Moet bij de juf komen

Wat nu weer
Ze wil wat bespreken over demi, of ik om 1.15 tijd heb, ja uiteraard heb ik tijd, maar me nu alweer zorgen…
Straks kan ze niet mee ofzo
Of zien ze iets aan demi wat wij niet zien pffffff

Groetjes Nathalie & Co

Jammer dat je in onzekerheid bent gelaten over het gesprek.
Laat je wel even weten wat ze nu wilde, ben nu wel nieuwsgierig geworden.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

en ben je al geweest?

groetjes Kim, mama van

en

Ben je alweer terug inmiddels ? ben heel nieuwschierig !!!

ja ben ook benieuwd

Tries

hoe is het gegaan nathalie ???

groetjes marielle mama van
10-10-01

Lastig idd dat ze je eerst ff in onzekerheid hebben gelaten. Kan me voorstellen dat je ff gaat twijfelen dan…
Maar hoe is het gegaan??

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

nou ben er weer…, ze krijgt een onderzoek over hoe ze er nu voor staat in haar ontwikkeling ze gaan haar dan evt aanmelden voor een rugzakje( extra geld) zodat ze extra hulp en hulpmiddelen kunnen aanschaffen, en ze krijgt nu 2x per week extra bijles voor haar spraak/taal achterstand, ze vraagt erg veel aandacht nog van de juf en doet weinig zelfstandig, maar tegen over de vorige keer is het al beter geworden, maar ze claimt nog wel, maar er is vooruitgang :smiley:

Groetjes Nathalie & Co

gelukkig niks ernstig van overgaan naar speciaal onderwijs ofzo,wel meegaand dat ze dat willen aanvragen en dat willen doen voor demi…ze besteden er gelukkig aandacht aan om haar te helpen om gewone onderwijs te kunnen blijven volgen

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ben blij dat er vooruitgang is geboekt.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ik sluit me aan bij Bianca4 en Jolanda!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

ik sluit me ook bij de rest aan

groetjes marielle mama van
10-10-01

wat zijn we het allemaal weer heerlijk met elkaar eens

groetjes Kim, mama van

en

heerlijk he

Bianca,Dylan & Kaitlyn

EN ja ik sluit me ook aan bij de andere

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Nog zo’n originele aansluiter!

en ik sluit me ook aan bij de rest,vindt het echt super dat ze er aandacht aan vestigen,is voor jou en je man ook een hele geruststelling…

liefs jessica, &

quote:
Maak je toch niet zo druk... Wees blij dat je tenminste een gezond kind hebt.. Wat maakt het dan verder uit dat je kindje nu een achterstand heeft.. Ze is tenminste gezond..

Ik kan niet voor Nathalie spreken, maar ik zou me ook wel “druk” maken hoor, als Stephan een achterstand zou hebben.
Ook al ben ik super gelukkig dat ik een erg gezond kind heb.
Ik denk dat het los van elkaar staat (blij zijn om een gezond kind en je zorgen maken om je gezonde kind dat een achterstand blijkt te hebben)

quote:
Maak je toch niet zo druk... Wees blij dat je tenminste een gezond kind hebt.. Wat maakt het dan verder uit dat je kindje nu een achterstand heeft.. Ze is tenminste gezond..

groetjes,
Armanda

vind beetje grof zo gezeg armanda

maar ik zal me ook zorgen maken als kaitlyn of dylan een achterstand zal hebben,ook al zijn ze gezond ik vind dat toch wel 2 verschillende dingen

een achterstand en gezond

Bianca,Dylan & Kaitlyn