Ik poste deze morgen al een berichtje rond het wurgen en snot.
Even kort mijn verhaal: mijn kindje is geboren op 3 aug als dysmatuur: vanaf 7mnd zwangerschap heeft hij geen voedingsstoffen meer gekrgen door een placenta die gestopt is met groeien, is toch voldragen op de wereld gekomen. Had in het begin moeite met slikken en ademen, sondevoeding en 2 wkn neo. geboren op 2.7kg en staat nu op 3.460. Na 3 weken dodie speentjes gesukkeld en zit nu 3kn op tommee tippee met het kruisje. Dit deed hij prima met mijn moedermelk tot afgelopen zaterdag; Hij had er ineens geen zin meer in. Maandag dan de pediater gezien en die heeft hem nu op pre-nan fase 2 gezet omdat hij hem rapper wil zien verdikken zodat hij sterker wordt. We zijn nu 17 voedingen verder (hij moet 105 drinken per keer, 6 voedingen) waarvan hij er 10 gehaald heeft en de rest rond de 80 en 2 keer rond de 50. We moeten hem soms zo forceren en soms drinkt hij het gewoon goed uit…??? De ene voeding zuigt hij perfect en heel stevig door en de andere sabbelen. Het lijkt niet dat hij de melk niet lekker vind, maar precies geen honger. Toch ligt hij met zijn handjes in zijn mond en zuigt en sabbelt op zijn vinger. Als ik dan de fles in zijn mondje steekt doet hij niets of duwt ze eruit…
Wie heeft hier ervaring mee en kan mij moed geven?
Ik heb twijfels bij de tommee tippee, maar mag je zomaar elke keer van speentje veranderen?
Help, deze mama begint te lijden aan pnd als het zo verder gaat want ik wil de kleine niet weer op neo, maar hem zien vooruit gaan.