Moet ik hier nu echt iets mee doen, ben bij CB gew

Hoi!

Zoë heeft ook nooit last gehad van de prikjes gelukkig.
Ik ben maandag geweest voor de 7,5mnd en Zoë was 9220 gram en 71cm en alles was prima in verhouding, niets te zwaar, ze hoort wel tot de grotere kinderen omdat ze boven het gemiddelde zit. Ze vond ze heel vlug omdat ze al een paar weken kan zwaaien en high five geven en het zal niet lang meer duren voor ze gaat kruipen. Het was een “heerlijk open kind”, dus het kan ook weleens positief op het CB, hihi.

Groetjes,
Inge

Nou dat rondrennen in loopkarretje gebeurt hier ook, maar dat vertel ik ook maar niet, want dan is het helemaal bal, maar ik moet zeggen dat ik dat ook maar max. een half uurtje laat doen, want is toch niet goed voor ze! Ze hebben idd altijd wel wat en misschien wordt je dochter wel een fotomodel hahahaha. Wie weet.
Laten we maar het CB met een korrel zout nemen. Ga ik wel proberen in ieder geval.
Gr. Natasja

Hoi Thamar,

Dan is Kyra ook flink gegroeid! Slaapt ze inmiddels goed?
Ik heb het loopkarretje al klaar staan, maar wacht nog even tot Zoë echt goed stevig zit. Ik maar hier nu net “live” mee dat ze naar me toekomt gekropen voor het eerst echt kruipen!!! Word er helemaal emotioneel van.

Groetjes,
Inge

Ja onze dames gaan redelijk gelijk op geloof ik. Zoë zwaait sinds 2 weekjes en kan ook een ‘high five’, ook erg grappig.
En we hebben sinds 7 maanden en 1 week 1 tandje rechtsonder. Heeft Kyra al tandjes?

groetjes,
Inge

vandaag opnieuw met Mika nar het cb geweest
Hij heeft vcandaag zijn prikjes gehad en was opnieuw gewogen en gemeten,nu is hij dus precies 7 kilo bij 65 cm lang.
Mika heeft wel koorts door de prikjes dus ik heb hem een zetpilletje gegeven.

Mika ligt met gewicht op de p97 lijn en met de lengte op de p90.
Mika is nu 2 maandjes oud,er was vandaag ook een moeder met een kindje van 10 maandjes die woog maar 1 kilo zwaarder dan Mika,en was maar 4 cm langer.
Die vrouw wou niet geloven dat Mika 2 maandjes oud is hihi,maar ze zag zijn boekje dus bij mij op tafel liggen en ziei ja ik zie zijn geboortedatum op hetboekje staan hihi.

Dit keer kreeg ik dus geen gezeur,terwijl hij is 1 maand tijd 2 kilo is aangekomen en datop borstvoeding.
Ze zijn dik tevreden over hem.
En ik,ik ben beretrots op mijn 2de ventje(op de oudste van 7 ook hoor).

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007