Moet ik hier nu mee?

Morgan roept mij nu als hallo meisje luister eens… moet ik hier nu op reageren of negeren??

Groetjes,

Michèle

Ik zou 1 x zeggen ik heet mama en daarna negeren als ze je zo roept en pas weer reageren als ze mama zegt. Of je moet het leuk vinden maar dat denk ik niet?
groetjes,
Wendhy

hihi wijsneusje!
Ben het met Wendy eens, 1x benoemen en dan negeren tot ze je weer gewoon mama noemt.

Groetjes Carolien

Lilypie Premature Baby tickers

Ik heb gezegd dat ik niet met haar op de creche zit en dan als ze iets wil ze mamma moet roepen. Net riep ze he jongens maar verbeterde het meteen tot pappa en mamma.

En nee het klinkt heel grappig maar ik vind het toch niet zo’n sucees om met he meisje aangesproken te worden.

Groetjes,

Michèle

hmm nee ik geloof dat mama dan niet echt happy is als ze dat hoort, ik persoonlijk zou zeggen dat ze dr grote mond moet houden, rico heeft ooit tegen mij gezegt: ga aan de kant, en "wegwezen mama"
ik accepteer die brutale mond echt niet alhoewel ik er stiekem wel om moet lachen maar dat hoeft hij niet te weten.
dus 1 keer zeggen en verder negeer ik het.

Nou het was niet eens bruraal Inge ze zat midden in een spel toen ze me riep maar ik dacht meteen afweren want anders pakt ze het als vast op.

Groetjes,

Michèle

ohw op die manier dat ze min of meer wat aan je wilde vertellen? ohw haha ik dacht zovan: meisje luister is (met een vinger wijzend)
maar ook dan gewoon negeren idd

Ik zou het ook negeren, en er ook zeker niet om lachen! Anders vinden ze het juist alleen maar leuk en blijven ze het zeggen. Hoe komt ze er opeens op om dit te zeggen?

Mijn moeder vertelde me laastst dat ik eens door haar van de creche werd afgehaald en dat ik in de auto tegen haar ‘k wijf’ zei. Bleek dat ik dat van een kindje van de creche had. Deze hoorde dat thuis heel de dag om zich heen en liep dat tegen iedereen op de creche te schreeuwen

Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010

Gewijzigd door - Jesmerize op 17 Apr 2011 13:08:02

Morgan zit ook op het kdv en daar speelt ze soms ook buiten met de groep van boven en die kindjes kent ze niet van naam dus dan roept ze he meisje. Denk dat het dus deel spel was deels kijken wat er zou gebeuren als ze het hier zou zeggen.

En zielig als een kindje dat van thuis mee krijgt. Dat weet je dat het thuis ook niet gezellig is. Ik moet zeggen dat mijn stopwoordjes kt en je zus zijn en die heb ik dus ook wel wat moeten verbasteren want ik hoorde hier laatst ktduif toen er een op de schutting zat. De dag ervoor reed ik bijna zo’n vliegende rat dood en toen floepte dat er dus uit.

Enne het is niet netjes maar we hebben een zwerfpoesje dat steeds eten komt halen bij de buuf. Ik weiger ze eten te geven ivm met ongedierte dat er ook op af komt maar omdat het zo’n bedelkont is noem ik dat beest lellebel. En morgan nu dus ook. Komen we gisteren thuis van de boodschappen zegt ze kijk mamma daars lellebel. Dan moet ik wel een beetje lachen

Groetjes,

Michèle

ja dat is idd zuur je kunt niet altijd voorkomen dat ze dingen na gaan zeggen,
dat aan de kant zeg ik wel eens tegen de hond. maar dat wegwezen met een wild gebaar. dat zal ie wel elders hebben opgevangen

Oh dat kan best inge. Morgan doet ook wel eens iets dat ik denk hmmm dat heeft ze niet van mij maar dan zie ik later mijn schoonmoeder of zo en denk ik Ah daar komt het van.

Groetjes,

Michèle

hahaha, ja echt en die dingen beginnen bij rico dus nu echt te komen, die dingen waarvan ik dan denk: hoe KOMT hij er toch bij.
net zei hij dat er een muis verstopt zit IN de deur en een poes IN het gordijn.
ik vertaal het even:
mam, sit muis ferstopt in de deur en een poes in de dijnen.
()

Hier loopt morgan nu de hele dag high five low five en boks, dat laatste is vuisten tegen elkaar. Heeft ze ook weer ergens opgepikt. Of van de week vroeg ik iets nee mamma zegt ze nu even niet, komt zo. Oke sta je dan met je goede fatsoen.

Groetjes,

Michèle

Hihi je kan zeggen wat je wil, maar ik vind Morgan toch wel heel erg netjes hoor Nu even niet, komt zo, haha Goed opgevoed

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@ Goudvisje ja das waar maar niet wat je wilt horen van je 2 jarige

Groetjes,

Michèle

Dat deed de mijn ook! Maar dan met mijn voor naam, “He leanne”… nou uhh… voor jou is het mamma… maar het is wel logisch vind ik, ze hoort iedereen Leanne zeggen, dus zij probeerd het ook!.. hihi… gek klinkt dat, maar niet oke… dus idd… 1x zeggen ik ben mamma voor jou, en daarna niet reageren op wat anders dan alleen mamma… tenzij ze zeg: “He schatje van me…” hihi… heeft ze ook weleens gedaan, dat vind ik minder erg… maar blijf zeggen dat ik haar mamma ben…

@Michele: Ja das waar Ze moet wel respect voor je hebben natuurlijk

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@ Leetjepeetje zo denkt morgan dat pappa lieffie heet

@ Goudvisje hou maar op ik heb gisteren weer een discussie met mijn shcoonmoedr gehad over mama zeggen en respect.

Groetjes,

Michèle