Zelf was het me al is opgevallen dat het rennen en klimmen Lindsey niet echt makkelijk afgaan. Ze kan beide wel maar rennen ziet er wat apart uit, een wat hoger opstapje kan ze niet opstappen en klimmen gaat ze dus ook niet echt makkelijk af. Nu was mij vooral het rennen zelf opgevallen, een opstapje opgaan had ik natuurlijk wel gezien maar had zoiets van ‘tja dat is ook hoog, dus best lastig’. Maarja zelf natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal maar hield het wel in gedachte om dit de volgende keer bij het cb te melden.
Nu gaat Lindsey sinds feb. naar de psz en daar gaf de juf het dus ook al aan. Het was haar al eerder opgevallen maar vorige week was het erg rustig en is ze is met d’r aan de slag gegaan wat ze nou wel en niet goed kan. De opstapjes die ik bedoel zou dus in principe wel goed op moeten kunnen stappen. Ze heeft me aangeraden een afspraak te maken met de kinderfysio. Dus vorige week gebeld en nu wordt ik teruggebeld zodra ze plek hebben.
Best stom, aan de ene kant ben ik natuurlijk blij dat ze op de psz zo oplettend zijn maar aan de andere kant voel ik met toch ook wel stom dat me dit niet eerder echt goed is opgevallen. Nu ik ben ik er wat meer mee bezig en vallen me meer dingetjes op die d’r gewoon niet echt makkelijk afgaan terwijl dat wel in feite wel zou moeten. Hoop maar dat ze snel plek hebben bij de fysio.
liefs,
Rinske