hoi!
het gaat al een tijdje niet meer goed tussen mijne man en mij! ik weet er me echt genne raadt meer mee!
we maken meer ruzie dan wat anders…
hij kijkt amper om naar de kinderen en dat stoort me enorm,stef verdraagd niet eens meer dat rudi iets met hem doet of zo,omdat hij constant zijn geduld verliest tegen hem!
hij is vaak werken ,ma de momenten dat hij thuis is hangt er zo een raar sfeertje in huis… hij eet en zet zich achter zijne playstation neer,als ik hem vraag of er iets is zegt hij van niet,ma langs de andere kant kan hij gewoon totaal niks verdragen… heb al vanalles geprobeerd,gewoon praten,het negeren,boos worden,niks helpt!
soms lijkt het of hij hier gewoon ma woont ma verder met niks iets te maken wil hrebben. hij had vorige week de kinderen drie dagen niet gezien,hij heeft in die dagen niet ene keer na hun gevraagd,kan er niks aan doen ma dat stoort me mateloos. gister om elf u ik sliep al en hij was na ne film aant kijken,lrs werd wakker om een fles ik moest die nog geven want hij wou de film volgen! begrijp me niet verkeerd het is me helemaal niet teveel om lars zijn flesje te geven hoor,ma ben al s nachts zo vaak op,en dan laat ik rudi altijd liggen,dan kan hij toch wel als hij wakker is en ik slaap ff de zorgen van ons kindjes over nemen,of ben ik nu mis? ik weet me echt geen raadt meer en ben bang dat het hopeloos mis gaat lopen tussen ons! zelfs mijn ouders ( die zich normaal nergens mee moeien) zien nu dat hij wel er’g verandert is… mijn broertje woont in bij ons en die begrijpt het al helemaal niet! mijne papa had me vorige week mee gevraagd na het kerstfeestje van mijn zusje,had de kindjes al gewassen en alles hij hoefde alleen nog ma wat met ze te spelen en in bedje te doen,dat heeft uiteindelijk mijn broetje kunnen doen!!! in eerste instantie was hij al boos dat ik weg ging,ze kwamen me tussen half zeven en zeven oppikken en hij lag om kwart voor zeven nog uitgebreidt in bad en wou zich zeker niet haasten,echt zo van die stomme dingen,waar je wel helemaal wild van wordt!
sorry moest het ff kwijt! hoop dat het allemaal in orde komt
liefs jessica, &