Vorige week woensdag kreeg mijn dochter ineens koorts. Rond de 39 schommelde het steeds, maar verder was ze niet ziek, gewoon levendig en speelde normaal. Alleen haar eetlust was wat minder maar drinken deed ze ook goed dus ik besloot af te wachten. Dit bleef de dagen erop een beetje zo. wel steeds verhoging of koorts, maar verder klaagde ze nergens over pijn en leek ze helemaal niet zie. Tot vrijdagnacht. Toen werd ze huilend wakker en klaagde over oorpijn. Paracetamolletje gegeven, maar is de hele nacht wakker geweest van de pijn. Ze had ook koorts. rond de 39 ook weer. Zaterdag dus naar de huisartsenpost gegaan en antibioticakuur gekregen. had flinke oorontsteking en omdat het al dag 4 van de koorts was toch een kuurtje gekregen. Hiermee leek het al snel beter te gaan. De koorts zakte en ze heeft nergens meer over geklaagd. Tot vandaag. Ze begint weer bij haar oortje te pakken en temp is 37.7. Geen koorts dus echt,maar wel lichte verhoging. Ik zit nog in de kuur, die is nog niet af. Morgen laatste dag. is dit normaal of moet ik toch weer terug naar de huisarts? Ze heeft die kuur dus sinds zaterdag dus dit is dag 5. Dan zouden alle klachten toch weg moeten zijn en niet meer terug moeten komen?
mama1980