Moet het ff kwijt

hoi!
het gaat al een tijdje niet meer goed tussen mijne man en mij! ik weet er me echt genne raadt meer mee!
we maken meer ruzie dan wat anders…
hij kijkt amper om naar de kinderen en dat stoort me enorm,stef verdraagd niet eens meer dat rudi iets met hem doet of zo,omdat hij constant zijn geduld verliest tegen hem!
hij is vaak werken ,ma de momenten dat hij thuis is hangt er zo een raar sfeertje in huis… hij eet en zet zich achter zijne playstation neer,als ik hem vraag of er iets is zegt hij van niet,ma langs de andere kant kan hij gewoon totaal niks verdragen… heb al vanalles geprobeerd,gewoon praten,het negeren,boos worden,niks helpt!
soms lijkt het of hij hier gewoon ma woont ma verder met niks iets te maken wil hrebben. hij had vorige week de kinderen drie dagen niet gezien,hij heeft in die dagen niet ene keer na hun gevraagd,kan er niks aan doen ma dat stoort me mateloos. gister om elf u ik sliep al en hij was na ne film aant kijken,lrs werd wakker om een fles ik moest die nog geven want hij wou de film volgen! begrijp me niet verkeerd het is me helemaal niet teveel om lars zijn flesje te geven hoor,ma ben al s nachts zo vaak op,en dan laat ik rudi altijd liggen,dan kan hij toch wel als hij wakker is en ik slaap ff de zorgen van ons kindjes over nemen,of ben ik nu mis? ik weet me echt geen raadt meer en ben bang dat het hopeloos mis gaat lopen tussen ons! zelfs mijn ouders ( die zich normaal nergens mee moeien) zien nu dat hij wel er’g verandert is… mijn broertje woont in bij ons en die begrijpt het al helemaal niet! mijne papa had me vorige week mee gevraagd na het kerstfeestje van mijn zusje,had de kindjes al gewassen en alles hij hoefde alleen nog ma wat met ze te spelen en in bedje te doen,dat heeft uiteindelijk mijn broetje kunnen doen!!! in eerste instantie was hij al boos dat ik weg ging,ze kwamen me tussen half zeven en zeven oppikken en hij lag om kwart voor zeven nog uitgebreidt in bad en wou zich zeker niet haasten,echt zo van die stomme dingen,waar je wel helemaal wild van wordt!
sorry moest het ff kwijt! hoop dat het allemaal in orde komt

liefs jessica, &

jeetje meid wat erg voor je! In sommige dingen begrijp ik je helemaal.
Misschien als jullie eens samen zijn een goed gesprek voeren, zeggen wat je dwars zit, en waarom hij zo reageert. Het zijn zijn kinderen uiteindelijk ook en ook al heeft hij het druk met werk, jij vindt het vast ook lekker als hij een keer om de kids denkt.
Probeer eens goed te praten.
Ik hoop dat t allemaal goed komt, heel veel sterkte ermee.

Groet, Ellentje
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Het bah!! kan me heel goed voorstellen dat jij je zo voelt, je zult ongetwijfelt veel van je man houden.
maar ik moet dit even tegen je zeggen je man gedraagt zich echt als een klein kind!! en heeft een flinke schop onder zijn kont nodig!!

als jij lekker al ligt te slapen kan hij die fles toch wel even overnemen, en ondertussen de film verder zien.
kleine moeite toch.
Je bent samen ouders niet alleen.

Probeer nog eens met hem te praten, lukt dit niet zorg dan dat de kids even een dagje of weekendje bij opa&oma zijn, probeer het dan nog eens, dan hoef je je op dat moment even geen zorgen te maken over de kids, en dan kun je eens lekker je mening uiten.

verder kan ik je alleen maar suc-6 toe wensen en hou ons op de hoogte want dit is echt niet leuk!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Wat Marianne zegt was ook het eerste dat in mij op kwam: zorgen dat de kinderen even ergens anders zijn (dagje bij opa en oma?) zodat je eens een goed gesprek kan (proberen te) voeren met je man.
Want het lijkt toch echt alsof hém ook iets dwars zit (?)
Heel veel succes, ik snap dat je je er behoorlijk ellendig bij voelt.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 04 Jan 2006 12:06:18

Precies wat Bieb ook al schreef, praat met je man als de kinderen niet thuis zijn.
Laat merken dat jij ermee zit.
Ga samen uiteten of een weekendje weg of zo.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ja wat moet ik hier nu op zeggen
Vind het heel erg voor je
En ook ik sluit me bij de andere meiden aan
Ik kan je alleen heel veel sterkte en kracht wensen meid

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoi Jessica.

Hoe gaat het nou met de thuis situatie, hopelijk wat beter?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

zie de topic nu pas

maar idd jessica probeer met hem te praten als de kids er even niet zijn
want dit kan zo niet natuurlijk

en net wat je zegt ik slaap en hij film kijken,kan hij best ff de fles geven,dat zie jij niet verkeerd hoor,dat zou ik ook denken dat mijn man dat gewoon dan zou doen

maar probeer te praten en plan anders eens een avondje samen uit,misschien ziet hij nu in van wowwwww ik kan niks meer het word een sleur,ik kan niet zomaar even wat leuks doen met me vrouw want de kinderen zijn er

maak van je hart geen moordkuil

Bianca,Dylan & Kaitlyn