Moet geopereerd worden

nou ben uit het ziekenhuis terug pfffffff,wat heb die ei me een pijn gedaan,maarja hij moet ook weten wat er is he.

het is me meniscus,voor 90% hij heb uitgelegd waar hij denk dat het gescheurd is,vandaar dat ik met lopen en buigen zo zeer doet want daaronder is het gescheurd.

10 augustus mag ik komen,een week ervoor word ik gebeld hoe laat.

de 19e mag ik naar de anaesthesist om alles ook te bespreeken.

Gewijzigd door - bianca4 op 07 Jul 2005 20:52:41

Jee, dus toch je meniscus en toch een operatie
Balen zeg.
Aan de andere kant denk ik ook wel een opluchting dat ze nu weten wat het is en dat er wat aan gedaan wordt…
Sterkte!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en…?

balen en een opluchting,rare kombi maar zo voelt het wel.

heb nu gewoon het idee dat de ha je in het begin niet serieus neemt he,grrrrrrr

maar goed,ik ga nu verder met de foto’s,en rustig aan doen want heb zoveel pijn dat ik zo pijnstiller neemt

Het is inderdaad balen
Maar je weet nu gelukkig wel waar je aantoe bent
Sterkte meid

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Jeetje meis is dat wat!
Ja skeeleren zou ik als ik jou was voorlopig maar uit mijn hoofd laten.

Sterkte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

balen zeg hopelijk is het gauw 10 augustus, dan heb je het maar gehad…

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

skeeleren ga ik zekker weer doen hoor,als het weer mag,zal dan wel volgend jaar in het voorjaar zijn maar goed,ze zitten weer als nieuw in de doos…had net nieuwe gekocht

Da’s niet mis, sterkte alvast!

he bah wat rottig, sterkte hoor meid en hopelijk is het gauw 10 augustus. Laat je tot die tijd ( en erna ) maar lekker verwennen.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

ja me mams verwend me,komt elke dag langs neemt dan wat boodschapjes mee,doet ff de werkzaam heden,alleen hans moet de grote boodschappen doen

heb net alles ff door gelezen maar word je niet vrolijk van hoor al die info

maar goed we gaan eerst maandag naar de arbo,als mee zit krijg ik me goedkeuring om met vakantie te gaan

dus dan 3 weken vakantie houden,man kids naar het strand mams bij de tent met badje water en boeken erbij

en ja dan als ik thuis komt is het aftellen pffffff

Fijn dat je nu wat meer weet Bianca, maar het duurt nog wel lang zeg!
Sterkte met wachten en laat je idd maar lekker verwennen.

Groetjes Mim

Ohhh meis, Ik dacht al steeds zoiets, nou hopelijk ben je er dan daarna vanaf!
laat je maar lekker verwennen!

Groetjes Nathalie & Co

zo he dat is niet mis bianca ,ik wens je veel sterkte en hopenlijk komt alles goed

groetjes marielle mama van tanja

belde net me ha,om het te vertellen,ook omdat hij me na me vakantie wilde zien…maarja dat gaat nu niet

hij zei ooohhhh ja ,ja zei hij verder toen je zei ik heb het idee dat hij steeds op slot wilt gaan,toen dacht ik volgens mij is het toch niet goed,maar had me twijfels er over vandaar dat ik het uitstelde grrrrrrr

zei net tegen me mams hij moet zijn dokters ambt neer leggen en doen wat hij nu doet,hij is seksuoloog en is ook op tv geweest bij zo programma bij yorin dacht ik

echt er zitten 3 dokters,heb nooit eigenlijk te klagen hoor maar de ene ouderwets stuurt helemaal niet gauw door laat staan receptje voor hoest enzo,de andere schrijft wel snel recept uit maar verwijst niet snel door en de andere die heb zoveel begrip en verwijst gewoon door als je er echt op staat doet er niet moeilijk over…maarja als je die wilt dan kan je een week wachten

Meid, sterkte.
Ik hoop dat je toch een fijne vakantie tegemoet gaat. En denk maar zo, na 10 augustus gaat het beter.

Liefs Kristel

ja dat is wel te hopen hoor hihiihiih

zei net tegen dylan wou dat het over was op een en andere dag,nou zegt hij zal ik de wonderdans doen

staat tie te springen mama knie is over nou,mama knie herstel nou mama knie kom op nou hahahhaah hoe verzint hij het

Whahahaha, wat een lekker joch is het toch

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 08 Jul 2005 22:05:01

ja vandaag wel gisteren had ik 6 rollen behang nodig hoor hihihih