Moeilijk met eten, slapen en poepen

Het gaat nog steeds niet echt lekker met Jessey… Had ze eerst wel 15 poepluiers per dag, nu nog maar 1 in de 30 uur, en dan is ze wel uren aan het drukken, maar komt ze er moeilijk van af… Ze heeft echt pijn in haar buikje dan, en het voelt ook helemaal hard aan. Ik had haar temperatuur gemeten, en die was normaal, maar door het temperaturen kon ze ineens wat beter poepen… Ik wist niet wat ik zag! eerst kwam er wel 10 cm keiharde poep uit, dat heeft dus alles geblokkeerd zeg maar, daarna volgde onvoorstelbaar veel normale babypoep, en toen nog wat waterdunne poep… Zo zielig! Ik kon me haast niet voorstellen dat da allemaalt uit zo’n klein meisje kon komen, en daar heeft ze dus duidelijk heel veel last van gehad! Zo gaat het nu dus al een week!
Ze drinkt nutrilon forte, maar das al 3 weken. Ik geef haar de ene keer 120 en de andere keer 90… Het beste zou zijn telkens 120 te geven, want ze blijft ook maar hongerig, maar ook met 120 komt ze na krap 3 uurtjes weer, en dan kan ik haar echt niet met een speentje rustig houden om er 4 uur tussen te laten zitten. Dus elke keer 120 kan niet, want met 7 à 8 voedingen komt ze dan ver over de 600 cc die ze mag hebben per dag!
Door al die honger en buikpijn o.a. is het slapen ook drie keer niks! Ik doe haar tegen 20.00 uur in bad en dan krijgt ze een flesje van 120 cc en gaat ze naar bed… Ze slaapt dan tot 1 uur door, dus dat is op zich doorslapen, maar het lukt me maar niet om haar dat in de nacht te laten doen! Als ik haar dan tussen 23.00 uur en 00.00 uur wakker maak voor een fles, dan is ze te slaperig om die leeg te drinken, en komt ze vervolgens om de 2 à 3 uur in de rest van de nacht!
Overdag gaat ze twee keer naar bed, maar dan slaapt ze maximaal een uurtje, en als ze beneden in de box ligt doet ze de hele dag door hazeslaapjes van 10 minuutjes, en dan is ze weer een half uur wakker. Als we ook niet continu de speen terug blijven geven, huilt ze ook de hele dag!
Misschien zijn wij wel verwend met Joey, want die was zoooo makkelijk met alles, en dat we het daarom nu zo lastig vinden met Jessey? Is dit normaal zoals Jessey is? Of maak ik me terrecht een beetje zorgen?

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Hoi,

Ik denk dat je nog niet kunt verwachten dat ze nu al doorslaapt. De meerderheid van de baby’s slapen pas bij 8 a 10 weken door, en sommige zelfs later. Een enkeling slaapt eerder door. Ik denk dus dat het jezelf wat meer rust zou geven als je gewoon accepteert dat ze dit nog niet kan en dat het ook nog wel even kan duren. Hoe vervelend dat ook is.

Ik zou ook de max hoeveelheid van 600 cc per dag loslaten. Als zij behoefte heeft aan meer, dan gewoon geven, zolang je de 1 liter per dag maar in de gaten houdt. En ook dat (als ze ouder is) is lang niet meer zo streng als eerder. Je mag er als ze ouder is , best ook wel iets overheen. Je meid heeft het nodig, en dat geeft ze aan, volg haar daarin. Vergeet niet dat ze elke keer ook aankomt he, zonder dat je haar hebt laten wegen, dus dat moet je ook mee nemen in berekening. Hoe groter ze word, hoe meer voeding haar lichaam nodig heeft. Geef dus gewoon elke keer 120 cc, dan zul je vanzelf zien dat ze vanzelf een voeding laat vallen, en dan kun je de rest ophogen naar 130 cc, en zal ze vanzelf weer een voeding laten vallen. en voor je het weet zit je dan op 6 op voedingen iopv 8.

