Mooi weer..wat in kinderwagen?

als het nu bijvoorbeeld 20 graden is… wat doen jullie dan in kinderwagen?
een dunner dekentje en baby wel jasje aan of baby geen jasje aan en gewoon nog dikke dekens…
was giser aan de wandel en had nog gewoon dik dekentje en ruben had jasje aan…maar volgens mij was dat te warm…hij was een beetje klam in zijn nekje…
zonder jasje leek me nog een beetje te fris…kortom…ik wist het niet goed
vandaar mijn vraag!

groetjes!

karin

Hier zei de kraamverpleegster wat je zelf ook aan doet en dan dekentje er overheen. Zal in de zomer wel dunnere deken zijn dan in de winter

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Inderdaad bedenken wat je zelf ook aantrekt en dan afhankelijk van het weer een lakentje en dekentje of alleen een lakentje. Want je moet natuurlijk wel bedenken dat ze stil liggen in de wagenbak. In de zomer gebruikte ik een fleece deken, die zijn lekker dun. En in de winter een dikker deken.

Gezien het weer in Nederland was het erg wisselend hoe ik Tim rondreed. Er zijn dagen geweest dat het zo warm was dat hij alleen in zijn romper in de wagen lag zonder iets over hem heen. En andere dagen weer alleen een jasje en geen lakentje of dekentje en andere dagen juist weer wel iets over hem heen. Soms is het wel warm, maar staat er bijvoorbeeld een frisse wind. Dus ja het is echt even aanvoelen wat je het beste kunt doen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik draag zelf ook nog geen shirtjes met korte mouwen, dus dan doe ik dat bij Tim ook niet. Pas wanneer ik zelf iets aan heb met korte mouwen doe ik het hem aan.
Rompertjes heeft hij wel aan met korte mouwen.

Dus kom maar op met het mooie weer, dan kan de zomerkleding weer te voorschijn komen

Groetjes,
Sandra

Ben jaloers op je Wil…Zou ook wel even in de zon willen zitten hahaha.

Het is echt zooooo ontzettend rustig op mijn werk, tijd schiet echt niet op :- (
Gelukkig begint na vandaag mijn weekend weer.

Geniet van het zonnetje!

Groetjes,
Sandra

Kan me heel goed voorstellen dat het zwaar voor je zal zijn om weer te gaan werken. Ik had na mijn verlof wel weer zin om te werken, maar ik miste Tim ook heel erg.

Ik werkte altijd fulltime en ben na mijn zwangerschap 3 dagen gaan werken. Dit bevalt me heel goed. Toch een paar dagen werken en daarna weer lekker bij mijn mannetje.

Hoeveel uur werk jij in de week? Jij deed toch iets in de zorg?

Groetjes,
Sandra

Maak het in elk geval niet al te warm. Ik heb destijds de tip gekregen: die kinderwagen is een bak waar nagenoeg geen wind in komt en er zit ook nog eens een kap overheen. Je kindje ligt snel te warm in de wagen bij zomerse temperaturen.

Groetekes, Sje

Als je de eerste tijd al een hoop van Bo hebt moeten missen en het nu pas echt lekker gaat kan ik het me goed voorstellen dat je liever nog langer thuis had gebleven.

Heel veel sterkte met werken vanmiddag en laat even weten hoe het gegaan is.

Groetjes,
Sandra

Wij hebben gister bij Morgan de top van de zak afgerits zeg maar. Ze zit dan op haar troontje. Wel met jas en sloffen aan

Groetjes,

Michèle

Wil: kan je geen ouderschapsverlof opnemen? Dan kan je het werken nog even uitstellen.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha ach ik heb korte weken nu. Vandaag pas de eerste werkweek deze week en volgende week goede vrijdag en pasen…

Groetjes,

Michèle

Help me er tegen die tijd nog even aan herinneren Wil!

Enne, typisch dat je werk daar moeilijk over zou doen. Het is je recht tenslotte. En je ontslaan vanwege zwanger en ziektewet, hadden ze helemaal moeten proberen. Dan had je echt wel een sterke zaak gehad. Dat je het voor het geld niet doet, kan ik me voorstellen. Maar dat je werk moeilijk zou doen, wat slecht van ze.

Ik heb dan nu 1 dag per week ouderschapsverlof tot september en daar is gelukkig geen moment moeilijk over gedaan. En krijg ook nog voor 70% doorbetaald voor die ene dag dat ik er niet bent. Dus mij hoor je niet klagen. Vervelend dat het bij jou zo’n moeilijk verhaal is Wil. In ieder geval veel succes met je werk weer. We denken aan je!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker