Moos nog steeds

in ziekenhuis, beebje 32.5 weken in buik, laten we eens weer wat van ons horen dames.
Ik begin wel
Lieve Moos, zet door, helaas kan je niet naar huis en voor je andere drie kanjertjes zorgen,maar toch ik hoop dat deze kleine beeb nog effe blijft zitten en het goed heeft bij mams
Hierzelf was ik effe te druk de afgelopen week met onze eigen kindertjes , die waren ziek en Sofie is afgelopen maandag voor het eerst naar school gegaan dus veel spanning had zich wel opgebouwd hier

Dikke kus van ons en tja , ik wens je nog een paar weken zwangerschap toe maar helaas moet je die in het ziekenhuis doorbrengen en dat is dan zo jammer

groetjes Kim, mama van

en

Sterkte meid!
Hoop dat dit kleintje nog een tijdje blijft zitten.

Groetjes Mim

Hoi Moos, toevallig wilde ik gisteren aan Kim vragen of ze nog wat gehoord had.
Alleen Stephan ging voor het eerst naar de basisschool en toen ben ik het daarna dus helemaal vergeten
Balen dat je in het ziekenhuis moet blijven zeg!
Maar wel fijn dat de kleine nog op zijn plek zit.
Ik wens je heel veel sterkte, valt niet mee om op deze manier zwanger te zijn (lijkt mij zo)
Nog eventjes en dan ben je weer compleet met je gezinnetje, met je man en je andere drie boefjes (dan vier )
Sterkte meid!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Hoi Moos,
Vervelend he zo die laatste loodjes, maar in tegenstelling voor wat voor moois je er voor terugkrijgt, is het dat wel waard toch?
Rust lekker uit, en straks een mooi gezond kindje maakt alles goed!!

Heel veel sterkte met die laatste loodzware loodjes!

We denken aan jullie!!

Groetjes Nathalie & Co

Heel veel sterkte.
Ik denk aan je.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoi Moos,

Ook ikke vroeg me al af hoe het met je was. Ondanks alles zit jullie kleintje gelukkig nog lekker in je buik. Dit zijn wel erg zware laatste loodjes voor je meis. Nog even volhouden en dan kun je hopelijk strakkies weer met je kleintje lekker naar huis om bij de rest van je toppers te zijn. De kaarsjes branden en we duimen heel hard voor jullie.
Sterkte !
S

Groetjes Astrid, mamma van
Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

heel veel sterkte moos,balen dat je nog niet naar huis mag meis

weet wat je doorstaat,heb dit ook mee gemaakt…

hoop dat de kleine nog ff blijft zitten

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Sterkte Moos,

Nog effetjes en dan is dit ook weer voorbij.

We denken aan je.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Nogmaals veel sterkte!

hoi moos
hou nog even vol ,het is moeilijk,maar het is het beste voor de baby .
heel veel sterkte voor jou en je man en de kids .kop op . we zijn je niet vergeten hoor even te druk

groetjes marielle mama van
10-10-01

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 07 Sep 2005 18:57:56

hoi moos
nog een paar weekjes en dan is het achter de rug… hou nog even vol…
veel sterkte nog de komende tijd… hier wordt ook geduimd dat beebje nog een paar weekjes blijft zitten…

liefs jessica, &

hoi moos
nog een paar weekjes en dan is het achter de rug… hou nog even vol…
veel sterkte nog de komende tijd… hier wordt ook geduimd dat beebje nog een paar weekjes blijft zitten…

liefs jessica, &

Hoi Moos
Wat vervellend dat je nog in het ziekenhuis ligt
Hoop dat je het nog wel een beetje volhoud
Weet zelf wat het is de laatste loodjes
Meid ik wens je heel veel sterkte en kracht ook voor je man
En lief klein babytje
Blijf nog lekker even in je veilige nestje zitten want het is nog veel te koud op de wereld nu voor jou
Denk aan jullie Moos

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word