Wat het betreft niet kunnen poepen, dat is wel vreemd, maar herken het van mijn zoontje Tom. Ook dat hij zo onrustig was , en hazeslaapjes deed. HEle dag in de weer met zijn speen. Poeh, kostte veel energie. Hij kon dus ook niet poepen, en na een aantal weken bleek dat hij een koemelk allergie had, en daardoor niet kon poepen, en ook extra veel pijn had aan krampen. Heeft ze ook bv eczeem? dat is namelijk ook typisch een symptoom van koemelkallergie.

liefs woezel

Hoi Anouk,

Als ik jou was zou ik even contact opnemen met het cb/de ha wat betreft haar ontlasting. Misschien kan ze daar wat voor krijgen. En idd zou ik dan ook is vragen of dit geen koemelk allergie kan zijn.
Wat betreft het slapen, ik denk dat ze behoorlijk oververmoeid is. Twee slaapjes overdag is denk ik veel te weinig(zal ook wel door de buikpijn komen) Ze heeft wel behoefte aan meer gezien de hazeslaapjes.
Toen Rens die leeftijd had was hij max 5 kwartier op om daarna weer naar bed te gaan. misschien toch eens proberen om haar vaker op bed te doen. Kan ook goed onrust zijn. Wat natuurlijk te begrijpen is als je je zorgen maakt, maar raakt ze niet overprikkeld door jullie aandacht? Dit was bij ons met Rens het geval.
Die deden we dan echt na 5 kwartier op bed. De eerste dagen brulde hij dan wel, maar dan zetten wij de kookwekker op 20 minuten voordat we hem weer gingen troosten. Dit bleven we herhalen totdat hij sliep. na een week merkten we vooruitgang en na drie weken zat hij keurig in z’n ritme en was hij veel vrolijker.
Heeft me wel veel moeite gekost(je wilt toch bij je kind zijn als ze huilen)
Wat betreft haar voeding, ik zou haar die 120 gewoon geven. Waarschijnlijk zal ze dan wel op een voeding minder gaan uitkomen.
Probeer zo veel mogelijk rust te creeren voor haar, misschien heeft ze er baat bij. Vaste rituelen kunnen ook helpen bij het slapen, bij rens hielp het zeker.
Probeer ook uitstapjes te beperken tot 1 maal per dag, liefst op het zelfde tijdstip. Als ze eenmaal goed haar ritme heeft kun je daar dan weer wat soepeler mee worden.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, hier werkte het iig.
Zorg ook goed voor jezelf, rgel desnoods een keer oppas zodat je ook eens tijd voor jezelf hebt of eens iets met joey kan ondernemen.
Ik zou in ieder geval wel even naar de ha bellen, kan nooit kwaad als je je zorgen maakt. En die stoelgang lijkt me idd niet normaal zo.
Trouwens warm water kan helpen voor haar stoelgang, als ze echt duidelijk moet poepen maar niet kan wil het nogweleens helpen om ze in de tummytub te zetten met lekker warm water. je hebt kans dat het haar dan beter lukt.

groetjes Ramona

is een beetje extra water geen oplossing dan? nutrilon forte is natuurlijk al wat dikker. kan het daarmee niet te maken hebben die ontlasting? mijne had daar ook een dagje last van, had het gelijk door dus nu doe ik 170 water en 5 schepjes voor hongerige babys. en het doet echt wonderen! hij poept weer veel beter als eerst.

over het slapen heb ik ook nog een tip, als een baby honger heeft kan die niet slapen. ik denk dat het aan de hoeveelheid voeding ligt. laat idd die 600cc per dag los! dat heb ik ook gedaan. heb 2 weken lopen rommelen met zijn voeding en speen in en uit gedaan. vaak als je tien keer de speen in zijn/haar mond moet doen, komt het doordat ze gewoon nog steeds honger hebben. dat is toch een hint! mijne is 10 weken oud en mag per dag 750, nou ik zal je zeggen wij zitten er altijd overheen, het interesseert me helemaal niks wat de cb gaat zeggen. elk kind is anders je kunt ze niet in een grafiek stoppen! ene keer 90 ene keer 120 is niet goed hoor, gewoon de hele dag 120 geven zolang ze niet meer dan 1liter per dag krijgen mag het. daar wordt ze toch ook onrustig van? dan heeft ze teveel dan te weinig! ik ben ook van 90 naar 150 gegaan, het heeft wonderen verricht! mijn man eet ook meer als ik, dus dat zegt helemaal niets over je kind. misschien heeft ze gewoon meer nodig kan toch geen kwaad. pas toen ik overging op 150 drinkt hij nu elke voeding hetzelfde en slaapt als een roos!

ik zou gewoon 140 water met 4 schepjes voeding doen hoor. kijken hoe ze daar op reageert.

succes!

ow ja nog iets ben persoonlijk tegen het slapen in de box, maar ieder denkt er anders over. box is om in te spelen vind ik. bij jou zit rrr ook nog niet helemaal in lijkt mij. misschien moet je dat ook wat strenger aanpakken. na het voeden, knuffelen op schoot, dan alleen spelen in het box, bij eerste teken van slaap gelijk in bed leggen. dat geeft je kind ook meer rust.

