Moet je dit filmpje zien..VRESELIJK

Ik vond het weer zo erg om gisteren op hart van nederland te zien, wat er weer was gebeurd…
Een 3-jarige peuter is in een snikhete auto achtergelaten. Zijn moeder had iets van een hypo gekregen waardoor het kind alleen achterbleef…
kijk het filmpje maar, want het is geen tekstbericht maar een filmberichtje
echt vreselijk

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik heb het gezien gisteravond, ik moest er bijna van huilen! Zo erg… Moet je je toch voorstellen dat die winkel-meneer hem niet had bevrijd, dan had hij nog twee uur langer in die auto gezeten en was het te laat geweest!
Ik hoop dat er deze zomer niet meer van zulke vreselijke berichten komen, ook niet voor honden, mensen moeten toch begrijpen dat dat levensgevaarlijk is!?

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wat vreselijk. Brrr.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik zie zo de verschrikkelijkste beelden voor me, dus ga het filmpje maar even niet kijken denk ik. Eigenlijk vind ik dat we ook voor dit soort dingen SIRE/postbus51 reclames mogen gaan maken, geen levende wezens alleen in een snikhete auto achterlaten.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik kijk ook niet, dan lopen hier de waterlanderd meteen. Maar verschrikkelijk zeg. Dat je ziek wordt oke, maar je kind achter laten in een auto dat doe je niet.

Groetjes,

Michèle

Je vertelde het me net inderdaad Inge… maar ik zie geen filmpje… ik zal hart van Nederland eens even terug kijken…

Te erg voor woorden, maar ook dit jaar zal het HELAAAAAAAAASSS wel vaker voorkomen!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

haha jullie zien geen horrorbeelden hoor
gewoon de winkelier die het verhaal verteld,
echt vreselijk…

@Michele: ik richt me even tot jou
aangezien jij suikerziekte hebt… Denk jij dat door een Hypo aanval iemand WEL naar huis kan gaan maar niet zn kind uit de auto kan halen en in een winkel (tegenover je auto) je kind neerzetten en vragen aan het personeel of ze accuut een dokter willen bellen desnoods… voorjezelf en hun even op je kind kunnen letten?
ik vind het namelijk zo’n raar verhaal… dus dacht, om zeker te zijn van mijn walging voor zo iemand, wilde ik weten hoe je kunt reageren tijdens zo’n hypo aanval

Mijn pa heeft ook suikerziekte en hij vertelde dat als je een Hypo hebt je kind echt wel uit de auto kunt halen om naar huis te lopen, maar je hebt op dat moment suiker nodig dus je kan ook gewoon even bij iemand naar binnen gaan om te vragen om een glas cola ( schijnt sneller in het bloed op te nemen ) of een glas ranja… mijn pa heeft standaard in de auto dextro`s liggen en redbull…

ik vindt het echt grote onzin dat een TANTE van dit kindje, dat kind zo heeft laten zitten…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ja ik snap er ook geen bal van, vind het gewoon zo ver gaan!

ik vind dit echt niet kunnen. zelf hebben we ook een hond en als we dan ergens heen gaan en de hond en damian zitten in de auto en ik ben (weer) eens wat vergeten dan gaan en damian en de hond weer helemaal los en mee de auto uit om de stoep op te lopen end e deur binnen te gaan. mijn auto staat bijna altijd voor de deur en ik kan naar binnen kijken via mijn raam maar nog laat ik damian en ook de hond niet in de auto zitten ook niet voor 2 tellen. ik ben zelfs zo erg dat als ik moet tanken en mijn vriend is er nie bij dat ik niet tank hahaha

Lilypie First Birthday tickers

@ Inge als je een hypo krijgt, ik heb er zelf 1 keer 1 gehad dan functioneer je gewoon nog alleen alles gaat in slow motion voor je gevoel. Maar je kind vergeten nee dat is niet mogelijk. Alleen als je in coma raakt maar daar is wel meer voor nodig hoor. Wat Melanie al zegt je zorg dat je inderdaad cola of iets hebt of anders chocola. Al is het maar een suikerklont, maar je kind vergeten is echt bs. Stel dat ik een hypo zou krijgen met morgan erbij en ik heb niks bij me dan neem ik haar mee en ga of naar een supermarkt of ik ben zo brutaal om ergens binnen te stappen dan aan te bellen. Het enige wat je wel hebt is dat je, althans ik heb dat, heel kribbig wordt omdat een hypo heel veel energie kost. Dus ze moet niet gaan morren want ik kan dan wat sneller boos worden.

Groetjes,

Michèle

@Michele: nee dat dacht ik dus eigenlijk al wel daarom vind ik het ook zo ongeloofwaardig wat die vrouw beweerde snapje?

Ik heb het niet gezien, maar zoals je het zegt klopt het ook niet. Zeker niet met wat ze nog wel allemaal gedaan had.

Groetjes,

Michèle

ik heb het ook gezien en ik vat dat niet dat ze het kindje in de auto heeft laten zitten. maar dat heb ik ook met dieren die laat je ook niet in een auto zitten.