Moos opgenomen is

En ze ligt met vroegtijdige weeen in het ziekenhuis(29 wekn), willen jullie hieronder misschien haar een boodschap sturen dan print ik dat morgen uit en stuur het naar haar op?
He Moos en richard en de drie andere kleintjes veel sterkte en hopelijk zien we je snel weer terug en blijft kleine beeb nog even zitten

groetjes Kim, mama van

en

Maroeska & Richard,

Jeetje wat ontzettend rottig, hopelijk komt alles weer gauw in orde. We wensen jullie heel veel sterkte en hopen en duimen dat jullie kleintje nog lekker even wil en zal blijven zitten. Mega mega veel sterkte !!!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Jee, Moos, wat enorm balen zeg. Dit is waar je bang voor was hè?
Ik wens je heel veel sterkte en succes (ook je man natuurlijk!)
Doe rustig aan en ik duim heel hard voor jullie!

Liefs, Bianca (Bieb) mamma van Stephan en 25 weken zwanger van Kaya.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

jeetje miena schrik me een hoedje

nou kleine blijf nog maar ff warm bij mama in haar buik hoor,kan je nog lekker groeien…

moos sterkte en hou je taai meis

Oh dat is schrikken zeg!!
Ik wens je heel veel sterkte en vooral RUST toe, en dat je kleintje nog maar een poosje wil blijven zitten!!

Hou je taai!

Groetjes Nathalie & Co

Moos ik, peet en de kids wensen jullie heel veel sterkte…

Ik hoop echt dat de kleine nog een paar weekjes bij je blijft…

We denken met z’n alle aan je!

Heel veel liefs Tries

Ook vanaf hier wordt er heel hard geduimd!!! Hopelijk blijft die kleine nog een paar weekjes zitten

Liefs, Els

Maroeska & Richard,
Pffff dat is even schrikken zeg
Heel veel sterkte voor jullie
En wij duimen heel hard mee dat jullie kleine spruit nog even veilig in het warme nestje mag blijven

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

hoi
wat rot voor je!!! rust je goed en kleine baby blijf nog een tijdje bij je mama hoor!!
heel veel sterkte !!!

liefs jessica

jeetje zeg!
das schrikken,
Ik wens jullie heel veel sterkte toe,en ik ga duimen voor jullie dat jullie lieve beebje nog een tijdje in het veilige plekje in je buik blijft zitten.

Sterkte toegewenst van Bianca en Nicky

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

heey moos
heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed gaat met jou en je kleine in je buik
groetjes van joze madelinde en dominique

moos en man ontzettend veel sterkte!
ik hoop ook dat het klientje ook nog even blijft zitten bij je!!
hou je rustig.
knuffel van maureen

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

Heel veel sterkte!
Ik zal voor je duimen dat die kleine nog even een tijdje in je veilige buik blijft zitten.

Liefs Carola

Kim, weet je inmiddels misschien al weer wat van Moos?
Is ze thuis of nog in het ziekenhuis?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

heel veel sterkte.
weet je al wat meer

groetjes ingrid

he kim heb je al wat van moos gehoort, hoe het met ze gaat .moos en man wens jullie heel veel sterkte ,en hopen dat de kleine nog even in de buik blijft zitten heel veel sterkte dikke knuffels van hier

groetjes marielle mama van tanja

Hoi dames, ja ik heb wat gehoord, ik had jullie reacties netjes uitgeprint en opgestuurd, en een reactie gehad

quote:
Namens Moos bedankt voor alle reacties die je gestuurd hebt vond ze erg leuk, en ze wil bij deze iedereen bedanken voor de reacties.

Voorwat betreft de baby; die zit er nog in, wel regelmatig weeën gisterochtend zag het ernaar uit dat ie zou komen maar gelukkig zakte alles weer af

</BLOCKQUOTE id=quote>

Dusse hup moos op naar de 42 weken(ze is nu bijna 31 wkn)

groetjes Kim, mama van

en

42 is wat veel! maar moos kom op meis je kan het! met het geduim van ons komt alles goed…

Ook voor ries! heel veel sterkte jongen gaat je allemaal niet in de koude kleren zitten ook aan jouw denken we!

Tries

Jee, het blijft spannend zeg…
Bijna 31 weken, dat klinkt wel weer beter als die 29 weken natuurlijk, maar toch…blijf nog even zitten kleintje!
Ik duim heel hard verder!

Ohhh wat een spanning, heel veel sterkte met de laatste weken!

Groetjes Nathalie & Co