Nou ik heb haar vanaf vanmorgen telkens 120 in de fles gegeven… Ze red het dan net 3 uur… Dus ik hoefde niet telkens met de peen in de weer, en dat alleen al is heerlijk! Ik zal dit zo een paar dagen volhouden, en hopelijk valt er dan inderdaat een fles vanaf, maar eerst dan maar een paar dagen dat ze bijna een liter drinkt. Ze is trouwens sowieso al flink gegroeid, want maatje 50 past echt niet meer, en met de luiers zijn we ook al overgestapt naar pampers2.
Ik heb vanmorgen ook het CB maar weer eens gebeld, en weer werd ik afgescheept met dezelfde adviezen, en werd er gezegd dat ik vooral niet over de 600 cc per dag moet komen, gewoon 90 blijven aanbieden… Nou jaaah! Maar als ik haar 8 flessen van 90 (word 100) geef, zit ze ook al aan 800… Daar had ze dus niet van terug, alleen mompelde ze nog iets van, rek dan wat tijd uit met een speentje… Over het moeilijke poepen zeiden ze, logisch met zo veel voeding! Met andere woorden, dit is mijn eigen schuld, ik kreeg gewoon een slecht gevoel! Maargoed, ik ga er wel morgen heen, ik kon nog een afspraak maken voor 9.40 en dan ben ik heel benieuwd wat ze weegt en of ik dan misschien toch meer voeding mag geven… Ik doe het nu toch al wel, want aan die adviezen van hun heb ik niks, nou ja een ontevreden baby dan…

Rust en regelmaat hebben we zeker wel hier, want daar voelen we ons allemaal beter bij! Joey was al heel erg gevoelig voor prikkels, dus wat dat betreft ben ik wel gewend alles heel gestructureerd te doen.
We staan elke ochtend om 9 uur op, en afhankelijk van hoe Jessey in de nacht gedronken heeft, krijgt ze rond 11.00 uur een flesje en dan leg ik haar weer op bed. Ze slaapt dan een uurtje, en dan gaat ze weer naar beneden… Wat moet ik anders doen dan haar in de box leggen of op de arm houden? Ze moet dan nog twee uur wachten op een voeding, en in bed blijft zo ook zo lang huilen! Beneden is ze wel wat rustiger, en kan ik makkelijker de speen geven. Door die honger en buikpijn word ze steeds zo onrustig dat de speen er elke minuut uitvalt! Zo vaak zou ik niet naar boven kunnen lopen, want Joey kruipt hier ook nog rond…
Om half 1 eten we brood aan tafel en tegen 1 uur gaat Joey naar bed. dan ruim ik op in huis, en tegen 2 uur krijgt Jessey dan weer een fles en gaat ze weer een uurtje slapen in bed… Ook dan wil ze echt niet langer in bed blijven, want ze blijft echt huilen, krijsen gewoon, en snikken… Dat wil ik haar echt niet aan doen, dus dan gaat ze weer in de box en soms eens op de arm… Om half 5 gaan wij eten, en dan is Jessey alweer zo hongerig, dat we haar onder het eten in haar wippertje bij ons aan tafel zetten, zodat we kunnen wiegen, anders krijst ze alles bij elkaar en kunnen wij ook niet rustig eten. 5 uur krijgt ze een fles en leg ik haar weer in bed, maar op de een of andere manier wil ze dan echt niet in bed liggen, en huilt ze weer net zo lang tot we haar er uit halen. Dan is het nog tot half 8 wiegen, speentje geven, op de arm houden tot ze in de tummy gaat en na de fles naar bed. Dan slaapt ze tot 00.00 uur of soms zelfs tot 01.00 uur!
In bed leggen bij de eerste tekenen van vermoeidheid, dat probeer ik telkens, en ik laat haar ook steeds wel huilen, en elke 10 minuten er heen lopen, maar mevrouwtje houd het gewoon vol tot de volgende voeding, en zo rustig lijkt me dat ook niet voor haar, en voor mij en Joey trouwens ook niet…
Hopelijk gaat ze het gauw wat beter doen op die flesjes van 120 cc, want zo worden we er echt moedeloos van soms…

Hoi,

Op het gebied van hoeveel voeding, niet naar het cb luisteren. Echt niet doen, heb ik toen ook gedaan, en ik had ook een erg onrustig kind daardoor.
Wat je vandaag al merkte kan ze nu dus wel 3 uur er tussen laten doordat je meer aanbied. Ze is dus 3 uur lang tevreden, zonder speen. Hierdoor kun je nu wel haar wat meer op bed leggen overdag. Hierdoor ontwikkelt ze toch wat meer ritme, en wat meer rust, want ondanks dat het beneden ook rustig is, is bed toch beter (bedoel dat echt niet vervelend, want ook ik heb het meegemaakt, en had uiteindelijk Tom ook hele dagen beneden om dezelfde reden als jij met jessey)

Ik weet niet of ze nog slaapt om 900 , wanneer jullie uit bed gaan? ZOja, laat haar lekker liggen, en anders mee naar beneden. Normaal gesproken heeft een baby van 1 maand, meer slaap nodig dan dat ze nu pakt. Meestal is het 45 minuten achter elkaar (incl. voeding) dat ze wakker zijn. Als ze zelf ook rond 900 wakker is, kun je het misschien zo regelen , dat ze om 10.00 haar fles krijgt, en daarna lekker naar bed. Hopelijk slaapt ze dan tot 1300. als ze wakker is, of lekker knuffelen, of bij erge honger gelijk de fles, en daarna knuffelen/spelen, tot max 1400 en dan weer naar bed.

Ik denk doordat ze nu meer voeding krijgt, het slapen ook een stuk beter gaat, want ze huilt waasrschijnlijk ook door de honger, en dat wordt nu weg genomen.
Ik zou wat betreft het poepen, echt even de huisarts bellen, en optie koemelk allergie bespreken. HEt hoeft echt niet te zijn dat ze dit heeft, maar het is wel raar dat haar poep patroon nu opeens veranderd.

liefs woezel

ik ben het zeer eens met Woezel. je verhaal klinkt me zo bekend in de oren! toen mijn kleine een maand oud was dronk hij nog steeds 70cc per voeding. ook bij mij gaf de cb absoluut geen goede tips en raad eens? ik was er helemaal doorheen! hele dagen de kind op mijn armen en beneden wiegen tot hij in slaap valt maar na enkele minuten werd hij weer wakker. we konden niet eens normaal eten. heb het geloof ik al een paar keer aangekaart op deze site. uiteindelijk belannde hij in het ziekenhuis. niet omdat hij ziek was maar omdat ik het niet meer trok wou de kinderarts hem een paar dagen in het ziekenhuis houden. erg vervelend was dat. de 2e dag dat ik daar was vertelden ze mij dat hij opeens 90cc kreeg. en hij sliep de hele dag door! de cb mag me rug op! sorry dat ik het zeg maar ze weten soms niet wat ze je aan doen met hun stomme richtlijnen. na 6 dagen mocht hij naar huis en mocht alweer 120 drinken. dit in een korte termijn. logisch hij was ineens heel veel aangekomen en wou dus ook meer drinken. de cb weegt je kind wel elke keer hartstikke leuk maar net of je kind dan niet meer mag eten ofsow?? hoe meer ze wegen hoe meer ze willen eten is toch logisch!!! nu met 2 maanden zit hij al op 180cc. ik heb het allemaal zelf gedaan. nooit meer om advies aan cb gevraagd. lekker ophogen die voeding wat te veel is kwam er wel uit maar heb wel een tevreden kindje nu! slaapt gewoon de hele dag door en wilt haast niet spelen omdat hij zoveel slaap moet inhalen. als je de hele dag door 10 flessen van 90 maakt zit je toch ook aan de 1 liter? das een goeie wat zei de cb hierop? weet je wat mijn cb-arts zei? die zei ik weet dat ze meer mogen maar wij mogen dat gewoon niet zeggen tegen ouders, ouders weten het vaak beter. daar zakt je broek toch vanaf??? als ik het beter wist dan had ik het vanaf begin tog op mijn eigen houtje gedaan))

lekker doorgaan met die 120. komt ze meer aan over 2 weken en wordt ze weer zo onrustig gewoon ophogen. ze laat vanzelf wel staan wat ze niet wil of geeft het terug dan weet je ook wel waar je aan toe bent ik denk persoonlijk dat ik het bij mijn tweede echt wel anders zou doen. al dat stress en slapeloze nachten waren gewoon nergens voor nodig, en ik zeg het eerlijk vond het niet leuk dat hij in het ziekenhuis lag, maar heb wel gemerkt dat als we dat niet hadden gedaan dan zouden we nu nog hetzelfde probleem behouden en zou ik bang zijn om boven die 120 te geven! niet dat ik ouders aanraad om hetzelfde als ik te doen maar ik weet nu wel dat je soms extra hulp nodig hebt en niet eens van de cb maar van een kinderarts bijv. die weten het echt wel beter! zelfs de cb vroeg mij steeds wanneer ga je weer naar de kinderarts? stel deze vragen ook maar aan haar. dan denk je toch hmm dus je weet niet beter als de kinderarts? vreemd.

