Gisteren bij de verloskundige geweest voor de bekende ‘nacontrole’. Jaja… t is al weer 6 weken geleden dat Gabriëlle geboren is. Wat gaat de tijd hard!
De verloskundige kon gelijk voor mij t uitstrijkje maken waarvoor ik anders naar de huisarts zou moeten (tja… ik word al weer 35 volgend weekend… zucht…).
Nou zag ze iets raars… een of andere blauwe verkleuring tegen de achterwand van mijn vagina. Niet dus bij de baarmoeder. Maar wat t was wist ze verder ook niet. Gelijk een afspraak moeten maken bij de gynaecoloog. Kan volgende week maandagmorgen terecht.
Tja… vind t wel raar… 'k heb er zelf geen last van. Dacht dat ze zei dat t een soort zwelling was. Nu ja, ik hoop maar dat t niks geks is!
Moet naar de gynaecoloog
Dat klinkt gek. Laten we inderdaad hopen dat het niets raars is. Ik ben benieuwd. Sterkte met wachten op maandag en het onderzoek dan, hou ons op de hoogte hè?!
Groetjes,
M
Ik heb het zelf ook gehad, en na een maand was het ongeveer weg. kwam door de zware bevalling + de hechtingen. Maargoed ik ben geen dokter, weet niet wat het bij jou is, succes volgende week!
Hoop dat het niets is.
Maar uitstrijkje kan pas half jaar na de bevalling. Ik had de oproep binnnen en daar stond het op, als het geen 6 maanden was geleden dat ik bevallen was, moest ik het terug opsturen en kreeg ik na een half jaar een nieuwe oproep. Zal niet zonder reden zijn dat je een half jaar moet wachten. Na een half jaar kreeg ik netjes een nieuwe oproep en die ligt nog steeds in de kast
Liefs Michelle
Hmmm hoop maar dat t meevalt… Heb geen zware bevalling gehad. Nou ja, maandag weet ik meer. Laat t nog wel weten!