De kop zegt het al…ik moet even mijn ei kwijt. Het heeft dit keer niets met mijn lieve ventje te maken.
Ik weet ook niet of dit wel de goede plek is om mijn verhaal te doen, maar het moet er even uit. Ik ben best wel een binnenvetter en vind het moeilijk om mijn problemen aan vriendinnen te vertellen en dan is dit forum echt even een uitkomst.
Mijn ouders zijn nu ongeveer 1,5 jaar geleden gescheiden. Ik was toen net zwanger toen mijn moeder weg ging. Dit was allemaal behoorlijk vervelend (ook al ben ik een volwassen vrouw). Mijn moeder niet meer in de buurt (zeker tijdens de zwangerschap en na de bevalling heb ik dit best vervelend gevonden), wat problemen thuis bij mijn vader en mijn jongste broertje etc. Nu leek alles weer een beetje in een rustig vaarwater te zijn…
Mijn moeder heeft inmiddels een nieuwe vriend, met mijn broertje gaat het redelijk goed en mijn vader is ook een beetje aan het daten. Allemaal prima.
Nu belt mijn moeder me net, omdat haar iets dwars zit…ze heeft het gevoel dat we de kant van mijn vader kiezen en ze vind dat ik te weinig vraag naar haar nieuwe vriend. Ik heb hem inderdaad nog niet gezien en in het begin hoefde ik er ook niets van te weten nee…maar dat is nu wel bijgedraaid en dat ik hem nog niet gezien heb…mijn moeder is misschien ook nog maar 5 of 6 keer bij mij geweest sinds de bevalling.
Daarnaast heeft ze me een paar rotte dingen vertelt over mijn vader en wat er tijdens hun huwelijk is gebeurt. Wil niet in details treden, maar vind dit heel erg om te horen. Mijn moeder vindt dat ik oud en wijs genoeg ben om die informatie te weten en denkt dat dit ook goed is.
Nu ben ik alleen helemaal van slag, wat moet ik met deze informatie. tuurlijk ben ik volwassen en moet ik dit misschien ook wel weten, maar misschien ook wel niet.
ik weet ook niet of ik dit tegen mijn vader moet zeggen. Moet ik het hem kwalijk gaan nemen, moet ik boos op hem worden, moet ik het verzwijgen…verdorie…ik ben zo verdrietig…
Mijn vriend net al geprobeerd te bellen, maar is aan het werk dus zal het wel druk hebben. sorry dat ik dit hele verhaal hier neerzet, maar het forum is naast een gezellige plek ook een beetje een plek voor mij geworden om mijn verhaal kwijt te kunnen.
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/2WgQp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - Saro op 22 Jun 2009 14:58:56