Zolang jij nog aan anderen vraagt of je het wel moet doen ja of nee is het nog niet zo’n diepgeworteld verlangen voor je om een kindje op de wereld te zetten.
En dat diepgewortelde verlangen is broodnodig want anders trek je het heel moeilijk om een kindje groot te brengen. Je moet jezelf namelijk zo wegcijferen als je een kindje hebt. Je eigen dingetje zoals stappen, drinken, bioscoop, disco, school enz enz zijn zo goed als voorbij en wat denk je van het geld ! Als je zo jong bent geef je je geld nog graag uit aan kleding, make - up enz enz maar als je een kindje hebt gaat bijna alles op aan de verzorging van je kindje. Een kindje is echt heel duur en zeker op een leeftijd waarop je nog geen financiele zekerheden hebt opgebouwt.
Nee, als je het mij vraagt zou ik nog even wachten. Laat je niet overhalen door je vriend als je er zelf nog niet voor de volle honderd procent achterstaat.
De gemiddelde leeftijd dat vrouwen tegenwoordig hun eerste kindje krijgen is dertig dus meis, je hebt nog tijd zat ![]()
![]()
Ik wens jou alle wijsheid toe bij het maken van deze keuze !
Groetjes van Miranda