Moet ook alles zelf doen

Krijg ik net de rekening van het KDV binnen en meteen hartverzakking. Of ik even 1600 euro wil betalen. Pardon. Dus ik kijk naar de specificatie klopt ie echt voor geen meter. Morgan gaat per 16-8 ook op de donderdag naar het kdv en toen ik deze wijzenig door gaf kreeg ik een foute urenspecificatie. Namelijk ze hadden 4 weken 4 dagen per week bij de babygroep gerekend en 2 weken 4 dagen per week bij de peuters. En het moet zijn 2 weken 3 dagen per week en 2 weken 4 dagen per week en daarna is het 4 weken 4 dagen per week (kunnen jullie het nog volgen???) Nu moet ik morgen de boekhouding even bellen om te kijken wat er nog bijkomt want ik heb al een maand betaald nu dus ik moet eigenlijk die 2 donderdagen nog betalen maar wat een gedoe zeg als iemand iets verkeerd in een pc zet. En maar zeggen dat een pc fouten maakt.

Groetjes,

Michèle

dat is nog al een bedrag zeg!!! ik hoop dat je eruit komt met de boekhouding

before you judge me, try hard to love me

Jeetje dat is een behoorlijk bedrag. Hoop dat je er snel uitkomt met de boekhouding en dat je dit niet hoeft te betalen.

Groetjes,
Sandra

Nou ja plaatsing zou zo ie zo de juiste uren naar boekhouding sturen maar ik bel zo ie zo morgen nog even. Want die afdeling is maar tot half een bereikbaar. Vind ik overigens ook bezopen, Bij ons is dit ook zo dat boekhouding maar tot 12.00 telefonisch bereikbaar is voor klanten, iets dat ik nooit gesnapt heb, maar ik zei al wel dat ik geen 1600 heb slingeren. Nee zei de lachend niet eens?? Dus stel dat het wel gemoeten zou hebben dan regelen we wel wat Maar het is zo vermoeiend overal zelf achter aan te moeten.

Groetjes,

Michèle

Wat een schrik, da’s inderdaad een behoorlijk bedrag. Hopelijk kan je het snel regelen. Wel irritant inderdaad dat jij weer achter de fouten van een ander aan mag lopen.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Oh daar maak ik me geen zorgen om Mriek alleen wat je zegt dat je er zelf weer achter aan kan. En waar ik van baal is dat de beschikking van de belastingdienst 3 weken van te voren pas verstuurd wordt zo moet ik weer voorschieten. Het oke is er maar alleen nog doorzetten. Echt als ze jou moeten betalen zijn het slakken maar als jij hun geld schuldig bent…

Groetjes,

Michèle

Oh ja, gek word je ervan. Als ze geld van jou willen, is inderdaad alles zó geregeld. Andersom niet! Wel fijn dat je zelf snapt hoe het zit met die uren, want ik snap er geen zak van!

Wij hadden iets anders irritants. Ons warm water is snel op met douchen. Dan moet je de douche op 50 graden (!) zetten en dan is 'ie nóg lauw. Dus mijn vriend een paar bedrijven bellen. ‘Oh, maar meneer, het is bouwvak, wij helpen alleen zeer urgente gevallen!’ en ‘We kunnen komen, maar dan moet u een onderhoudsabonnement a 8,- p/m nemen!’ Wat een bullshit! Moeten wij dan met een koude douche blijven zitten? Gatver. Afgelopen weken was dat niet zo’n ramp, maar met regen en 20 graden buiten vind ik iets warmer toch wel fijn. Randdebielen zijn het, allemaal. Bouwvak, ammehoela. Ik wil gewoon warm water! GRRR!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Michèle: ik ben het helemaal met je eens. Hoezo ‘leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker’?

@Rainbow: da’s irritant! Wat is dan urgent? Ik zou ook pissig worden hoor, douchen met lauw water vind ik met deze regen ook niets.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

@Rainbow,
wat je moet doen, is weer opbellen, zeggen dat je elk moment kan bevallen, wat inhoudt dat je warm water moet hebben, en dat je dit nu absoluut niet hebt!!Zeggen dat jij hun betaald om langs te komen, en dat dit in iedereens ogen als zeer urgent wordt opgevat!! En als ze dan nog steeds niet komen, zou ik zeggen, rot maar lekker op met je bedrijf, als jij binnen ene jaar falliet gaat, heb jij het aan jezelf te danken, door je zo te gedragen, zeker nog niet gehoord dat de crisis niet voorbij is en na de bouwvak 10 keer zo hard toe slaat, dag meneer!!

en dan ophangen.
Maar ik geloof dathe eerste deel van mijn verhaal het hem wel doet!!
Deed het bij mij toen ook, toen de cv kaopt was. Bo was net een week thuis, 3,5 week oud, en nog ruim 3 weken te gaan voordat hij geboren had mogen worden. Moest volgens de telefoniste maar een kruik in bed leggen (vewarming deed het niet, het vroor 20 graden buiten, lekker koud dus!!) Ik heb toen even haar baas gesproken en haarfijn uitgelegd wat ik ervan vond, mooi dat ze binnen een uur op stoep stonden om de cv te maken!. Ik ben niet snel kwaad, maar bij dit soort dingen, kan ik kwaad worden.

liefs woezel

en zo is dat woezel!!!

before you judge me, try hard to love me

Nou het kdv snapt het zelf ook en ik maak het restant over.
De belastingdienst is weer eens laks. Dat je binnen drie weken een beschikking hebt betekend dat je binnen die drie weken hem ergens ontvangt en het geld? Dat komt zo ie zo eind augustus pas. Dus stel dat je een tik of schrijffout gemaakt hebt niet eens op tijd je geld want als je bezwaar moet maken hebben zij weer 6-8 weken om het te verwerken. Maar goed ik heb het voor ik het volle bedrag moet betalen en die 140 kan ik wel voorschieten maar wat een @$!@%@#% daar zeg.

En bij mij komen ze altijd meteen met me cv.

Groetjes,

Michèle

pff! wat een bedrag. en pc’s maken ook fouten, soms zit er gewoon even een foutje in het systeem
lastig dat je het nu helemaal zelf moet uitzoeken alhoewel ik vind dat zij dit zelf moeten oplossen michele, en niet jij.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

ach ja ik weet het Inge, maar nu weet ik wel dat het goed is. Enne een pc kan alleen fout maken als degene die er achter zit iets anders invoert dan de bedoeling is.

Groetjes,

Michèle