Koop het boekje van Ria Blom en volg haar raad op, dan heb je zo een tevreden baby.
Je kleintje bepaalt nu het ritme thuis. Als ze een flesje wil terwijl jij aan het eten bent, tja dan is mijn mening; eerst het flesje dan pas eten.
Hier thuis wijkt alles voor het ritme van de kleinste, ookal is dat wel eens vervelend.
Ik vind dat wanneer je om 9 uur opstaat en pas om 11 uur een flesje geeft dat je daar al in de “fout” gaat.
Probeer direct nadat ze wakker wordt de fles te geven, dan even knuffelen en vervolgens eventjes in de box, bij jengelen en piepen of andere tekenen van moeheid of ontevredenheid: hup naar bed en slapen voor 2 a 3 uur, wanneer ze wakker wordt geef je meteen de volgende fles.

Het probleem van de fles geven voordat ze in bed gaat is dat ze daar juist weer druk van wordt…

Breng RRR aan en je hebt echt een ander kind, en dan bedoel ik RRR voor je babietje niet hoe jouw verdere dag eruit ziet, want dat staat even op de tweede plek.

Succes!

[img]http://newtickers.bump-and-beyond.com/10/1056/105642.png">

Jessey’s ritme gaat ook voor alles, maar als wij eten is het nog geen tijd voor haar fles, en als ik haar een fles zou geven zodra ze wakker is, dan is dat elke 1 à 1,5 uur! Dat kan natuurlijk niet, dus ben ik wel genoodzaakt haar steeds te rekken met een speentje.
En ik leg haar juist in bed na de fles, omdat ze dan al bijna slaapt, ze word moe van het drinken, dus om haar dan eerst uitgebreid te knuffelen en met haar te spelen, dan heb ik haar weer klaarwakker, en gaat ze dus nooit in bed slapen! Haar in bed leggen doe ik elke dag weer, op gezette tijden, en altijd na de fles, maar ze wil maar twee keer per dag echt slapen dan, de andere keren blijft ze letterlijk 3 uur achter elkaar huilen tot ze weer een flesje krijgt…

Ik ben vanmorgen bij het CB geweest, en ik ben er nu helemaal uit! Ik ga daar alleen nog heen voor wegen en meten en de prikjes, voor de rest bekijken ze het maar! Ik heb het hele probleem nog eens voorgelegd, en nu zeiden ze dat ik gerust 120 in de fles mocht geven, maar dan maximaal 6 flessen op een dag… Dus met andere woorden, elke 4 uur, en als ze het op 90 cc krap anderhalf uur red, hoe verwachten ze dan dat ze met 30 cc extra, ineens 2,5 uur langer kan doen! Belachelijk gewoon, ik geef haar nu elke fles 120, en als dat er 8 zijn op een dag vind ik het prima… Ze is trouwens al een kilo aangekomen! En 3 cm gegroeid, dus niet gek natuurlijk dat ze niet meer op dezelfde hoeveelheid voeding zit dan op haar 8ste dag!
Wat de ontlasting betreft moet ik proberen hoe het gaat als ik 10 cc extra water in de fles geef, en dat deed ik al sinds gisteren en nu is het weer goed, al is het maar 1 keer per dag een poepbroek. Mocht ze toch heel regelmatig last van verstopping houden mag ik nutriton geven, aan koemelkallergie denken ze niet… Ik kijk het even aan of het de komende dagen nog steeds goed blijft, en zo niet ga ik er mee naar de huisarts.

