebben besloten het zelf te gaan kweeken, voor ons en onze vrienden.
Ahgmed is al aktief als tussenhandelaar in kokaiene en XTC en dus ook ons eigen productiebedrijfje.
We zijn echt goed bezig hoor!
Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelf ook een lijn beetje koke en XTC en dat spul is hartstikke duur hoor, haast niet te betalen.
Je zegt altijd dat je van de liefde niet kunt leven, maar omdat Ahgmed geregeld een paar zeer goede vrienden uitnodigt kan ik toch ook wat meebetalen…

Ik vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag vinden tegen eeds, zodat mijn Ahgmed toch nog kan geneezen.
En papa,wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 14 en kan al heel goed voor mezelf zorgen.
Over een paar jaar zal ik je komen op zoeken zodat je al je kleinkinderen kunt bewonderen.

Je liefhebbende dochter Sesile. XXXXX

P…S. Papa, ben je er nog en ben je niet te erg geschrokken?

Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje! Ik ben spelen bij
Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel ergere dingen zijn dan een slecht rapport. Het mijne ligt op het nachtkastje…

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker


#2

Haha leuk! Vooral dat allerlaatste stukje.

Groetekes, Sje


#3

ja vond ik ook wel ben gek van moppen enzo…

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker


#4

Helemaal in mijn straatje dit soort moppen ! Geweldig


#5

Nou nog 1dan en dan is iemand anders aan de beurt

Fred en Mary zijn net getrouwd, maar ze kunnen zich geen huwelijksreis veroorloven, dus gaan ze na de trouwerij naar het huis van Fred’s vader en moeder voor hun eerste nacht samen. De volgende ochtend, staat Johnny, Fred’s kleine broertje, op en eet zijn ontbijt. Als hij naar school gaat vraagt hij zijn moeder of Fred en Mary al op zijn gestaan. Ze antwoordt: ‘Nee’. Johnny vraagt: ‘Wil je weten wat ik denk?’ Zijn moeder antwoordt: ‘Ik wil niet horen wat jij denkt! Ga maar gewoon naar school.’ Als Johnny tussen de middag thuis komt vraagt hij aan moeder: ‘Zijn Fred en Mary al op?’ Ze antwoordt: ‘Nee.’ Johnny zegt: ‘Weet je wat ik denk?’ En zijn moeder zegt: ‘Het maakt niet uit wat jij denkt! Eet je boterham op en ga weer naar school’ Na school komt Johnny thuis en vraagt weer: ‘Zijn Fred en Mary al op?’ Ze antwoordt ‘Nee.’ Hij vraagt: ‘Weet je wat ik denk?’ En zijn moeder zegt: ‘Oke, vertel me dan maar wat jij denkt.’ Hij zegt: ‘Vannacht kwam Fred in mijn kamer de vaseline halen en ik denk dat ik hem mijn secondenlijm heb gegeven!’

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker


#6

Hahahahaha!
Wel beroerd overigens dat je in je huwelijksnacht al niet meer zonder vaseline kunt!

Groetekes, Sje


#7

haha mijn fantasie gaat met me op de loop nu


#8

hahah, ja wel heel erg zo had ik het nog niet bedacht haha

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker


#9

Oke ik heb er ook nog wel 1, alleen niet aan de kids vertellen

Pa en ma zijn druk bezig al Jantje de slaapkamer binnen komt. De kleine man vraagt wat ze aan het doen zijn. We maken een zusje zegt zijn moeder. Hij helemaal over stuur want hij wil helemaal geen zusje. Goed het mannetje wordt getroost en weer naar bed gebracht. Nog geen uur later zit ma op pa als het ventje weer binnen komt stormen. Wat ze aan het doen zijn. Nou zegt pa we maken een broertje. Ook dat wil hij niet en wederom moet ie getroost worden en in bed gestopt.

De volgende morgen ziet pa ma aan het aanrecht staan in haar badjas en wil toch wel even afmaken wat ie begonnen is. Hoort ie ineens uit de gang " En ik wil ook geen hond".

Groetjes,

Michèle


#10

Hahahahaha!

Groetekes, Sje


#11

hahahah die is ook leuk

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker


#12

lol


#13

nu jij miranda

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker


#14

Vierentwintig jaar lang was Willem elke morgen op tijd op zijn werk geweest, nog nooit had hij een dag gemist. Vandaag was hij voor het eerst te laat en zijn baas had al tien keer op zijn horloge gekeken. Om half elf kwam Willem met zijn hoofd in het verband het kantoor binnen stappen. Hij mistte enkele tanden en zei met een van pijn vertrokken gezicht : 'ik ben van de trap gevallen.‘Zo, antwoord zijn baas ongeduldig, "en moet zoiets anderhalf uur duren ?’


#15

Miep en haar echtgenote gaan naar een museum voor schilderijen. Miep zegt tegen haar man, kijk zo’n lelijk schilderij heb ik nog nooit gezien. Waarop haar man antwoord :’ Miep, ga voor die spiegel weg en zet je bril op.’


#16

hahaha echt leuk.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker


#17

Kees belt op naar zijn baas dat ie niet kan komen werken. Te zware hoofdpijn.

Zijn baas die heeft hem toch nodig en zegt dat als hij hoofdpijn heeft hij zijn vrouw 's morgens een goede veeg geeft. Gegarandeerd hoofdpijnvrij daarna. Twee uur later komt Kees op zijn werk. En zegt zijn baas heeft het gewerkt.

Echt wel zegt Kees enne mooie tuin heb je trouwens…

Groetjes,

Michèle


#18

oh geweldig.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker


#19

noh eentje van mij dan

Awel ge zijt un belg of nie he!!!

Op een goede dag liep Gaston over de markt in Turnhout,
toen hij plotseling z’n maat Camiel zag rijden in een zo goed als nieuwe jeep.

Hij herkende de jeep, die was van Lieve.
Camiel stopte bij Gaston met een grote grijns op z’n gezicht.
“Allee, Camiel, hoe komt gij aan die jeep?”
“Die heeft Lieve aan mij gegeven”, antwoordde Gaston.
"Aan u gegeven?? Ik weet dat ze u gère ziet,

maar een nieuwe jeep, da’s toch wel straf!!"

"Awel Gaston, laat me u vertellen hoe dat komt:

we reden samen in de jeep ergens op een zandweg in nergenshuizen.

Plotsklaps zet Lieve de jeep in 4-wiel-aandrijving en sjeest de bossen in.
Ze parkeerde de jeep, stapte uit, deed al haar kleren uit en zei:

"Camiel,neemt wat ge wilt!"
Dus nam ik de jeep …

"Camiel, verdulleme, ge zijt 'ne slimme vent!

Die kleren hadden u toch nooit gepast

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker


#20

Ha ha ha zelfs ik snapte deze op zijn belgies…

Groetjes,

Michèle