Ze heeft ook een klein rood vlekje op haar handje vanaf de geboorte al, ik heb gelijk even gevraagd wat dat kan zijn, en dat is waarschijnlijk een aardbeivlekje… Die word de eerste 6 maanden groter, en in de loop van het jaar ook weer kleiner, niks om me zorgen over te maken zei ze…

Hoi,

Een goede beslissing wat betreft het niet luisteren naar het cb. echt soms vraag je je af waar ze daar mee bezig zijn. Jessey heeft gewoon honger, en daarom huilt ze zoveel.
Ik zou dus elke fles 120 doen, misschien zelfs 150 cc. Gewoon kijken wat ze daar van maakt, en kijken hoe lang ze het daar op red. Ik denk dat er dan vanzelf een fles af gaat, en ze een stuk rustiger wordt, en niet meer zoveel huilt, met als gevolg dat ze ook beter zal gaan slapen overdag en in de nacht. (zal dan dus ook een voeding af gaan)

Wat betreft het poepen, 1 keer per dag is ook goed, je zou eventueel mais kiem olie kunnen kopen, en daar een paar druppels van in de fles doen. Had ik toen ook, en dat werkte ook goed.

liefs woezel

Bij mijn eerste zoonje hebben we enorm getobd met de voeding. op een gegeven moment kwam hij om de 2 uur/ Maar wat bleek… meneer had helemaal geen honger. De voeding lag niet lekker op zijn maag. Ik heb hem toen friso comfort gegeven. Daarna ging het steeds beter met hem. En al die had had ik maar zitten klooien met een oververmoeide baby die heel veel huilde. Het cb dacht eerst ook dat het een kwestie van honger was en raadde me ook de voeding voor de hongerige baby aan. Als babyś pijn hebben, gaan ze ook zoeken en drinken ze hun flesje leeg. Helaas krijgen ze er dan weer last van waardoor ze weer op zoek gaan naar de fles.
Ik weet niet hoe het met jouw kindje zit, maar het zou kunnen.

De tweede werd na een week of 2 ook steeds ongelukkiger. Hij had last van lucht in de maag, moeite met poepen. Mijn tweede was een grote baby bij de geboorte (53 cm en 4140 gram). Wat blijkt… voor grote baby’s rekenen ze 200 ml per kilo lichaamsgewicht. Ik gaf dus mijn kindje te weinig voeding. Voor het poepen geven we hem ook friso comfort, doe ik 10 tot 20 ml extra water in de fles --> afhankelijk van of hij het wel opdrinkt) én krijgt hij lactulose. Kan je gewoon bij de drogist kopen of de apotheek. Ze schrijven 5 ml per dag voor voor een baby. Dat werkte dus niet bij mijn zoontje. Op eigen houtje ben ik hem 7,5 ml gaan geven (het spul gaat niet de bloedbaan in, maar wordt afgebroken in de darmen) en nu gaat het poepen weer goed. Tegen het vastzittende lucht geef ik hem infacol. dit alles heeft er voor gezorgd dat mijn baby weer slaapt en vrolijk is wanneer hij wakker is.

Ik raad je aan om goed naar je kindje te kijken en je gevoel te volgen. Het cb niet te strak nemen. Ze geven nl ook verschillende adviezen. Succes!!!

Nou het ging vandaag ook al stukken beter vond ik, al was het niet helemaal een gewone dag… We zijn wel veel weg geweest namelijk, maar toch!
Jessey heeft vannacht 1 keer 4 uur en 1 keer 5 (!) uur tussen de flesjes gehad, en vandaag redde ze het telkens makkelijk drie uur! Een hele vooruitgang wat honger betreft dus, echt super!
Wat slapen betreftging het ook supergoed, ze heeft de hele dag bijna geslapen, maar nu waren we wel optijd naar het CB en toen heeft ze in de auto geslapen, en daarna nog thuis verder geslapen in de maxicosi. Toen ze wakker werd heeft ze een fles gehad en daarna 3 uur in bed geslapen! Daarna zijn we naar de stad gegaan en heeft ze 3 uur in de kinderwagen geslapen, en na de fles van 5 uur heeft ze helaas wel 3 hele onrustige uren gehad, ze wou niet in bed, niet op de arm en ook niet in de box, dus het was eigenlijk bijna continu huilen… Maar dat mag natuurlijk ook een keer, ze moet ook haar frustraties kwijt kunnen. Net heeft ze weer een flesje gehad en ik heb haar slapend in bed gelegd, zo moe was ze al weer!
Ik hou het voorlopig op de 120 cc per fles, en ga nu eindelijk vollop genieten van een tevreden meisje ben zo blij! Bedankt dat jullie me hebben aangemoedigd niet meer naar het CB te luisteren! Als ik het idee heb dat ze straks weer meer nodig heeft, dan probeer ik dat gewoon, en niet meer in overleg met het cb